


Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL
Недей да мислиш...отиди при читав майстор. Радотом ти е посочил много точно от къде може да идва проблема.
Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL
radotom написа:faberje8 написа:На диагностиката излезе:
Датчик колянов вал
Датчик разпределителен вал
Дросел
И датчик за обороти-няма сигнал
Ха! Каква изненада!
Още по-голяма е изненадата, че тия 4 датчика (барабар с датчика за затворен дросел) се захранват от един и същи пин 70 на контролера:
Извинявам се за невежеството,но какво значи пин 70 на контролера

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL
Ужас! Съчувствам ти.
Как ги даваш тези пари ей така не знам, ами първо е трябвало да свалиш бобината, ако не можеш да я свалиш, да я беше напръскала с вода или с препарат за почистване на стъкла примерно. Слабото място на бобината е, че се цепи, ако след напръскване изгасне колата означава, че влиза влага, но не мога да си обясня следното нещо :
Проблема го има на газ и на бензин, което ти е в плюс, защото може да изключиш доста неща.
Дебитомера на газ не знам дали играе роля или на газовото еку имаш мап сензор примерно, който да мери въздуха.
Имаш еку, как да нямаш. Лампи по таблото светят ли?
ЕРС или чек енджин?
Наистина може проблема да е в екуто, потърси си много добър механик, специалист.
Успех!

Как ги даваш тези пари ей така не знам, ами първо е трябвало да свалиш бобината, ако не можеш да я свалиш, да я беше напръскала с вода или с препарат за почистване на стъкла примерно. Слабото място на бобината е, че се цепи, ако след напръскване изгасне колата означава, че влиза влага, но не мога да си обясня следното нещо :
Проблема го има на газ и на бензин, което ти е в плюс, защото може да изключиш доста неща.
Дебитомера на газ не знам дали играе роля или на газовото еку имаш мап сензор примерно, който да мери въздуха.
Имаш еку, как да нямаш. Лампи по таблото светят ли?
ЕРС или чек енджин?
Наистина може проблема да е в екуто, потърси си много добър механик, специалист.
Успех!
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL
freelancer написа:Наистина може проблема да е в екуто, потърси си много добър механик, специалист.
Успех!
Къде да го търси този механик -специалист като майсторите в града ни свършиха и резултата е налице. Куп сменени части и проблема си остава.Само да добавя,че грешки вече не показва ,а проблема си остана .Докато не и даваш газ си работи идеално на 780 оборота ,но над 2000 оборота почва едно мъчене все едно я души нещо и няма никаква мощност.Единствено не сме поглеждали свещите които са NGK на 2500 км .
Сагата продължава.
Днес ще се кара да се закачи на комп който показва живи данни та да видим кво ще покаже.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL
Ти мислиш, че няма ЕКУ, ама тогава нямаше да имаш тая диагностика, дето все ти я правят.
Та имаш такова нещо и точно него визирам, като пин 70 е... ами пин 70.. как да го обясня?!? Краче №70 на куплунга на контролера.
Тоя дебитомер за 600лв...
Да не се окаже после, че трябва и резервна гума за 720 и акумулатор за 540
Май ще ви излезе по-евтино да се уговорите с Мишо и Никси и да отскочите до София...

Та имаш такова нещо и точно него визирам, като пин 70 е... ами пин 70.. как да го обясня?!? Краче №70 на куплунга на контролера.

Тоя дебитомер за 600лв...

Май ще ви излезе по-евтино да се уговорите с Мишо и Никси и да отскочите до София...

- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Възможно ли е да е от някой клапан и има ли тази кола детонационен датчик?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Виж тази тема:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=442606
Имаш детонационен датчик, ако не дава грешка, не го барайте. За клапана, измерете компресията, ако имаш сцепен клапан ще прави точно така, тресе и дава бедна смес, както при колегата с полото.
С риск да стана банален, пробвай и теста с листа хартия на ауспуха.
Да не би газовата да бърка нещо нещата? Инжекторите как са?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=442606
Имаш детонационен датчик, ако не дава грешка, не го барайте. За клапана, измерете компресията, ако имаш сцепен клапан ще прави точно така, тресе и дава бедна смес, както при колегата с полото.
С риск да стана банален, пробвай и теста с листа хартия на ауспуха.

Да не би газовата да бърка нещо нещата? Инжекторите как са?
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Интересното е че 20 мин след 1-вото запалване колата си работи идеално до преди да пусне перката за охлаждане след това сама изгасва (като работи на място) и проблема започва.интересното е че на място си работи идеално,но тръгнеш ли да форсираш рязко няма никаква мощност и от време на време пропуква в колекторите.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Изгасва двигателя ли? Ами ако пускаш фаровете, парното, климатик? Това на газ ли го прави или на бензин?
Бедна смес?
Виж тази тема:
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=6502&p=31366&hilit=%D0%B3%D1%8A%D1%80%D0%BC%D0%B8#p31366
Бедна смес?
Виж тази тема:
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=6502&p=31366&hilit=%D0%B3%D1%8A%D1%80%D0%BC%D0%B8#p31366
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
И на бензин и на газ 20 мин.и проблема се показва. След като сам я запалил и оставил да работи на място 10 мин. след като е направила 90 гр. Си изгасва сама и почва проблема.До тогава работи и върви перфектно.Почне ли проблема и на газ и на бензин си е едно и също.Само да добавя че като се появи проблема почва да пали по трудно някъде 2-3 сек. трябва да върти.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Значи, като загрее и изгасва един път и после не? Свети ли лампа? Гасне ли при други консуматори, освен перката? Чел съм да охлаждат датчика на коляновия вал, ама при теб е нов. Винаги ли го прави? Ако не пускаш нищо или ако перката не се включи дали ще изгасне?
Чел съм пак в този сайт, колеги.инфо, за спукан клапан, проблема се появява след загряване, защото се разширява метала, пляка ли отзад?
Реле, студена спойка, ама няма общо с датчика на коляновия вал.
Чел съм пак в този сайт, колеги.инфо, за спукан клапан, проблема се появява след загряване, защото се разширява метала, пляка ли отзад?
Реле, студена спойка, ама няма общо с датчика на коляновия вал.
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Още преди да се пусне перката почва да го прави проблема.После не изгасва и си работи на 780 оборота пефектно ,но подадеш ли газ от 2000 оборота на горе глъхне и няма никаква мощност. На таблото и на диагностика не показва грешки.Дстчика на коляновия вал е пробван с друг 2 ра употреба и след като нямаше резултат си върнахме стария.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
С дебитомер ли е или с мап сензор? Температурният датчик колко показва? Пробвай да изключиш дебитомера/мапа за проба?
Да не би газовата да бърка нещо, адаптации?
Да не би газовата да бърка нещо, адаптации?
- bobovo
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
С дебитомер е.И него го заменихме за проба от работещ автомобил.Темп. датчик е заменен и той за проба но без ефект.Аз съм го сменял него преди 4 месеца.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...
Не знам колега, то май сте пробвали доста неща.
Остава компа, инсталация или някакъв механичен проблем. Направи ли го теста с вестника на ауспуха? Звучи малко нелепо, но при колегата с полото си показа точно.
По интересното е как се е появила грешката за датчика на КВ.
Остава компа, инсталация или някакъв механичен проблем. Направи ли го теста с вестника на ауспуха? Звучи малко нелепо, но при колегата с полото си показа точно.
По интересното е как се е появила грешката за датчика на КВ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта