От два дена колата палеше някакси трудно с лека пауза завърта стартера и пали. Два три ми се случи да се кача завъртам ключа и се чува само цък връщам няколко пъти и успявам да стартирам двигателя. Днес спря нацяло качвам се завъртам ключа и се чува сам цък от къде може да е проблема колеги на бутане колата пали ведна ?
https://www.youtube.com/watch?v=4Ac6sVN-GWA
Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
Последна промяна от gangstaned на Нед 21 юни 2015 12:56, променено общо 1 път.
- cloud
- Мнения: 226
- Регистриран на: Съб 11 дек 2010 21:22
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1Y
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали..
Стартер, провери и акумулатора.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 1:31
- Автомобил: Volkswagen Golf 4
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали..
Колега преди няколко дни и аз бях с същия проблем и направих ревизия на стартера и сега няма проблеми :)
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали..
Колко пари ти излезе ревизията при майстор ли хиди или ти си я прави моето хобибе колата така че с кеф бих се заел с ремонта :)
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
Закачих я на вагком грешка ми дава само на централното реле 109 сработва акомулатора е перфектен
- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
При палене на бутане, стартера не играе никаква роля. Клипчето може да го направиш на public или unlisted в youtube иначе трудно ще го гледаме.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
Клипа не може да се гледа, пише че е частен, но Реле 109 е по-голяма вероятност да е !
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
Пише, че изобщо не завърта стартера, само прави цък. Вземи един кабел и дай директен плюс на болта на включвателя, който отива към четките. Трябва да завърти без да изхвърля бендикса. Ако не завърта, значи е за четки. Ако завърта, даваш ток на клемата на включвателя, която идва от контактния ключ, ако прави само цък, значи си за включвател. Ако завърта и пали нормално, значи проблема е в клемореда. Първо обаче си провери акумулатора дали е наред. Ако ще разглобяваш стартера, задължително смени втулките.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 24 сеп 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
Клипа го оправих без визуално да видя какво трябва да се случи май няма да се оправя с проверката.. . 

- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
https://www.youtube.com/watch?v=XFZ2B8SFr2I
Нещо такова, само че без да го сваляш. Маса няма смисъл да подаваш естествено, само плюс. Прецени си обаче после ако се налага да го сваляш, дали ще можеш, защото се сваля трудно. Трябва тресчотка с удължители, единият болт се развива през калника. Ако не можеш, по-добре направо върви при майстор.
Нещо такова, само че без да го сваляш. Маса няма смисъл да подаваш естествено, само плюс. Прецени си обаче после ако се налага да го сваляш, дали ще можеш, защото се сваля трудно. Трябва тресчотка с удължители, единият болт се развива през калника. Ако не можеш, по-добре направо върви при майстор.
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: Голф 4 тди 110 спря да пали.. + клип!
Не се развива нищо през калника. Стартера го държат 2 болта. Сваля се акумулатора разкачат се кабелите и се сваля. Може и без канал, но долния болт е малко тегав. На канал е много по лесно. Трябва ти тресчотка и удължения, както е писал колегата. И както се казва в една друга тема стартер, когато и да го ревизираш винаги е добре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта