Днес в жегата , при мене се появи проблем, на 90 градуса ,много трудно пали и на бензин и на газ АБС мотор1,8 -90коня.При 90 градуса,температурния датчик на тройника показва 230ома Мисля ,че толкова трябва да е!
Един приятел с абс както каза Радо, опускаше му газ и постоянно наливаше в двигателя и като тръгне да пали стартера почервенее.. като го е задавил с газ колкото и да обръща на бензин няма да запали..
Ще опитам,но го прави само като загрее на 90 градуса,иначе на 70 примерно не го прави,гася и веднага опитвам на газ и си пали!Но при загряла на 90,не ще нито на газ,нито на бензин
Тя е стационарна Не работи Газаджията е махнал маркуча към колектора и е намалил входния диаметър Оттам взема въздух.Замерих съпротивлението на ТДВВ-при 85 градуса 1600ома Много над нормата На ТД на антифриза -250 ома- в норма!Там ще търся проблема,пък ще видим
Проблема е решен Бобината (или комутатора) е тръгнала да си ходи Направи ми впечатление ,че дава слаба искра!Пробиваше само около 2-3мм,като прибилижа кабела към маса.Взех една втора употреба ,но германска,от 2-3см пляскаше здраво!Сега пасата пее и мърка и върви здраво