Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
зависи преди колко време ти е преглеждана турбината при мен този ефект за който говоря се получава и за една седмица каране
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Колеги,
Помагайте - кажете поне къде да отида да ми погледнат колата и да оправим проблема?
Помагайте - кажете поне къде да отида да ми погледнат колата и да оправим проблема?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Амммм в Герман при Никси? 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Ако сам искаш да си го правиш почвай по ред.
Клапан Н75 който управлява актуатора, проблем със самия актуатор или губещ вакум, МАП сензор(който следи за налягането), има и вариант да не се движи геометрията ти както казва колегата.
Клапан Н75 който управлява актуатора, проблем със самия актуатор или губещ вакум, МАП сензор(който следи за налягането), има и вариант да не се движи геометрията ти както казва колегата.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
lord_aggo написа:Интересното е, че ходих в Адлер, където колата е чипвана с надеждата да ми помогнат - направихме няколко тест рън-а, на които колата беше закачена на вагком и ми казаха, че нямало никакъв проблем![]()
Щом хората правили софтуера не намират някакъв проблем по него или по колата възможно ли е да няма или да си и свикнал ;)
Пробвай с друг дебитомер какво ще се случи. Помниш /предполагам/ че с друг дебитомер имаше разлика.
Пък може и някоя тръба или кулера да си сцепил.
- dreamboy
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kbcity
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Аз имам г/д сходен проблем,но при мен се появи след поставянето на челен куулер ...
Двигателя ми е 1.9тди(АJM)..започва да пълни от 1800,но чак на 2200,2300 започва да върви и към 3000,3200 се чува странен звук от турбото..
Някой ако знае решение на този проблем нека пише ;)
Двигателя ми е 1.9тди(АJM)..започва да пълни от 1800,но чак на 2200,2300 започва да върви и към 3000,3200 се чува странен звук от турбото..
Някой ако знае решение на този проблем нека пише ;)
- Ivo-G
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 27 яну 2006 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Плевен
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
°niksi° написа:Щом хората правили софтуера не намират някакъв проблем по него или по колата възможно ли е да няма или да си и свикнал ;)
А възможно ли е да не им се е занимавало и да са го разкарали с лафа "Внушаваш си, всичко е наред."?
Колата надува по следния начин:

Ако някой майстор се опита да ме убеди, че това е нормално при стоково 1.9TDI с ремап, сериозно бих се замислил дали да се върна пак във въпросния сервиз...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
°niksi° написа:lord_aggo написа:Интересното е, че ходих в Адлер, където колата е чипвана с надеждата да ми помогнат - направихме няколко тест рън-а, на които колата беше закачена на вагком и ми казаха, че нямало никакъв проблем![]()
Щом хората правили софтуера не намират някакъв проблем по него или по колата възможно ли е да няма или да си и свикнал ;)
Пробвай с друг дебитомер какво ще се случи. Помниш /предполагам/ че с друг дебитомер имаше разлика.
Пък може и някоя тръба или кулера да си сцепил.
Здрасти Ники
Благодаря за мнението - колата определено има проблем, точно щото съм свикнал да върви повече и сега направо ме дразни

Утре ще сменям дебитомер и ще пиша какво е станало.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Ако искаш звънни от Понеделник да я погледнем, да измерим вакум и т.н. - би ли споделил има ли някакви удъри тази кола, че имам нещо в предвид.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Поне от както е при мене (около 3 години) няма никакви удари. Преди това - един Господ знае.. Нов внос
Ще звънна в понеделник ако не постигнем успех с дебитомера утре.

Ще звънна в понеделник ако не постигнем успех с дебитомера утре.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Ще ходя до магазина за дебитомер след малко, но в ютюб намерих много подобен проблем:
https://www.youtube.com/watch?v=r-srPEH4MNY
или в превод
Моя актуатор е сменян и настройван от Вентоман, но преди доста време и колата не е имала никакъв проблем - вървеше си много хубаво.
Два въпроса:
1. Може ли да се разбъзика стоп болта от само себе си?
2. Може ли по някакъв начин да се тества настройката на актуатора?
https://www.youtube.com/watch?v=r-srPEH4MNY
The reason for this issue is either the vnt rod is adjusted too long (less boost) hence the lack of power across the entire rev range until 4000+ or the stop screw has been incorrectly adjusted causing spool to be increased, normal PD150 turbo if correctly set up should spool at around 2100 rpm.
или в превод
Причината за този проблем е, че или актуатора е с прекалено дълга настройка (по-малко бууст)заради което липсва мощността през целия диапазон от обороти до 4000+ или стоп болта е неправилно настроен, причинявайки увеличение на спуул-а. Нормално ПД150 турбо, ако е настроено правилно би трябвало да спуул-ва около 2100 оборота
Моя актуатор е сменян и настройван от Вентоман, но преди доста време и колата не е имала никакъв проблем - вървеше си много хубаво.
Два въпроса:
1. Може ли да се разбъзика стоп болта от само себе си?

2. Може ли по някакъв начин да се тества настройката на актуатора?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
В домашни условия актуатора няма как да го тестваш. Трябва да се прави диагностика в движение и да гледате как надува турбината. Има вероятност да е клеясъл(особено ако нямаш кора отдолу) защото турбото е обърнато и актуатора сочи към земята. Има вероятност и да е скъсана мембраната му.
Моя ARL на 2100 оборота пали гумите като задържа педала примерно на втора скорост на 2000 оборота и натисна педала рязко
Абе истината е в ТДИ с трите червени няма какво да говорим повече

Моя ARL на 2100 оборота пали гумите като задържа педала примерно на втора скорост на 2000 оборота и натисна педала рязко

Абе истината е в ТДИ с трите червени няма какво да говорим повече


- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Като тръгне на карък, просто тръгва на карък
Купих си дебитомер и осъзнах, че нямам правилния торкс за да развия болтовете на стария - Т20 е малко а Т25 е голямо.
Ся ще ходя до Баумакс да купувам друг комплект

Купих си дебитомер и осъзнах, че нямам правилния торкс за да развия болтовете на стария - Т20 е малко а Т25 е голямо.
Ся ще ходя до Баумакс да купувам друг комплект

- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Не е от дебитомера.
Даже не ми бяха дали правилния дебитомер и като го сменихме колата стана още по-спряла
П.П.
Ако някой ще си сменя дебитомер сам, не се развива с торкс :)

Даже не ми бяха дали правилния дебитомер и като го сменихме колата стана още по-спряла

П.П.
Ако някой ще си сменя дебитомер сам, не се развива с торкс :)
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Е тази кола не е ли с чип от Брезел
неговия софтуер обикновено прескача дебитомера и е по МАП. При теб не е ли така

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта