Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази част
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Можеш да вземеш само клапа(Дългата шпула с отворите отзад) за 30 лева и ремонтен комплект за още 30лв., ако самия клапан е здрав.
- pinko07
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 16:26
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9 TDI AVS
- Местоположение: bulgeria
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
благодаря ще потърся че целия регулатор нов 300лв и ногоре
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Регулатора се продава отделно от шпулата, да знаеш. Така че и да вземеш клапан, пак трябва да купиш ремонтен комплект и да се надяваш пиновете на шпулата да са здрави.
- pinko07
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 16:26
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9 TDI AVS
- Местоположение: bulgeria
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
потърсих този ремонтен комплект на 2-3 места от Добрич съм не можаха да ми свършат работа от другата седмица отива във Варна командировка там ще потърся БЛАГОДАРЯ ЗА РАРЯСНЕНИЕТО
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Здравей колега намери ли го тоя ремонтен комплект , че и аз имам същия проблем , със лостчето се справих но не мога да намеря мембрана.
Пиши ако знаеш.
Пиши ако знаеш.
- pinko07
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 16:26
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9 TDI AVS
- Местоположение: bulgeria
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
виж си личнити съобщения....ivan.t
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Пинко,информацията секретна ли е нещо?
- pinko07
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 16:26
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9 TDI AVS
- Местоположение: bulgeria
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
не видях си съобщенията и там му отговорих на колегата.И ето какво съм писал....не намерих ремонтен комплект но от моргите намерих целия клапан,остана ми мембраната а и не ми трябва тъй като смених колата... 0885212065 имам и свещи и ветробрани,лети джанти оригинални от мерцидес 15цола.Свещите и ветробраните са за Passat 4
Последна промяна от pinko07 на Сря 27 май 2015 9:16, променено общо 1 път.
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
hhumpff написа:Здравейте!
Гледам че проблемите с паленето на студено общо взето нямат решение или поне нямат такова универсално :). Искам все пак да попитам нещо... При смяна на бензиновата помпа има ли някакво подобрение за тези които са я сменили? Защото моята вече не я чувам като подам контакт, а съвсем наскоро колата не пожела да запали и се наложи да я изоставя. Въпреки че беше работила и загряла. Това се случи за първи път. Иначе проблема с трудното студено палене ми е от 2009, откакто съм собственик (тъкмо видях предишния си пост в тази тема от 2011) Та след като след 5 часа се върнах да я подготвя за теглене, колата запали без никакъв проблем. след нова година смених свещи, а и бобините са ми ок. Когато запаля оборотите се вдигат на 1500-2000 и след това падат все едно горивото свършва и почва пърхоренето,някога и гасне. Затова мисля дали горивната помпа не работи както трябва. поне докато е токущо включена, а след това да се оправя след 1-2 мин работа. Възможно ли е такова нещо, защото там не съм разглобявал и не знам точно как е устроена. Мисля си да я сменя, но не знам дали не е само излишно хвърляне на пари.....
Здравейте!
Прочетох тази тема и проверих и моя клапан. Положението е следното:
Рамото е счупено.
Дали горе-описаните проблеми (от Темата: Не пали сутрин...), са следствие от този проблем?
И какви са тези "ремонтни комплекти" или побългаряването?
- KGL
- Мнения: 790
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Трябва да си смениш клапана, друга вариант нямаш! Всичко останало са бошлаф приказки.
- pinko07
- Мнения: 12
- Регистриран на: Нед 08 апр 2012 16:26
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9 TDI AVS
- Местоположение: bulgeria
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
С паленето нямах проблеми студено топло нямаше проблеми,но с разхода на гориво.Останови се че дроселклапата не работи и колата работеше в авариен режим,смених дросела но пак не беше както трябва и майстора ми долови шум от този клапан.Така разбрах за клапана нестига че беше счупено рамото на мембраната но и от оста просмукваше въздух (което при теб hhumpff е счупена пъпката).Та при теб за паленето няма да е от този клапан но като го опровиш разхода на гориво с 1-на идея ще е по добре.Малко трудно се разглобява но ако тисе занимава........от другата страна която не се вижда вътре има
пружинка която придава натиск между двете части а двете части клапите и клапана се свързват с щипка-клик.След като разглобиш всичко и извадиш избиваш тази счупена част тя е на лагерче и е много плътно по корпоса такаче внимателно.Търсиш клапан по моргите и да е здраво това което ти трябва после по обратния ред и така ако не в магазина ама ПАРИ.За трудното палене може би са няколко неща който трябва да ги отстраниш успих дано да съм ти помогналл.За кураж да ти кажа ако ще го правиш ти че сам съм си сменял дросела този клапан свещи така че ако ти сърбят ръцете ти си.Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
ето как се е справил колега от чуждестранен форум
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Клапана го разглобих днес. За съжаление не подлежи на ремонт, нито по начина на снимките по-горе, нито чрез залепяне (както го бях решил да го правя). Ще го търся по моргите. Иначе самите клапи са в перфектно състояние. Общо взето с тази част малко са се изложили швабите. Проблема е че рамото в незадействано състояние е по-дълго с около милиметър от колкото трябва, и след задействане и отпускане се връща в нормално положение с много голяма сила, на която рано или късно пластмасата не издържа. Толкова сложно да го измислят, за нещо което се задейства за около секунда, при подаване на рязка газ.... Интересно, че на запален двигател при ръчно завъртане на клапите нищо не се променя като обороти или шум на двигателя.
Определено, като поразбрах какво е и за какво служи този клапан, едва ли са ми от него проблемите сутрин.
pinko07 И аз смених свещи, дросела не мисля че е проблема, защото ги няма другите типични проблеми около него.
Много се съмнявам в горивната помпа, въздухопроводите(по точно маркучите с вакума) или в ауспуховата система.
Определено, като поразбрах какво е и за какво служи този клапан, едва ли са ми от него проблемите сутрин.
pinko07 И аз смених свещи, дросела не мисля че е проблема, защото ги няма другите типични проблеми около него.
Много се съмнявам в горивната помпа, въздухопроводите(по точно маркучите с вакума) или в ауспуховата система.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Пасат В5 1.8 125 к.с. АДР - каква роля изпълнява тази ча
Колега аз до колкото разбирам ти се опитваш да решиш проблема с паленето. Вземи премери дебита и налягането на бензиновата помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта