Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот lord_aggo » Нед 24 май 2015 10:58


Когато го попитах дали колата е с изключен дебитомер, отговора му беше, че освен ако изрично не съм им казал да го изключат, не била.
Аз не съм им казвал нищо, съответно предполагам, че не е. :c010




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот °niksi° » Нед 24 май 2015 19:22


Проверено:
- дебитомер
- МАП
- актуатор
- вакум - преди и след Н75 - ОК
- Н75 също ОК
- тествано за изпускане на налягане от изхода на турбината, до входа на колектора - няма пропуск. /имаше съвсем малък пропуск от маркуча за бустметъра, но и след отстраняването му разлика няма/
- колата е с изолиран ЕГР и ЕГР охладител
- геометрията движи идеално
- няма гърнета, катализароти и т.н. - на права тръба е
- пробвано е да се регулира от стопорния болт хода на актуатора - ефект няма.
- гледана е студената перка - няма следи от удъри и наранявания

От всичко това за мен проблема ще излезе в самата турбина, но няма стенд на който да се качи и да се види на даден дебит какво налягане ще прави и по това да се направи някакъв извод там ли е проблема или не.
Ако някой има смислена идея да казва, аз изгубих 2 дни в ровене по колата и нямам повече идеи.
Какво се случва - до 2400-2500 оборота е пълен труп, а след 2500 тръгва изведнъж. Просто до тези обороти не може да стигне исканото налягане по никакъв начин, даже на високите предавки при настъпване на газта на 100% от 1300 оборота толкова не може да поеме, че влиза в авариен режим.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот hooligan_sk » Нед 24 май 2015 22:00


Нали знаеш... мяташ стоково ECU и ше се оправи. :mrgreen


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот lord_aggo » Пон 25 май 2015 15:20


Има ли колега, който може да даде друго еку само за теста?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот hvp800 » Пон 25 май 2015 22:39


Имам от 116-ка и макар да е с чип ме съмнява да ти свърши работа, между другото е с изключен имобилайзер.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот lord_aggo » Съб 30 май 2015 9:15


Оказа се студената перка на турбото - беше наядена.
Минаваме на хибрид в момента :beer


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот valiosport » Съб 30 май 2015 9:58


lord_aggo написа:Минаваме на хибрид :beer

А така :11 :Mr Green Fun Със 1752vb ARL-а си вади 220к.с и гледай какво става тогава :Mr Green Fun :11 Да се похвалиш после как е хибрида.


G60

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот G60 » Пон 01 юни 2015 19:37


Здравей колега,при моя ARL има същия проблем като твоя. По принцип колата от време на време тръгва много добре още от 1800 об/мин но по често е доста умряла и набира равномерно но слабо. Колата върви наравно с чипосана Г3 AFN когато не е в кондиция. Ако вече си сменил студената част пиши дали се е оправил проблема. Впрочем по моята кола нищо не е пипано сток е,обаче не съм поглеждал другите евентуални причини за проблема като мап,N75,геометрия...


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7857
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот hooligan_sk » Пон 01 юни 2015 21:08


Ам чипнат AFN си вади над 140кс, колко повече искаш да върви стоковия ти ARL? :gruebel


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот hvp800 » Пон 01 юни 2015 22:42


Да не говорим, че заради разни дреболии, като по-ниско тегло, по-малки гуми и т.н. чипнат Г3 AFN направо размазва СТОКОВ ARL , лошото на засилената 3-ка е,че съединител, гуми и спирачки, стават по-редовен консуматив и от маслото :stumm но тук спирам, че ще ус@рем темата на колегата.
На мен също ми е интересно как ще се развие хибрида. Впрочем хибрида какъв ще е?


G60

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот G60 » Пон 01 юни 2015 23:27


hooligan_sk написа:Ам чипнат AFN си вади над 140кс, колко повече искаш да върви стоковия ти ARL? :gruebel

Стоковия ми ARL върви повече от чипосания AFN, когато не върви обаче е на кантар с въпросния Голф 3 icon_idea
Сега, не искам да вървя по стъпките на колегата и да сменя половината мотор а се надявам на готово решение на проблема, въпреки че има голяма вероятност при мен да се окаже друго.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот lord_aggo » Вто 09 юни 2015 21:35


hvp800 написа:На мен също ми е интересно как ще се развие хибрида. Впрочем хибрида какъв ще е?


Хибрида е 1752вб и вече е на колата. Трябва да мина през Адлер да го ремапнат, ама ще стане следващия месец, че фалирах :a045

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1592156341033076.1073741870.1545980735650637&type=1

Те тука има снимки.

Между другото, евалата на Ники и Мишо от Герман. Тия пичове са стабиляги и си държат на името - препоръчвам ги с 2 ръце. :beer

Иначе колега, бих те посъветвал да врътнеш един лог на 11 канал за да сравним исканото налягане с даденото.
Ако това е ОК пробвай с друг дебитомер и т.н.
Истината е, че ако си решил сам да търсиш проблема, трябва да действаш по метода на елиминациите, а тези тди-та не е като да имат малко неща, които могат да се объркат :no


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот hvp800 » Вто 09 юни 2015 22:28


E ти нали беше с чип преди хибрида, още ли ще я надуваш ? На какво налягане си в момента? и в крайна сметка турбото ли беше проблема. Оправи ли се сега колата в ниските или още не си я подкарал.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот lord_aggo » Вто 09 юни 2015 23:08


Налягането е нормалното - 1.7 пик с 1.5 холд
По принцип за да се използва пълния капацитет на по-голямата турбина има нужда от мап, който е за нея :)


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст

Мнениеот hvp800 » Вто 09 юни 2015 23:49


lord_aggo написа:Налягането е нормалното - 1.7 пик с 1.5 холд

Това са стойности на стоков АРЛ и предполагам че ще си коригираш мнението а може и просто да си се объркал :c020 за ремап-а не ми се влиза в подробности само ще ти кажа, че моята кола беше с чип( на 1,6 холд ) и след това и сложих хибрид и си я карах така повече от година без каквито и да било проблеми, да не говорим, че хибрида с много условности може да се нарече " по-голяма турбина" Ама тук спирам :stumm че ще си помислиш , че се заяждам а това изобщо не е така :th_up
Не каза дали се е оправила колата........



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Димитър75 и 71 госта