Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL

Мнениеот siso_k » Пет 12 юни 2015 14:41


Недей да мислиш...отиди при читав майстор. Радотом ти е посочил много точно от къде може да идва проблема.




Потребителски аватар
faberje8
Мнения: 69
Регистриран на: Пон 17 яну 2011 1:03
Автомобил:
Двигател:

Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL

Мнениеот faberje8 » Пет 12 юни 2015 22:16


radotom написа:
faberje8 написа:На диагностиката излезе:
Датчик колянов вал
Датчик разпределителен вал
Дросел
И датчик за обороти-няма сигнал

Ха! Каква изненада!
Още по-голяма е изненадата, че тия 4 датчика (барабар с датчика за затворен дросел) се захранват от един и същи пин 70 на контролера:

Изображение



Извинявам се за невежеството,но какво значи пин 70 на контролера :gruebel


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL

Мнениеот freelancer » Пет 12 юни 2015 23:23


Ужас! Съчувствам ти. :icon_sad
Как ги даваш тези пари ей така не знам, ами първо е трябвало да свалиш бобината, ако не можеш да я свалиш, да я беше напръскала с вода или с препарат за почистване на стъкла примерно. Слабото място на бобината е, че се цепи, ако след напръскване изгасне колата означава, че влиза влага, но не мога да си обясня следното нещо :
Проблема го има на газ и на бензин, което ти е в плюс, защото може да изключиш доста неща.
Дебитомера на газ не знам дали играе роля или на газовото еку имаш мап сензор примерно, който да мери въздуха.
Имаш еку, как да нямаш. Лампи по таблото светят ли?
ЕРС или чек енджин?
Наистина може проблема да е в екуто, потърси си много добър механик, специалист.
Успех!


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL

Мнениеот bobovo » Съб 13 юни 2015 7:44


freelancer написа:Наистина може проблема да е в екуто, потърси си много добър механик, специалист.
Успех!


Къде да го търси този механик -специалист като майсторите в града ни свършиха и резултата е налице. Куп сменени части и проблема си остава.Само да добавя,че грешки вече не показва ,а проблема си остана .Докато не и даваш газ си работи идеално на 780 оборота ,но над 2000 оборота почва едно мъчене все едно я души нещо и няма никаква мощност.Единствено не сме поглеждали свещите които са NGK на 2500 км .
Сагата продължава.
Днес ще се кара да се закачи на комп който показва живи данни та да видим кво ще покаже.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Датчи хол или...... VW GOLF 4 1,6 АКL

Мнениеот radotom » Съб 13 юни 2015 18:09


Ти мислиш, че няма ЕКУ, ама тогава нямаше да имаш тая диагностика, дето все ти я правят. :icon_lol
Та имаш такова нещо и точно него визирам, като пин 70 е... ами пин 70.. как да го обясня?!? Краче №70 на куплунга на контролера. :icon_lol

Тоя дебитомер за 600лв... :rolleyes Да не се окаже после, че трябва и резервна гума за 720 и акумулатор за 540

Май ще ви излезе по-евтино да се уговорите с Мишо и Никси и да отскочите до София... :dontknow


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот bobovo » Съб 13 юни 2015 21:32


Възможно ли е да е от някой клапан и има ли тази кола детонационен датчик?


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот freelancer » Пон 15 юни 2015 6:51


Виж тази тема:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=7&t=442606

Имаш детонационен датчик, ако не дава грешка, не го барайте. За клапана, измерете компресията, ако имаш сцепен клапан ще прави точно така, тресе и дава бедна смес, както при колегата с полото.
С риск да стана банален, пробвай и теста с листа хартия на ауспуха. :c020
Да не би газовата да бърка нещо нещата? Инжекторите как са?


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот bobovo » Пон 15 юни 2015 9:13


Интересното е че 20 мин след 1-вото запалване колата си работи идеално до преди да пусне перката за охлаждане след това сама изгасва (като работи на място) и проблема започва.интересното е че на място си работи идеално,но тръгнеш ли да форсираш рязко няма никаква мощност и от време на време пропуква в колекторите.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот freelancer » Пон 15 юни 2015 9:27


Изгасва двигателя ли? Ами ако пускаш фаровете, парното, климатик? Това на газ ли го прави или на бензин?
Бедна смес?
Виж тази тема:
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=6502&p=31366&hilit=%D0%B3%D1%8A%D1%80%D0%BC%D0%B8#p31366


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот bobovo » Пон 15 юни 2015 9:34


И на бензин и на газ 20 мин.и проблема се показва. След като сам я запалил и оставил да работи на място 10 мин. след като е направила 90 гр. Си изгасва сама и почва проблема.До тогава работи и върви перфектно.Почне ли проблема и на газ и на бензин си е едно и също.Само да добавя че като се появи проблема почва да пали по трудно някъде 2-3 сек. трябва да върти.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот freelancer » Пон 15 юни 2015 9:45


Значи, като загрее и изгасва един път и после не? Свети ли лампа? Гасне ли при други консуматори, освен перката? Чел съм да охлаждат датчика на коляновия вал, ама при теб е нов. Винаги ли го прави? Ако не пускаш нищо или ако перката не се включи дали ще изгасне?
Чел съм пак в този сайт, колеги.инфо, за спукан клапан, проблема се появява след загряване, защото се разширява метала, пляка ли отзад?
Реле, студена спойка, ама няма общо с датчика на коляновия вал.


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот bobovo » Пон 15 юни 2015 11:28


Още преди да се пусне перката почва да го прави проблема.После не изгасва и си работи на 780 оборота пефектно ,но подадеш ли газ от 2000 оборота на горе глъхне и няма никаква мощност. На таблото и на диагностика не показва грешки.Дстчика на коляновия вал е пробван с друг 2 ра употреба и след като нямаше резултат си върнахме стария.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот freelancer » Пон 15 юни 2015 11:47


С дебитомер ли е или с мап сензор? Температурният датчик колко показва? Пробвай да изключиш дебитомера/мапа за проба?
Да не би газовата да бърка нещо, адаптации?


Потребителски аватар
bobovo
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 22 окт 2010 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот bobovo » Пон 15 юни 2015 11:56


С дебитомер е.И него го заменихме за проба от работещ автомобил.Темп. датчик е заменен и той за проба но без ефект.Аз съм го сменял него преди 4 месеца.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 AKL - Датчи хол или...

Мнениеот freelancer » Пон 15 юни 2015 12:01


Не знам колега, то май сте пробвали доста неща.
Остава компа, инсталация или някакъв механичен проблем. Направи ли го теста с вестника на ауспуха? Звучи малко нелепо, но при колегата с полото си показа точно.
По интересното е как се е появила грешката за датчика на КВ.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта