Здравейте фенове, както споменах в темата за червената дока, паралено с нея стягам и оранжевото синхро да става кемпер с вестфалия надстройка и лек тунинг. До момента всичко по предницата е сменено, утре монтираме новите амове, подложки на цялото "магаре", което ще сваля надолу с 30 мм. стабилизращата щанга с 25 мм. подложки над пружините 40 мм. удължих стержените на предните амове с 30 мм.,подложки на горните носачи и очаквам с нетърпение утре да монтираме всички тези детайли за да видя крайния резултат. Джантите са същоте като на червеното синхро, само че ЕТ е 23, като отзад мисля да монтирам и 20 мм. фланци с които да извадя още по-навън гумите BF Goodrich AT 235/70/16. Подготвил съм големи вентилирани спирачки за отпред, задни дискове, голямо серво от БМВ.
Утре още :)
VW T3 Syncro Westfalia
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Ето и свършеното днес.
На операционната :)
Монтиране на подложките на пружините.
Най-после скъпите немски подложки на горните носачи влязоха в употреба.
Предните дискове и накладките.
Полиетиленови подложки 30 мм. за магарето на предния мост, 25 мм. за стабилизиращата щанга. След като тествам окачването след тези промени и ми хареса поведението му, ще направя подложките от алуминий, версия 2 с подобрения.
От Темис получих инфо че в Гърция имат майстор, който монтира хидравлични рейки от BMW E30 на нашите бусове. Взех днес една такава рейка и ще се опитам да я преработя за да пасне на буса. Такава рейка струва 80-100 лв. и от тук нататък всички цифромани търговци да духат супата
На операционната :)
Монтиране на подложките на пружините.
Най-после скъпите немски подложки на горните носачи влязоха в употреба.
Предните дискове и накладките.
Полиетиленови подложки 30 мм. за магарето на предния мост, 25 мм. за стабилизиращата щанга. След като тествам окачването след тези промени и ми хареса поведението му, ще направя подложките от алуминий, версия 2 с подобрения.
От Темис получих инфо че в Гърция имат майстор, който монтира хидравлични рейки от BMW E30 на нашите бусове. Взех днес една такава рейка и ще се опитам да я преработя за да пасне на буса. Такава рейка струва 80-100 лв. и от тук нататък всички цифромани търговци да духат супата
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Днес остана малко време да прегледам рейката от BMW. Концентрирах внимание върху кормилните щанги и измислих следното. Ползваме оригиналната кормилна щанга, защото вътрешния край резбата е с по-голям диаметър.
За наш късмет се оказа че щангата е куха и външния край се навива във вътрешния. Развиваме външния край и на негово място след измерване, режем бусовата щанга, нарязваме резба и го завиваме към вътрешната част от БМВ-то. Това е най-лесния вариант за който се сещам. След това остава да измисля закрепването на рейката към купето, но за това следващата седмица.
Монтирах спирачните апарати и джантите, пуснах буса на земята и .. остана много висок от центъра на главината до арката на калника 55 см. Понеделник ще свалям подложките над пружините и ще ги намалям. Търсената височина е 50-51 см.
След като оправя задния мост и монтираме двигателя се заемам с монтажа на надстройката.
За наш късмет се оказа че щангата е куха и външния край се навива във вътрешния. Развиваме външния край и на негово място след измерване, режем бусовата щанга, нарязваме резба и го завиваме към вътрешната част от БМВ-то. Това е най-лесния вариант за който се сещам. След това остава да измисля закрепването на рейката към купето, но за това следващата седмица.
Монтирах спирачните апарати и джантите, пуснах буса на земята и .. остана много висок от центъра на главината до арката на калника 55 см. Понеделник ще свалям подложките над пружините и ще ги намалям. Търсената височина е 50-51 см.
След като оправя задния мост и монтираме двигателя се заемам с монтажа на надстройката.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Браво Ванка, добре се получава.
Ако накрая успееш с рейката ще е много интересно.
P.S. Не успях да намеря синхронизаторите, губи ми се кутията където бяха съхранени.
