от каде идва ток за тук :

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 26 яну 2007 13:48


такам .... туку що се връщам от колата ... останових че + идва от контактния ключ а минуса минава през терморелето .... и +се губи , дадох му директен + от акумолатора и запали без проблем НООО , двигатела работи се едно бензина е на привършване и едвали не вече ще изгасне , махнах кабелчето което бях пуснал към + и хоп двигателя си проработи нормал .... закачих после пак + са и хоп същата работа изчаках да загрее и се чу релето че направи цък и двигатела почна да си работи нормално , пробвах да дигна оборотите малко но не е от това.... някви идей ?




Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 14:17


Колега,плюса идва от клема 50на стартера т.е има го на черния кабел само когато върти стартера.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 26 яну 2007 15:00


m&m16v написа:Колега,плюса идва от клема 50на стартера т.е има го на черния кабел само когато върти стартера.


колега явно е прекъснат някаде щото като върти стартера го няма +са и за тва дадох директен + ... идей що се получи така ?


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 15:10


Щом я няма значи се е прекъснала някъде, но къде :roll:
Май че на тоя модел тръгваше от клемореда на контактния ключ заедно с дебелата на стартера и оттам по снопа до дюзата.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 26 яну 2007 15:48


m&m16v написа:Щом я няма значи се е прекъснала някъде, но къде :roll:
Май че на тоя модел тръгваше от клемореда на контактния ключ заедно с дебелата на стартера и оттам по снопа до дюзата.


дам така е , но мисалта ми е защо като съм подал плюса и дюзата тръгна да работи с нея двигатела баца се едно е на последно издеания бензина а като спра дюзата си влиза в нормалните....


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Мнениеот m&m16v » Пет 26 яну 2007 16:09


Много просто-преобогатяваш горивната смес. Старт дюзата работи за период от 1 до 9секунди когато се управлява от термо ключа и стартера.
А представи си при работещ двигател да се включи-просто мотора се дави от много бензин.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 26 яну 2007 16:15


Точно за това, колега, ти казах да си хванеш "+" от стартера!!!


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пет 26 яну 2007 22:25


radotom написа:Точно за това, колега, ти казах да си хванеш "+" от стартера!!!
дам утре ще опитам , може ли да взема + са директно от + който идва от стартера и захранва автоматичния смукач .... ? или трябва директно от стартера . .... ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 26 яну 2007 22:38


fens_ написа: + са директно от + който идва от стартера и захранва автоматичния смукач .... ? или трябва директно от стартера . .... ?

Спред схемата в АутоДата-та автоматичния смукач не се захранва от след стартера, а с отделен '+'. Ако го вземеш от там, рискуваш да стигнеш до същто задавяне, както и до сега. По-доре си тегли една жица от клема '50' на стартера (тази, кото ти задейства електромагнита, по-тънкия кабел с дебелина около 3-4мм.) за да ти е чиста работата. Впрочем, като гледам по схемата, тя точно от там се захранва тази дюза :!: Виж да не би просто да се е скъсало кабелчето при клемата от вибрации и окисляване :idea:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Съб 27 яну 2007 18:49


radotom написа:
fens_ написа: + са директно от + който идва от стартера и захранва автоматичния смукач .... ? или трябва директно от стартера . .... ?

Спред схемата в АутоДата-та автоматичния смукач не се захранва от след стартера, а с отделен '+'. Ако го вземеш от там, рискуваш да стигнеш до същто задавяне, както и до сега. По-доре си тегли една жица от клема '50' на стартера (тази, кото ти задейства електромагнита, по-тънкия кабел с дебелина около 3-4мм.) за да ти е чиста работата. Впрочем, като гледам по схемата, тя точно от там се захранва тази дюза :!: Виж да не би просто да се е скъсало кабелчето при клемата от вибрации и окисляване :idea:


днеска взех + от клема 50 малко преди стартера .... да ве ... и кво стана като запала и горе на буксата на стартовата дюза излизат два минуса.... след няколко часа пробвах да запаля , запали и изгасна , врътнах пак и пак същото на третия път запали и като тръгнах да давам газ и почва да се дави доде не загрее.... нещо пак не е така.... като меря на стартера докато е запалена колата там идва минусува клема 50 ... :( и аз нз вече давайте идей ...

ето и снимки на купунга на контактния ключ въпреки че не си личи номерацията ....

http://images13.snimka.bg/002063509.jpg
http://images13.snimka.bg/002063512.jpg


значи тва по бледо червеното дето е без изолирбант е клема 50 тия двете черните са клема 15 аз мисля че от тях е зет + защото отпред само там излиза черен кабел ... и захранва стартовата дюза


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 28 яну 2007 6:03


Колега ела ми на гости да видия за какво иде реч. :wink: :wink:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 28 яну 2007 10:58


vit_autosofia написа:Колега ела ми на гости да видия за какво иде реч. :wink: :wink:
нямам начин да хода по майстори за тва се надявах тук да помогнете. ...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 28 яну 2007 15:32


така,така,така хм :roll:
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
Изображение


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 28 яну 2007 16:24


vit_autosofia написа:така,така,така хм :roll:
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
Изображение


аз знаеш ли кво направих , нали в дюзата влизат два кабела единия е зелен ( това е масовия ) и др е черен ( + совия който не бачкаше ) срезах черния и си пуснах едно кабелче от горе от дюзата( черния кабел ) до долу до клема 50 преди стартера ... като замера горе буксата на дюзата при запалена кола и ми дава два минуса ... иначе колата и днес сутринта си запали без проблем , парвия път работи 2 сек , втория 3 , на третия задържах газта на 2000 оборота загря малко и нямаще никав проблем ..

п.п.аз на схемата която си начертал неразбрах защо +са минава през терморелето ... ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 28 яну 2007 16:33


fens_ написа:
vit_autosofia написа:така,така,така хм :roll:
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
Изображение


аз знаеш ли кво направих , нали в дюзата влизат два кабела единия е зелен ( това е масовия ) и др е черен ( + совия който не бачкаше ) срезах черния и си пуснах едно кабелче от горе от дюзата( черния кабел ) до долу до клема 50 преди стартера ... като замера горе буксата на дюзата при запалена кола и ми дава два минуса ... иначе колата и днес сутринта си запали без проблем , парвия път работи 2 сек , втория 3 , на третия задържах газта на 2000 оборота загря малко и нямаще никав проблем ..

п.п.аз на схемата която си начертал неразбрах защо +са минава през терморелето ... ?

на моя голф съм го вързал по тази схема и сутрин си пали от четвърт без да гасне.Това,че ти гасне след първо запалване не е от дюзата



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 48 госта