Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот dimcho88 » Нед 21 юни 2015 19:17


здравейте колеги, онзи ден реших да замеря компресията на колата си, понеже не работеше добре, трудно палеше, нямаше мощност. и така сутринта на студен двигател разглобих колекторите, свалих свещите и започнах, на 1, 2, и 4 цилиндър компресията беше 9, но на 3 цилиндър беше под 5. и ужаш, пробвах пак но резултата беше същия, взех друг компресомер и той показа същите стойности.
Ядосах се и почнах да разглобявам всичко за да сваля главата, отне ми почти цял ден, и вечерта свалих главата и се виждаше къде е пускала гарнитурата, може би е прегрявана, сипнах малко бензин в главата и потече от клапаните на 3 и 4 цилиндър, утре ще я карам на шлайв, и сега остава купуването на части, някой знае ли гарнитурите на коя марка са най добри, също така и гумички на клапаните, гарнитури на генерацията, болтове за главата, някой ако знае приблизително цените ще съм много благодарен.
Утре ще викна един пич да премери блока и буталата, надявам се там всичко да е ок.
ако пропускам нещо за частите нека някой добави нещо, може и да забравям нещо. :beer




Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот agumba » Нед 21 юни 2015 19:56


Колега, таман пред мен ми е фактурата за частите за основния ремонт, отпреди повече от година! Двигателят ми е малко по-различния 1.6, но едва ли разликите ще са големи при цените за частите! Това са 4 гарнитури - всмукателна, изпускателна, на главата, и на капака, 2 вида лагери - основни и биелни, гумички на клапани 8 броя/при тебе ще са повече - 16/, сегменти, и някакво уплътнение, дето не го разбрах за къде е! Всичко това е на сумата 332лв! Но, си спомням, че ми беше сменен и термостата /за всеки случай/, както и антифриза за охладителната система, тоя, дето го водят G12, розовия, дето е и най-скъпия! Минах без шлайфове и стъргане, и в зависимост от цената на труда, можеш да си калкулираш цена! Според мен, в най-добрия случай, грубо, може и да се вместиш до 1000 лв!

Надявам се, да съм бил полезен! :mrgreen


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот dimcho88 » Нед 21 юни 2015 20:00


мерси колега, само да поясна че съм с 8 клапана


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот agumba » Нед 21 юни 2015 20:13


dimcho88 написа:мерси колега, само да поясна че съм с 8 клапана


Браво тогава, на далавера си, пиши си минус 16лв! :mhihi

Само забравих да кажа, че частите са купувани от Автохит трейд ООД - Ст.Загора!


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот dimcho88 » Нед 21 юни 2015 20:30


:icon_lol :icon_lol
ок, мерси, тези дни ще я зглобявам


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот agumba » Нед 21 юни 2015 22:35


Тъй и тъй сме я зачекнали темата за ремонта, не те знам с какво се занимаваш, ама като я разглобиш и извадиш буталата, измери си цилиндрите за елипса, особено проблемния трети! Има един уред за това, казва се индикатор, намери отнякъде, най-вече в машиностроителни фирми, ако не можеш, накарай да ти го настроят и измерят всичките цилиндри! Ако даде малки отклонения, ще си спестиш шлайфа на цилиндрите, което е и най-рисковият момент в ремонта, пък да не говорим, като финансово изражение! Казвам ти го, защото майсторите по принцип са скарани с тоя вид уреди, и предпочитат, да тръшнат всичко на шлайфистите, пък квото излезе, те само събират после! А да не говорим пък, на какви шлайфисти може да попаднеш, да хвърлиш целия двигател от раз! Изобщо, дръж си нещата изкъсо, да знаеш после, какво си затворил вътре в двигателя!


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот tdi fen » Пон 22 юни 2015 8:36


в никакъв случай не шлайфай цилиндрите


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот kris11 » Пон 22 юни 2015 13:12


tdi fen написа:в никакъв случай не шлайфай цилиндрите
:th_up
халуминиев блок с повърностно обработване на цилиндрите за твърдост. Слоя е много тънък.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот zfa159 » Пон 22 юни 2015 14:38


tdi fen написа:в никакъв случай не шлайфай цилиндрите

Напълно вярно, послушай колегата. Има доста дълга тема за това как се прави този блок и какво става като го "изчегърташ" (доста информация бях написал и аз по този въпрос в темата). По-добре го остави леко елипсовиден, от колкото да го шлайфаш. При AKL макар с елипсовиден блок, след ремонт (смяна на сегменти, водачи на клапани и гумички), свалихме разхода на масло до около 0.5Л за 10 000км, което е доста успешно, спряло литър за 1000км, както беше преди ремонта.
Останалото са стандартни части - гарнитури, биелни лагери и т.н. всичко необходимо. Излиза около 600-900лв с качествени части за тези мотори.
Ако блока е много заминал - помисли за смяна с друг, но там вече ремонта ще мине 1500лв със сигурност и не знам до колко е оправдано.
По въпроса с марките - сложи сегменти Kolbenschmidt (оправен е проблема с кофти материала на заводските ти), биелни лагери на същара марка. Г-ри и семеринги ползвай Reinz (по-добри са от Elring в момента). Смени болтовете на глава към блока, около 60лв бяха к-т, вземи си Reinz, Kolbenschmidt или Elring (всичките са хубави, стига да не са от евтините ментаци).
Имай предвид, че г-та на главата е метална, многослойна и иска перфектно почистен блок за да стане добре.
Ако ти трябват още подробности и съвети - питай, само че понеже влизам рядко да чета из темите, драскай Лс.
:beer


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот dimcho88 » Пон 22 юни 2015 18:16


благодаря колеги, главата е в Обеля, чакам да ми зъннат от там, ще пиша като има развитие. :beer


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот dimcho88 » Пон 29 юни 2015 19:32


здравейте колеги, днес си зглобих голфчето и всичко е ок, върви много добре, няма прекъсване, няма пресецване, направо чудно, дано няма повече проблеми. :beer :beer :beer :beer


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот agumba » Вто 30 юни 2015 10:15


dimcho88 написа:здравейте колеги, днес си зглобих голфчето и всичко е ок, върви много добре, няма прекъсване, няма пресецване, направо чудно, дано няма повече проблеми. :beer :beer :beer :beer


Честито тогава :beer ! Пробвай го сега, дали ще има разход на масло, ремонта, сам по себе си, не е панацея, трябва и последващ контрол... :mhihi


dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - няма компресия

Мнениеот dimcho88 » Вто 30 юни 2015 19:44


мерси колега :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], dragnev1 и 73 госта