Надявам се да не са изхвърлени при преместването.
Ако накрая успееш с рейката ще е много интересно.
P.S. Не успях да намеря синхронизаторите, губи ми се кутията където бяха съхранени.
Надявам се да не са изхвърлени при преместването.
- triplesss
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново-Лясковец
Re: VW T3 Syncro Westfalia
И на мен ми запали интереса с тази рейка от БМВ.
Относно преработката, може да се направи на струг преходник мъжко/женско, който тъкмо ще изравни дължината на рейката с тази на буса, че ми се струва тази от БМВ-то ще е по къса.
Относно преработката, може да се направи на струг преходник мъжко/женско, който тъкмо ще изравни дължината на рейката с тази на буса, че ми се струва тази от БМВ-то ще е по къса.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
triplesss написа:И на мен ми запали интереса с тази рейка от БМВ.
Относно преработката, може да се направи на струг преходник мъжко/женско, който тъкмо ще изравни дължината на рейката с тази на буса, че ми се струва тази от БМВ-то ще е по къса.
И това е вариант, утре ще наложа двете рейки една до друга, като дължина са много близки, само ушите за закрепяне на оригиналната рейка са изнесени навън.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
От много работа не остава време за проекта, ето последните новости
Понеже ползвам задни амове с оригинален размер (разпънато състояние от ухо ду ухо 60 см) се налага да променя малко планките на долните носачи. Изработвам нови с изместване на отвора 6 см. за да компенсирам лифта на буса.
Докато работя по задните носачи, подменяме лагерите и монтираме задните дискове.
Накладките.
Главинката се простъргва с няколко мм, за да може да монтираме диска.
Мисля отгоре да монтирам тези фланци, само дано не излез прекалено навън джантата, общото ЕТ с фланеца и джантата ще е около "0".
Днес отделих няколко часа да изработя пластини за подобряване на мазането на ск.кутия, ползвах подцинкована ламарина около 1 мм.
Следва....
Понеже ползвам задни амове с оригинален размер (разпънато състояние от ухо ду ухо 60 см) се налага да променя малко планките на долните носачи. Изработвам нови с изместване на отвора 6 см. за да компенсирам лифта на буса.
Докато работя по задните носачи, подменяме лагерите и монтираме задните дискове.
Накладките.
Главинката се простъргва с няколко мм, за да може да монтираме диска.
Мисля отгоре да монтирам тези фланци, само дано не излез прекалено навън джантата, общото ЕТ с фланеца и джантата ще е около "0".
Днес отделих няколко часа да изработя пластини за подобряване на мазането на ск.кутия, ползвах подцинкована ламарина около 1 мм.
Следва....
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Вчера свърших най-цапащата операция до сега, разглобяване на каретата, измиване с бензин на цялата мръсотия, смяна на маншоните и ново гресиране. Всичко това отне около 6 часа, като се наложи да подменя 3 карета, които не ми харесаха, едно беше с луфт, друго пълно с пясък (скъсан маншон) а третото беше такова менте, че нямаше никакви надписи . Сега всички карета са с щампа VW и съм спокоен в качествата им. Маншоните са GKN, само предните външни са полиуретанови, защото вече няма оригинални в наличност а не ми се чакаше поръчка от Германия.
Работя и по задните спирачки, но се оказа че супортите които имам не стават и утре чакам други.
Докато се занимавах реших да направя една проба, за да преценя доколко навън излиза джаната с фланец 20 мм и джанта с ЕТ 23.
Ето и без фланеца.
В крайна сметка реших да не монтирам фланците, защото гумата излиза доста навън и не ми допада. Поръчах по-дълги шпилки за задните главини на 55 мм. Утре повече...
Работя и по задните спирачки, но се оказа че супортите които имам не стават и утре чакам други.
Докато се занимавах реших да направя една проба, за да преценя доколко навън излиза джаната с фланец 20 мм и джанта с ЕТ 23.
Ето и без фланеца.
