1,9 TDI 105к.с. код BKC
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Maxcar e ok.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Здравейте колеги. Искам да ви питам по какъв начин се разбира, че гарнитурата на тандем помпата трябва да се подмени. Не съм виждал разглобена засега, може би на английски не мога да уцеля точното наименование. Питам, понеже в един сервиз ми казаха че е за подмяна, а в друг, който ползвам от известно време ми казват че нищо такова няма, от трети източник (човека, от който купувам части) пък знам че въпросната гарнитура е слабост за тоя тип двигатели, доколкото гарнитура за 11 лв може да бъде слабост.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Много лесно се разбира - виждаш дали покрай нея не е омасленото.
Има доста информация за течащи помпи - течаща от щуцера, течаща от гарнитурата към двигателя и теч от към капака на помпата.
При мен имаше сълзене от помпата към двигателя на същия двигател.
Ако имаш масло/нафта около двигателя и помпата е видимо омаслена - ходи да я погледнат понеже може да сълзи от няколко места.
Металната гарнитура между помпата и двигателя по спомен е около 20лв.
Препоръчвам ти да не я пипаш, ако нямаш сълзене.
Има доста информация за течащи помпи - течаща от щуцера, течаща от гарнитурата към двигателя и теч от към капака на помпата.
При мен имаше сълзене от помпата към двигателя на същия двигател.
Ако имаш масло/нафта около двигателя и помпата е видимо омаслена - ходи да я погледнат понеже може да сълзи от няколко места.
Металната гарнитура между помпата и двигателя по спомен е около 20лв.
Препоръчвам ти да не я пипаш, ако нямаш сълзене.
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Здравейте колеги.. излезе ми някакъв проблем със скоростите.Смених си маслото със мотул 75w80 от maxcar.Проблема се явява на 3та скорост щом загрее колата много трудно влиза даже със зор я вкарвам.На студен мотор го няма влизат си перфектно.Смених си старото масло защото не знаех колко има и реших да съм сигурен, но ето сега проблема дали е от маслото или от нещо друго примерно съединител... моля някой ако знае нещо по въпроса нека да сподели. Проблема не е от механизма там е регулиран и настроен пак казвам само на 3та скорост го има това нещо.
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
защо с 75W80 ? по каталога е 75W90 провери тук https://www.oelberater.de/auto аз също наскоро сменях масло сложих 75w90 Motul Gear 300 75W90 нямам никакви проблеми
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Някой знае ли как се отпуска ръчната спирачка, понеже подозирам че заради нея ми загряват задните колелета ? Мисля че е натегната ...
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Задържат ти цилиндърчетата, за това грее.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Andonov написа:Задържат ти цилиндърчетата, за това грее.
Точно така. Трябва да свалиш накладките да пръскаш с WD 40 на цилиндъра, с една щанги да го прибираш и да помпаш на педала за да излиза навън. И така до като не се раздвижи. Успех.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Това вече го правихме преди месец, направи ми впечатление че при най-лекото дърпане на ръчната и хваща и за това си помислих че е от нея.
Когато размърдахме цилиндрите, човека ги напръска под маншона и си работиха добре, но след време пак стана така и за това питам.
За нови апарати ли съм ?
Когато размърдахме цилиндрите, човека ги напръска под маншона и си работиха добре, но след време пак стана така и за това питам.
За нови апарати ли съм ?
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Със щанга не се прибират никога. Има си инструмент. Натиска се механично или пневматично и в същото време се върти цилиндъра за да се прибере.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
При мен се е случвало точно от пренатегната ръчна. Хващаше от първия зъб след интервенция в сервиз и за няколко километра засмърдя на заварка.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
И знаеш ли как се отпуска?
Понеже и 2те колелета загряват по един и същ начин и мисля че е от ръчната.
За колегата горе с апаратите, бях в сервиз и човека изкара цял куфар специално за такива задни апарати и въртеше и натискаш и т.н. Направи го както трябва...
Понеже и 2те колелета загряват по един и същ начин и мисля че е от ръчната.
За колегата горе с апаратите, бях в сервиз и човека изкара цял куфар специално за такива задни апарати и въртеше и натискаш и т.н. Направи го както трябва...
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Колеги отново да споделя какво направих със скоростите.. Махнах това масло което бях взел Мотул и отидох до представителството на volkswagen и по номер на рама ми дадоха 2 литра масло. По каталог събира 1.9л толкова и налях. Скоростите бяха коренно различни. Проблема със 3-та скорост изчезна. Почти 2 месеца нямам проблем, докато миналата седмица пак започна трудно да влиза, но поне сега си влиза не е каквото беше. Някой път няма абсолютно никакъв проблем на моменти е дори когато не иска да влиза като превключа от 2-ра на 3-та намествам леко лоста и 3-та си влиза. Механизма е регулиран не е от него. Мола дайте съвет какво да правя просто ме тревожи нещата да не се влошат и без това вече си свикнах как да я вкарвам, но някой път не иска и трябва по злобно да я сръчкам особено в големи жеги отвън. Дали загрява нещо много не знам не мога да си го обесня. Нещо добавка за скорости, но и тя ще е временно. Дайте ми съвет. :)
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Оправи си проблема иначе ще скъсаш жилото и ще стане по сериозно...
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Infernal_fire написа:Оправи си проблема иначе ще скъсаш жилото и ще стане по сериозно...
Какъв проблем колега... за кое жило говориш ? ако е на скоростния механизъм той е регулиран.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта