Да. Внимавай около скоростната кутия. Използвай малката тресчотка, съответно с камък и рамо за нея. Имам някакъв спомен, че имаше предпазител там, нооо беше отдавна и не знам при теб дали съществува...това е една ламаринка която седи между картера и самата скоростна кутия. Ще се справиш. Лягай смело отдолу и ще ти стане ясно кое как.
След като свалиш картера изчисти до блясък повърхността където е бил картера. Както и самия картер от стария силикон. Аз използвах макетно ножче, но внимавай да не надереш някъде. Леко, бавно и спокойно. Може и кореселин или спорт да използваш за да изчистиш маслото, щото се стича постоянно.
Мажеш с тънка и равномерна линия от силикона по капака, гледай да мажеш от вътрешната страна и да не е върху отворите на болтчетата.
Слагаш картера дръж си в другата ръка 4 болтчета. Слагаш по 2 от страна, като 2рия чифт можеш да го сложиш преди скоростите, че ще ти е трудно да бръкнеш точно там и да държиш едновременно картера....Просто тия 4те да са ти като фиксатор. Не ги затягай до край. Нареди още няколко и започни да стягаш равномерно като гледай примерно стягаш леко 2 от горе, после гледаш да стегнеш 2 срещуположни. След това 2 леко стегнати от ляво и после отиваш от дясно. Внимавай да не изпуснеш картера...веднъж лепнеш ли го гледай да не го отлепяш...След като си ги попритегнал, се връщаш обратно на първите два и така повтаряш докато не ги затегнеш всички. Остави колата 10тина часа(не е задължително, аз лично съм оставял кола за 1-2 часа, наливал съм маслото и не е имало проблем), след това налей маслото. Палиш караш, паркираш и гледаш. Ако тече от някъде, притегни....ако тече много и не се оправя...честито, сваляш отново