В крайна сметка реших да не монтирам фланците, защото гумата излиза доста навън и не ми допада. Поръчах по-дълги шпилки за задните главини на 55 мм. Утре повече...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Заплануваното за днес го направих, вече имам монтирани задни спирачни апарати. Имах премеждия (ужасна корозия) със супортите, които ми изпрати един колега от София и се наложи да реагирам своевременно и намерих два в Бургас. Разпробих главинката и навих резба М10 и ползвах болт от Т4 за закрепяне на диска към главината.
Шпилките са 14х1.5 с накатка 15мм, дължина 55 мм. закупих ги от Евроболт. Ползвам оригиналните гайки, които простъргахме с градусите за лети джанти, знаете оригиналните колко са изтумбени и не са походящи без преработка.
Пробно сглобяване без допълнителните килограми на двигател, скоростна кутия и оборудване.
Даже не се наложи преработване на носача.
Остана време и да сглобим половината ск. кутия :)
Утре монтаж на новите жила за ръчната, закачане на спирачните тръбички и обезвъздушаване на спирачната система.
Шпилките са 14х1.5 с накатка 15мм, дължина 55 мм. закупих ги от Евроболт. Ползвам оригиналните гайки, които простъргахме с градусите за лети джанти, знаете оригиналните колко са изтумбени и не са походящи без преработка.
Пробно сглобяване без допълнителните килограми на двигател, скоростна кутия и оборудване.
Даже не се наложи преработване на носача.
Остана време и да сглобим половината ск. кутия :)
Утре монтаж на новите жила за ръчната, закачане на спирачните тръбички и обезвъздушаване на спирачната система.
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Супер се получават нещата.....
- samo_pechka
- Мнения: 8459
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW T3 Syncro Westfalia
С кеф чета за такива проекти . Просто...нямам думи записвам се за темата!
И една оферта от немско, жалко че не ми достигат 25к ойро http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/vw-t3-16-syncro-karmann-cheetah-gipsy/324123309-220-2124?ref=search
И една оферта от немско, жалко че не ми достигат 25к ойро http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/vw-t3-16-syncro-karmann-cheetah-gipsy/324123309-220-2124?ref=search
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Браво Ванка, давай напред само!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Благодаря на всички за подкрепата, честно казано съм леко притеснен дали ще ми стигне времето да го постегна преди Сърбия.
В събота се заех да свържа задните спирачни апарати, но се оказа че оригиналните тръбички от голф 4 са корозирали и гайката за свързване към маркуча на носача е като заварена и предпочетох направо да сменя тръбичките. Използвах услугите на Хидромат, където ми ги кербоваха. Ако и на вас ви предстои подобна операция, дължината на медната тръбичка е 50 см.
Накарах ги да стигнат на две места, но не се получи особенно красиво
Жилата дойдоха малко дълги и се наложи лека модификация в предната част, благодаря на Ицо за полезните напътствия.
Премахнах и планките за закрепяне на амортисьорите към носача, голямо рязане и търкане падна но освободих място за новите планки.
Следва...
В събота се заех да свържа задните спирачни апарати, но се оказа че оригиналните тръбички от голф 4 са корозирали и гайката за свързване към маркуча на носача е като заварена и предпочетох направо да сменя тръбичките. Използвах услугите на Хидромат, където ми ги кербоваха. Ако и на вас ви предстои подобна операция, дължината на медната тръбичка е 50 см.
Накарах ги да стигнат на две места, но не се получи особенно красиво
Жилата дойдоха малко дълги и се наложи лека модификация в предната част, благодаря на Ицо за полезните напътствия.
Премахнах и планките за закрепяне на амортисьорите към носача, голямо рязане и търкане падна но освободих място за новите планки.
Следва...
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 09 окт 2013 9:14
- Автомобил: VW T3 1.7D
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Браво само така,
Гледам и мечтая Бравос
Гледам и мечтая Бравос
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: VW T3 Syncro Westfalia
Аз предлагам тази тема да я преименуваш на:
"Руководсто употребьй"
или
"User guide"
или
Те така те се праат нИщЪтъ!!!
"Руководсто употребьй"
или
"User guide"
или
Те така те се праат нИщЪтъ!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост