
Golf mk2 project - "Black"
- zzzzzzz
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
- Автомобил: Golf Mk3
- Двигател: ADD
- Местоположение: Димитровград
Re: Golf mk2 project - "Black"
Екстра е "аксесоара" за 3 кинта 

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Golf mk2 project - "Black"
Със зелена подсветка ще е супер според мен.Уникални неща сътворяваш за което както се пее в една песен на Писко ШАПКА ТИ СВАЛЯМ 

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Golf mk2 project - "Black"
Станало е перфектно, пробвай да видиш как ще стой с заоблените капачета.
Може да ти хареса повече :)
Поздрави получава се супер !
Може да ти хареса повече :)
Поздрави получава се супер !
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Радвам се, че Ви харесват моите "занимавки"
, а щом е така продължавам с тормоза:
Така седи анджакламата в завършен вид и поставена на барчето:

Ето и с какво се занимавах вчера:

Нямам толкова фини пилички и не мога да го завърша да е**

Ето какво пристигна и днес:



Следващата занимавка ще е да направя или да взема стойка за тях и да потърся датчиците за налягането и температурата на маслото, но не са спешни. И без това голфа спи в гаража от 1-2 месеца и още толкова му се очертават, докато ще ми траят държавните изпити...
Та както каза един, ама не помня кой беше: "Продължаваме напред!"

Така седи анджакламата в завършен вид и поставена на барчето:

Ето и с какво се занимавах вчера:

Нямам толкова фини пилички и не мога да го завърша да е**


Ето какво пристигна и днес:



Следващата занимавка ще е да направя или да взема стойка за тях и да потърся датчиците за налягането и температурата на маслото, но не са спешни. И без това голфа спи в гаража от 1-2 месеца и още толкова му се очертават, докато ще ми траят държавните изпити...
Та както каза един, ама не помня кой беше: "Продължаваме напред!"

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf mk2 project - "Black"
Сложи ги на мястото на конзолата отгоре над бутоните за ел.джамовете. Ще стане много претрупано иначе, според мен.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"

ПС: Да не пускам ново мнение.. Снощи полирах стъкълцата на уредите и пръснах металните им рингове в черен гланц:

Изрязах и лицевата пластмаса от стойката на аудито и монтирах уредите на барчето. Не съм си играл да я дозапълвам с пластмаса и да я шкуря и боядисвам. Скоро ще набавя оригинална стойка, та за сега са сложени само колкото да са си на мястото и да мога да спя спокойно, че са монтирани


- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Измислих и осветлението на уредите.. Остана само датчици и стойката да набавя.


Заместих белите крушки със зелени светодиоди, ненасочени. Съответно от двуслойна платка им направих цокълчета и ги запоих та да си влязат във фасунгите както си му е реда.


Още се двоумя да нахакам ли 4 зелени светодиода и на панелчето за копчетата на ел. стъклата, като ще ги вържа към осветлението на останалите копчета, та да може да се регулират от потенциометъра на ключа за фаровете... Тей или иначе още 1-2 пъти ще свалям барчето за допълнителни процедури покрай окабеляването за датчиците и стойката на уредите.


Заместих белите крушки със зелени светодиоди, ненасочени. Съответно от двуслойна платка им направих цокълчета и ги запоих та да си влязат във фасунгите както си му е реда.


Още се двоумя да нахакам ли 4 зелени светодиода и на панелчето за копчетата на ел. стъклата, като ще ги вържа към осветлението на останалите копчета, та да може да се регулират от потенциометъра на ключа за фаровете... Тей или иначе още 1-2 пъти ще свалям барчето за допълнителни процедури покрай окабеляването за датчиците и стойката на уредите.

- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Golf mk2 project - "Black"
Задължително към потенциометъра, работи си перфектно и е най-удобно. 

Re: Golf mk2 project - "Black"
Евала за старанието, което полагаш и за уменията,които владееш. Пожелавам ти да постигнеш целта си така,както на теб ти се иска, защото хора като теб го заслужават. Много ми харесва проекта.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Благодаря, колеги за положителните отзиви и пожелания
Продължаваме напред
Стана малко като Коледа през юли...:
Подкарах колата за през летните месеци. Купих акумулатор, като реших да заложа на същата марка, която ми беше и предходният акумулатор, а именно Varta. след 7 години вярна служба и немърливо поддържане ме предаде в по-студените месеци.

Естествено с голфа нищо не става от веднъж и като ходих да ми замерят степента на зареждане на алтернатора, се оказа, че сме с 3-4 десети под границите, които се искат, за да се завери гаранционната карта и да се признае в бъдеще евентуален дефект. Алтернатора зареждаше на 13.4~13.5V, а в паспорта искат между 13.8~14.4V. Усъмних се да не е от алтернатора и съответно го смених с резервният, но се оказа, че е от реле-регулатора в крайна сметка - Не се доверявайте и на марки като BOSCH - релето беше на 2 години и не е купувано от тук.. Както и да е смених го и реших и този проблем. Сега зарежда на 14.3V
ГУТ:

НОТ ГУТ:

След това се занимах и с климатика. Беше ми останал един маркуч, който да поставя, за да може системата да бъде напълнена и тествана. След като отрязах стария накрайник към радиатора на маркуча за високото налягане и ми кербоваха нов накрайник, всичко си дойде на мястото и пак с малък проблем... Исках да сменим игличките на всички винтили от системата и едната за късмет излезе на половина. Корпусът й остана в един от накрайниците на тръбите.. Последва 20-минутно мъчение от страна на работника в сервиза и така и не успя да извади тая ху*ня... Пращаха ме на заварчик, ако той не успеел да извади корпуса на игличката, да махнел накрайника и да заварял нов на негово място. Е да, ама викам няма да стане ваща работа и се прибрах в гаража. С един метчик за 3-4 минути извадих каквото беше останало и айде пак бегом за тест и пълнене.. Еми сега си духа перфектно и охлажда здраво - с една дума КЕФ.
Реших да сменям и някои други "дреболии", че ме дразнеха от доста време:

Радиатора ми сълзеше от едно известно време и освен него реших да взема и да сменя по-голямата част от маркучите, които не че са в лошо състояние, но така и така ще източвам всичко, а не са някаква цифра.. та да ми е мирна главата. Радиатора е марка Nissens.. Колко е добре ще покаже времето.
Взех и маншон, този път за дясно външно каре. Ще сменя и тампоните на гърнетата..
Попадна ми един касетник на оферта за старото барче:

Едно ми е Ретро..

Снабдих се и с един кожен волан, благодарение на колегата anrus
Искаше освежаване на боята, но като цяло първоначалното му състояние беше доста добро.
Преди:

След:


Това е боята, която ползвах за освежаването:

Нанесох 2 ръце, като първата и втората бяха изсушени със сешоар и сега е оставен да си "почива" на проветриво място и утре ще го монтирам. Смятам, че доста добре се получи като за третиране в домашни условия. За да намеря боята обиколих почети целия град... Нямаха нито в шивашки ателиенца нито на места където боядисват кожа.. Трябвало с поръчка и накрая намерих случайно в един строителен хипермаркет..

Продължаваме напред

Стана малко като Коледа през юли...:
Подкарах колата за през летните месеци. Купих акумулатор, като реших да заложа на същата марка, която ми беше и предходният акумулатор, а именно Varta. след 7 години вярна служба и немърливо поддържане ме предаде в по-студените месеци.

Естествено с голфа нищо не става от веднъж и като ходих да ми замерят степента на зареждане на алтернатора, се оказа, че сме с 3-4 десети под границите, които се искат, за да се завери гаранционната карта и да се признае в бъдеще евентуален дефект. Алтернатора зареждаше на 13.4~13.5V, а в паспорта искат между 13.8~14.4V. Усъмних се да не е от алтернатора и съответно го смених с резервният, но се оказа, че е от реле-регулатора в крайна сметка - Не се доверявайте и на марки като BOSCH - релето беше на 2 години и не е купувано от тук.. Както и да е смених го и реших и този проблем. Сега зарежда на 14.3V
ГУТ:

НОТ ГУТ:

