borpe написа:Стоковите коли с челен интеркулер и те ли заминават в най - големия клас ?
Ако колата е излязла от завода с челен кулер - отива според разпределението по конски сили по код на двигателя - до 143 к.с. по талон в малкия дизелов и над 143 в големия дизелов клас.
Автомобилите с доработки отиват в големия дизелов клас, независимо, че по талон може да са за малкия.
Ако челният кулер е добавен като доработка по колата, то това се счита за тунингован автомобил и отива в по-голям клас. Така сме процедирали до момента и така се очертава да бъде и тази година. Един челен кулер позволява много сериозна промяна в мощността на автомобила, без да се пипа абсолютно нищо, освен софтуер и дюзи, които така или иначе няма как да проверим на пистите. Дори дюзите не са задължителни - зависи от модела. Затова тези, които са сложили по-голям кулер на TDI-то отиват в по-големия дизелов клас над 143 к.с.