@lion_heart002 - D15Z6 го няма в 5-та генерация, само в 6-та го има. Другото което,е че D16A2 няма, B16А2 e по-вероятно да си искал да напишеш.
@rumenski - D16Y7 е 105 коня и се слага на купе най-често и 8,5-9 разход на газ из Софето, само ако повечето ти е по околовръстното. Отделно от тези години дето си посочил, няма двигател 1.5-1.6 монтиран на Сивик, който да е под 110 коня.
@tdi fen - тази от обявата със сигурност не е 1999-та.
D15Z6/8 японка/англичанка е най-добрия комплексен избор откъм вървеж/разход, ако данъка не го притеснява разбира се. Ако ли не D14Z1//2/3/4 фейслифтови японка/англичанка.



Избор на икономичен автомобил...
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на икономичен автомобил...
безспорно японските имат по-иконоични и въврвящи двигатели,но не мога да се съглася,че са евтини за поддръжка малък автомобил,а цените на частите са като на автомобил от среден клас,а колкото и да не се чупи и да е здрава ще трябва да се сменя по нещичко все пак е над 15 години за това време как е експлоатирана и поддържана само тя си знае ръждата също не за пренебрегване най-свежа от към купе ще е пресен италиански внос а тези от австрия,германия,швейцария вече са тръгнали същото важи и за тези който са карани известно време в тук
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на икономичен автомобил...
Мога да ти кажа цените за подръжката на моята кола, нещо от рода на Голф 3 са цените на частите
Има евтино, има скъпо, има и по-средата според кисията.

Има евтино, има скъпо, има и по-средата според кисията.
Последна промяна от forski на Пет 05 юни 2015 13:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Избор на икономичен автомобил...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11428306825816527&slink=9s8fn5
D15Z6, civic 6-th genereation.
D15Z6, civic 6-th genereation.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на икономичен автомобил...
VTEC-E от първите поколения, никога. Това е бомба със закъснител. D16 си харчат доволно, моят 900кг CRX харчеше 10/100 в града, с галене. И доста масло обикновено. D14 си е най-удачен избор за мен. Иначе Хонда изобретиха спирачките около(и малко след) 7ма генерация на Сивик. 

-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на икономичен автомобил...
Английските барутници нямат драми със спирачките. Японските с тия компактдискове вместо спирачни дискове са леко несериозни.
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB w202 VW Passat b5
- Двигател: C180 122hp Vw Passat B5 101 tdi
- Местоположение: тук-там
Re: Избор на икономичен автомобил...
http://www.cars.bg/c1137857 тези са много здрави колега мотора е с верига.Имаме 2 такива коли в семейството и досега освен нормалните неща като консумативите друго,не сме сменяли.Стига да намериш читава кола няма да съжаляваш за избора си
.Само като ги гледаш гледай внимателно,че тук там избира ръжда.

- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на икономичен автомобил...
Имам чувството че съм в Хонда форум 

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Избор на икономичен автомобил...
Mикра-та е добра, ама много пък грозна!
За жена става, те ги харесват.

За жена става, те ги харесват.
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: Избор на икономичен автомобил...
курвата написа:Имам чувството че съм в Хонда форум
Все пак темата е за икономичен и здрав автомобил, нормално.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Избор на икономичен автомобил...
. Така е,вярно само по 1 000 000 км карат със смяна на масло на 25 000км vtec-e,действително е бомба със закъснител,неслучайно мотора е един от най-здравите,съответно и хвалени от ползвателите на тази марка. Може ли да ни осведомиш и нас,неуките какво му е на този мотор и къде му е закъснителя? Достъп до такъв автомобил не си имал явно,но пък ръсиш глупости на поразия. И на 6-а генерация го има д15з6,иначе не знам какво карах две години... Изказвайте се подготвени,или поне се опитайте да се обосновете.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на икономичен автомобил...
Той колегата по спомен две хонди е имал, а ти с тоя 1 000 000 км хвърлен ей така във въздуха как се обосноваваш?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на икономичен автомобил...
Vtec-e е много здрав докато не му се прецака газоразпределнието... Когато за последно си търсих Хонда преди няколко години, най-тачения майстор на клуба каза че това не може да го прави и си го взимам на свой риск. Може и да са се понаучили от тогава, не знам.
Това е един от най-спънатите инжекциони на хонда, заедно с базовата моторизация на последния Прелюд. В БГ фен клуба бива хейтван доста за това колко е муден. Често на срещите им се правят леки драгове и всичко е ясно. 5та ген хеч D15B2 с умрелите 90кс го дърпа спокойно, а D14 в същото купе отново с 90кс, почти не изостава. В заводските данни се вижда същото нещо. 114кс в лек двуврат хеч + изключително лека скоростна кутия - 10,2сек за 0-100км/ч. Оспех!

Това е един от най-спънатите инжекциони на хонда, заедно с базовата моторизация на последния Прелюд. В БГ фен клуба бива хейтван доста за това колко е муден. Често на срещите им се правят леки драгове и всичко е ясно. 5та ген хеч D15B2 с умрелите 90кс го дърпа спокойно, а D14 в същото купе отново с 90кс, почти не изостава. В заводските данни се вижда същото нещо. 114кс в лек двуврат хеч + изключително лека скоростна кутия - 10,2сек за 0-100км/ч. Оспех!

-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Избор на икономичен автомобил...
Газоразпределение при хонда се прецаква само от ненавременна смяна на масло и нерегулирани клапани. Не мисля,че е редно точно на теб да ти обяснявам колко е здраво направен втека при хонда и че дефектира само един мотор от 20 000 000. Факт,е че не е най-вървежния мотор,както каза ускорение 10.2,но с 1.4 90 коня ускорение 10.8 и разход 2 литра нагоре. Кое му е тогава лошото на тоя мотор? Няма читав д15з6 да падне от 90 коня мотор на едно и също купе-говориш абсолютни глупости наизуст в момента. От 1.6 може и да падне,но това което пишеш не е вярно.
Ето ти го невървящия икономик....

Ето ти го невървящия икономик....
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bahyr, IronMaiden и 49 госта