Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на пистата

Всичко, свързано със състезания с автомобили, мотори и други
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот neon » Вто 05 май 2015 9:34


hvp800 написа:Аз ако имам време ще се пусна, ей така за кеф. Дали ще съм в клас до 200 или 200+, за мен е без значение. Дори не разбирам къде е драмата. Важно е всички да се забавляваме и те така. И както някой колега предложи, да има 200-300 медала и така да няма сърдити :mhihi

:th_up :bowdown Правилно колега! Просто си ме изпреварил с този пост. Предлагам още на входа на трасето на всеки карал да се дава медал. Така няма да има сърдити, няма да има спорове а само фън!
П.П. Миналата година на финала бяха събрани 4 тотално различни автомобила, финала се смяташе за ясен, а накрая нямаше нищо общо, и не помня някой да е бил сърдит... :wink




borpe
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 7:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот borpe » Вто 05 май 2015 11:12


Стоковите коли с челен интеркулер и те ли заминават в най - големия клас ?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Vlad777 » Вто 05 май 2015 14:07


borpe написа:Стоковите коли с челен интеркулер и те ли заминават в най - големия клас ?

Ако колата е излязла от завода с челен кулер - отива според разпределението по конски сили по код на двигателя - до 143 к.с. по талон в малкия дизелов и над 143 в големия дизелов клас.

Автомобилите с доработки отиват в големия дизелов клас, независимо, че по талон може да са за малкия.

Ако челният кулер е добавен като доработка по колата, то това се счита за тунингован автомобил и отива в по-голям клас. Така сме процедирали до момента и така се очертава да бъде и тази година. Един челен кулер позволява много сериозна промяна в мощността на автомобила, без да се пипа абсолютно нищо, освен софтуер и дюзи, които така или иначе няма как да проверим на пистите. Дори дюзите не са задължителни - зависи от модела. Затова тези, които са сложили по-голям кулер на TDI-то отиват в по-големия дизелов клас над 143 к.с.


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Gladiatora_G60 » Вто 05 май 2015 15:45


A това само за ТДИ-тата ли важи или и за 1.8т?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Vlad777 » Вто 05 май 2015 16:18


Gladiatora_G60 написа:A това само за ТДИ-тата ли важи или и за 1.8т?

В случая колегата пита за дизел, но и за бензин е същото.


Потребителски аватар
Kostiev
Мнения: 137
Регистриран на: Сря 01 май 2013 15:43
Автомобил: s shofior
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Kostiev » Вто 05 май 2015 21:25


А как стои въпросът с каране на една кола от двама човека или на две коли (различни класове) от един човек?

И сега гледах по мапса, че правата е 570м, не знам защо се вълнуват толкова някои колеги, че не могат да спират. Ако за 170м да намалиш от терминалната си до към 40-50км/ч, значи имаш сериозни проблеми като "пилот" или със спирачките... :rolleyes


Dakata_B4
Мнения: 20
Регистриран на: Вто 10 юни 2014 14:04
Автомобил: audi B4 2.6 R5 mod.5 cill
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Dakata_B4 » Вто 05 май 2015 21:40


то и след правата има още поне 10-на метра равно по тревата , проверено :mhihi :mhihi :mhihi
друг е въпроса , че правата съвсем вече не е равна


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Чет 07 май 2015 21:08


Тя правата на спирането е станала много неравна и доста хора ще имат проблеми със спирането.

П.С. А как стоят нещата с олекотяването?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот dobrin » Нед 10 май 2015 7:23


Олекотяването ще е такова, каквото е написано във всеки съответен клас.


Plamskii
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 апр 2015 13:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Plamskii » Нед 10 май 2015 17:51


Ясно е че винаги ще има недоволни за класовете , но както е казал един колега неговото мнение за класовете и на мен ми допада и разликите няма да са кой знае какви и така ще е по - оспорвано ! :th_up

1-ви: 8-клапанови
2-ри: 16-клапанови
3-ти: повече от 4 цилиндъра
4-ти: принудително пълнене. :love.vwclub


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Нед 10 май 2015 19:33


Радвам се че има интерес към моето предложение :th_up


Потребителски аватар
Gladiatora_G60
Мнения: 291
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: ABF
Местоположение: Bankya

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот Gladiatora_G60 » Нед 10 май 2015 21:39


Да,а тея с к03ките,нека карат срещу гт28ците!!!


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот GTI_16VT » Нед 10 май 2015 23:33


Някой може ли да даде инфо драг дисциплината на колко метра ще се провежда и по-точно ме интересува какво разстояние остава за спиране?


Потребителски аватар
vili_gti
Мнения: 167
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:00
Автомобил: Golf 2 RWD 1.8T NOS
Двигател: 1.8T
Местоположение: Sofia

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот vili_gti » Пон 11 май 2015 9:04


Така и така гледам че се предлага как да са класовете, та и аз да кажа мойто мнение.

Стрийт класове 3 броя:
1. До 1.6 атмосверка
2. До 2.0 атмосверка
Тук колите са със салон стъкла изобщо както минават ГТП и са годни да се движат по улиците.
Все пак няма как голф 2 с 1.6 или да кара с АБФ или КР например. Полуслика да е разрешен. Все пак се води стрийт гума

3. Стрийт за турбо коли - всички които са с турбини без ограничение по кубатура или брой задвижващи мостове. Разрешева се софтуер и генерация, турбото е стоковото. Тъй като повечето имат софтуер и лесно може да се спекулира с това че нямат, предлагам той да не се взима под внимание. Полуслика да е отново разрешен. Тук преднячките ще изостават на старта спрямо 4х4 с малко (ще имат полуслик), но нагоре ще наваксват, защото ще им е по-леко и според мен ще е интересно до финала.

Edit: Атмосверки над 2.0литра (VR6 например) предлагам да са в този клас

Всяка една кола която е с различна турбина от стоковата такава, с насаден двигател (по-сериозен от това което се предлага за модела), или използва нитро система, или има челен интеркулер без да е заводски, или е олекотена откъм интериор, стъкла, брони, детайли по купето (повече от един) - автоматично да преминава в най-високия клас независимо от броя задвижващи мостове, в който да е разрешен и пълния слик (драг слик, драг радиал Hooser, M&H и други подобни). Така според мен е нещо осреднено и максимално удобно за всички. Все пак е ясно че ще има недоволни ВИНАГИ, но да не забравяме че все пак колите се правят по правилника, а не правилата според колите.


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Re: Национален VAG Събор 2015 Калояново - Класовете на писта

Мнениеот P4v3l » Пон 11 май 2015 12:43


vili_gti написа:Така и така гледам че се предлага как да са класовете, та и аз да кажа мойто мнение.

Стрийт класове 3 броя:
1. До 1.6 атмосверка
2. До 2.0 атмосверка
Тук колите са със салон стъкла изобщо както минават ГТП и са годни да се движат по улиците.
Все пак няма как голф 2 с 1.6 или да кара с АБФ или КР например. Полуслика да е разрешен. Все пак се води стрийт гума

3. Стрийт за турбо коли - всички които са с турбини без ограничение по кубатура или брой задвижващи мостове. Разрешева се софтуер и генерация, турбото е стоковото. Тъй като повечето имат софтуер и лесно може да се спекулира с това че нямат, предлагам той да не се взима под внимание. Полуслика да е отново разрешен. Тук преднячките ще изостават на старта спрямо 4х4 с малко (ще имат полуслик), но нагоре ще наваксват, защото ще им е по-леко и според мен ще е интересно до финала.

Edit: Атмосверки над 2.0литра (VR6 например) предлагам да са в този клас

Всяка една кола която е с различна турбина от стоковата такава, с насаден двигател (по-сериозен от това което се предлага за модела), или използва нитро система, или има челен интеркулер без да е заводски, или е олекотена откъм интериор, стъкла, брони, детайли по купето (повече от един) - автоматично да преминава в най-високия клас независимо от броя задвижващи мостове, в който да е разрешен и пълния слик (драг слик, драг радиал Hooser, M&H и други подобни). Така според мен е нещо осреднено и максимално удобно за всички. Все пак е ясно че ще има недоволни ВИНАГИ, но да не забравяме че все пак колите се правят по правилника, а не правилата според колите.


така де лъскачки след Голф 3 нямат място на пистата пък дизела е за корабите и да си кисне човек болтовете



Върни се в “Motorsport”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта