от каде идва ток за тук :
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
такам .... туку що се връщам от колата ... останових че + идва от контактния ключ а минуса минава през терморелето .... и +се губи , дадох му директен + от акумолатора и запали без проблем НООО , двигатела работи се едно бензина е на привършване и едвали не вече ще изгасне , махнах кабелчето което бях пуснал към + и хоп двигателя си проработи нормал .... закачих после пак + са и хоп същата работа изчаках да загрее и се чу релето че направи цък и двигатела почна да си работи нормално , пробвах да дигна оборотите малко но не е от това.... някви идей ?
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
m&m16v написа:Щом я няма значи се е прекъснала някъде, но къде![]()
Май че на тоя модел тръгваше от клемореда на контактния ключ заедно с дебелата на стартера и оттам по снопа до дюзата.
дам така е , но мисалта ми е защо като съм подал плюса и дюзата тръгна да работи с нея двигатела баца се едно е на последно издеания бензина а като спра дюзата си влиза в нормалните....
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
fens_ написа: + са директно от + който идва от стартера и захранва автоматичния смукач .... ? или трябва директно от стартера . .... ?
Спред схемата в АутоДата-та автоматичния смукач не се захранва от след стартера, а с отделен '+'. Ако го вземеш от там, рискуваш да стигнеш до същто задавяне, както и до сега. По-доре си тегли една жица от клема '50' на стартера (тази, кото ти задейства електромагнита, по-тънкия кабел с дебелина около 3-4мм.) за да ти е чиста работата. Впрочем, като гледам по схемата, тя точно от там се захранва тази дюза


- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:fens_ написа: + са директно от + който идва от стартера и захранва автоматичния смукач .... ? или трябва директно от стартера . .... ?
Спред схемата в АутоДата-та автоматичния смукач не се захранва от след стартера, а с отделен '+'. Ако го вземеш от там, рискуваш да стигнеш до същто задавяне, както и до сега. По-доре си тегли една жица от клема '50' на стартера (тази, кото ти задейства електромагнита, по-тънкия кабел с дебелина около 3-4мм.) за да ти е чиста работата. Впрочем, като гледам по схемата, тя точно от там се захранва тази дюзаВиж да не би просто да се е скъсало кабелчето при клемата от вибрации и окисляване
днеска взех + от клема 50 малко преди стартера .... да ве ... и кво стана като запала и горе на буксата на стартовата дюза излизат два минуса.... след няколко часа пробвах да запаля , запали и изгасна , врътнах пак и пак същото на третия път запали и като тръгнах да давам газ и почва да се дави доде не загрее.... нещо пак не е така.... като меря на стартера докато е запалена колата там идва минусува клема 50 ...

ето и снимки на купунга на контактния ключ въпреки че не си личи номерацията ....
http://images13.snimka.bg/002063509.jpg
http://images13.snimka.bg/002063512.jpg
значи тва по бледо червеното дето е без изолирбант е клема 50 тия двете черните са клема 15 аз мисля че от тях е зет + защото отпред само там излиза черен кабел ... и захранва стартовата дюза
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vit_autosofia написа:така,така,така хм![]()
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
аз знаеш ли кво направих , нали в дюзата влизат два кабела единия е зелен ( това е масовия ) и др е черен ( + совия който не бачкаше ) срезах черния и си пуснах едно кабелче от горе от дюзата( черния кабел ) до долу до клема 50 преди стартера ... като замера горе буксата на дюзата при запалена кола и ми дава два минуса ... иначе колата и днес сутринта си запали без проблем , парвия път работи 2 сек , втория 3 , на третия задържах газта на 2000 оборота загря малко и нямаще никав проблем ..
п.п.аз на схемата която си начертал неразбрах защо +са минава през терморелето ... ?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
fens_ написа:vit_autosofia написа:така,така,така хм![]()
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
аз знаеш ли кво направих , нали в дюзата влизат два кабела единия е зелен ( това е масовия ) и др е черен ( + совия който не бачкаше ) срезах черния и си пуснах едно кабелче от горе от дюзата( черния кабел ) до долу до клема 50 преди стартера ... като замера горе буксата на дюзата при запалена кола и ми дава два минуса ... иначе колата и днес сутринта си запали без проблем , парвия път работи 2 сек , втория 3 , на третия задържах газта на 2000 оборота загря малко и нямаще никав проблем ..
п.п.аз на схемата която си начертал неразбрах защо +са минава през терморелето ... ?
на моя голф съм го вързал по тази схема и сутрин си пали от четвърт без да гасне.Това,че ти гасне след първо запалване не е от дюзата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], markoni0770, tdi fen и 49 госта