След това се занимах и с климатика. Беше ми останал един маркуч, който да поставя, за да може системата да бъде напълнена и тествана. След като отрязах стария накрайник към радиатора на маркуча за високото налягане и ми кербоваха нов накрайник, всичко си дойде на мястото и пак с малък проблем... Исках да сменим игличките на всички винтили от системата и едната за късмет излезе на половина. Корпусът й остана в един от накрайниците на тръбите.. Последва 20-минутно мъчение от страна на работника в сервиза и така и не успя да извади тая ху*ня... Пращаха ме на заварчик, ако той не успеел да извади корпуса на игличката, да махнел накрайника и да заварял нов на негово място. Е да, ама викам няма да стане ваща работа и се прибрах в гаража. С един метчик за 3-4 минути извадих каквото беше останало и айде пак бегом за тест и пълнене.. Еми сега си духа перфектно и охлажда здраво - с една дума КЕФ.
Реших да сменям и някои други "дреболии", че ме дразнеха от доста време:

Радиатора ми сълзеше от едно известно време и освен него реших да взема и да сменя по-голямата част от маркучите, които не че са в лошо състояние, но така и така ще източвам всичко, а не са някаква цифра.. та да ми е мирна главата. Радиатора е марка Nissens.. Колко е добре ще покаже времето.
Взех и маншон, този път за дясно външно каре. Ще сменя и тампоните на гърнетата..
Попадна ми един касетник на оферта за старото барче:

Едно ми е Ретро..


Снабдих се и с един кожен волан, благодарение на колегата anrus
Искаше освежаване на боята, но като цяло първоначалното му състояние беше доста добро.
Преди:

След:


Това е боята, която ползвах за освежаването:

Нанесох 2 ръце, като първата и втората бяха изсушени със сешоар и сега е оставен да си "почива" на проветриво място и утре ще го монтирам. Смятам, че доста добре се получи като за третиране в домашни условия. За да намеря боята обиколих почети целия град... Нямаха нито в шивашки ателиенца нито на места където боядисват кожа.. Трябвало с поръчка и накрая намерих случайно в един строителен хипермаркет..

Последна промяна от Rumbata_1 на Пет 10 юли 2015 11:04, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf mk2 project - "Black"
Както винаги си се справил перфектно.
А и разказваш увлекателно.
А и разказваш увлекателно.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Golf mk2 project - "Black"
И аз използвах такава течна боя за кожени изделия.Но я намерих в DM (украинска боя за 2.50 )Волана става като нов,но трябва да се нанася тънко,че се бели в горещото,ако е по дебел слоя. 

- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Bai Sando написа:...
E, па.. Старая се

Относно нанасянето на боята върху волана - Това, което аз направих беше да нанеса два тънки слоя с достатъчно голям интервал от време между тях, като съответно ги обдухах и със сешоара на майка ми


Междувременно си създадох и още работа, щото тя по колата е малко и се чудех и без туй какво да правя по нея... Който ме знае за държавни изпити се готвя и съм в сесия

Някакви "камбани", "звънчета"...:

Този малкият вдига от 50 до 150°C за едно прегряване на двигателя, ама по-натам не знам дали няма да потърся такъв, който стига до 180 градуса.. just in case



Ще им мудря и инсталация, ама да видим кога.. По-спешно е да намеря или май по-добре да не се занимавам и направо при близкия стругар да поръчам един тройник и да ги навия на маслената конзола.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf mk2 project - "Black"
Не виждам смисъл от 180-градусов датчик, ако колата се кара като ежедневна. Аз реално досега на старата ми кола не съм виждал температура над 120 гр. на маслото. Едва ли и при теб ще надхвърли тая граница или ако я надхвърли ще е около нея цифрата.
- Rumbata_1
- Мнения: 137
- Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
- Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf mk2 project - "Black"
Вече официално съм "инж.", направо да го е страх човек
Та, по този повод реших, че е време да раздвижа малко лагерите, носачите и бензиновата помпа, че нещо се бяха заседяли твърде дълго в състояние на покой, което за един автомобил си е мъчение, а за собственика още по-голямо такова... Сипах някой друг литър и "газ и ляв мигач" към Каварна (и не само), да се видя с един авер (той си знае кой е), хем и оптиката на апарата да се раздвижи, че отдавна не беше изкарван и той от калъфа.. Абе, въобще, мъка ми е когато нещо не се ползва по предназначение и само се ремонтира или си седи и събира праха на забравата, та... Enjoy
















ПС: Мидите бяха страшни


















ПС: Мидите бяха страшни

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта