Помпа-дюза vs Комънрейл

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот betaserk » Съб 27 юни 2015 13:27


Той за всяка марка има писано почти същото, да ме извиняват колегите от другите форуми, но опел или форд ако си взема ще се гръмна :Mr Green Fun Хората са казали, желязо ли е се разваля! Колкото и да се хвали дадена марка няма как да не се развали, то ние се разваляме пък камо ли едно желязо. Всеки си има глава на раменете, кой каквото иска да си вземе, никой не задължава никой!




Svetlix
Мнения: 1206
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот Svetlix » Съб 27 юни 2015 16:34


И конумрел, и бомба-дюза си имат своите предимства и недостатъци. Просто пълно щастие няма :Mr Green Fun


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот krraynov » Съб 27 юни 2015 16:46


Svetlix написа:И конумрел, и бомба-дюза си имат своите предимства и недостатъци. Просто пълно щастие няма :Mr Green Fun


Тея изпълнения са от специалните единични серии вероятно... :bowdown


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8374
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот Stivi » Съб 27 юни 2015 19:52


И за какво ти е на баир лозе че ще се връщаш от KR на PD ? Да ме извиняват всички притежатели на PD мотори,но няма как да се отрече че това е по-проблемната технология !


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот fox_vt » Съб 27 юни 2015 20:09


Помпадюзата съчетава помпа и изпълнителен елемент в компактна форма и имаме 4 броя такива.Това значи че имаме 4 пъти по голям шанс да се счупи нещо.Не си мислете че прекарването на гориво под високо налягане през тръбички е нещо кой знае колко сложно нещо.Именно затова роторните помпи и КР са с предимство.А факта че не се налага да се "закара"нафта под налягане на 20 см през тръба изобщо не е предимство.Като недостатък на КР може да се каже зависимоста му изцяло от датчици за синхронизация на всичко,но ПД не отстъпва по назад по този фактор.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот tdi fen » Съб 27 юни 2015 20:25


не бих казал че помпа-дюза е проблемна технология може би единственият недостатък е разбиването на леглата на дюзите


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот betaserk » Съб 27 юни 2015 20:38


Всичко зависи от начина на каране колега, има хора карат с 250км/ч на незнам си колко оборота и после реват, ама гори 20 на 100 ама незнам си какво, ама това се развали, пръска от щеката, няма мошност, това не е бензинова кола да налягаш с 5000 оборота, дизела е до 2000 и тук таме ако я издухаш на 2500/3000 това е!
П.П. Колегата ме разсмя с тоя конумрел и бомба дюза :h020
Svetlix написа:И конумрел, и бомба-дюза си имат своите предимства и недостатъци. Просто пълно щастие няма :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6350
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот vanesto » Съб 27 юни 2015 20:42


До 2000 оборота и после ревете, че ви се зацапали турбините. Предавките ги сменям на 2500, като я издухвам го правя до 3500-4000.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот betaserk » Съб 27 юни 2015 20:45


И като вземе да гори като тир и да пръска масло ще я продадеш, най-икономичното сменяне го дават на 1800/2000 а от време на време газ до 3000 стига според мен!


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот don hose » Нед 28 юни 2015 11:06


Комън рейла е за в момента най съвършената дизелова технология. Но реално ПД системата е в началото и на комън рейла.
Редовите помпи работят на принципа помпа дюза преди втората световна война. Всяка гнп на комън рейл е своеобразна помпа дюза. Ваг спират с ПД защото няма как да постигнат еко нормите със ПД система. Пд може да направи само пилотно и основно впръскване по време на генериране на налягане в ПД елемента. Комън рейла от своя страна, има възможност за 7 степенно впръскване поради сравнително постоянното налягане в рейла. Съвършеното процесорно управление на комън рейла дава отлични резултати в комбинация с бързодействието на пиезо задвижваните инжектори.


Потребителски аватар
toraborat
Мнения: 934
Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: София

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот toraborat » Нед 28 юни 2015 11:11


От 2.5 години съм с ПД, нека си е проблемна технология на хартия! :flag_bulgaria :love.vwclub


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот manchorov » Нед 28 юни 2015 16:30


Traytor написа:Че комън рейл превъзхожда ПД така е, ама чак смехория.. Не мога да разбера между впръскванията вицове ли разказва?

Ако разказваше вицове щеше да е добре.Ама тя ти разказва играта на слуховите органи.ПД е едно недоразумение,и дори ВАГ го знаят.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот morfei1 » Пон 29 юни 2015 0:34


Пиезо дюзите на Сименс са проблемни, но Боша са си кучета. Не че и те не се развалят от време на време като навъртят половин или един милион километра.


кон12
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 12 юли 2014 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот кон12 » Пон 29 юни 2015 12:04


Те даже за тия Пиезо дюзи направиха сервизна акция.Само не знам по какво може да се разбере кой екземпляр с какви дюзи е-дали са бош или на сименс


Потребителски аватар
fermer 10
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
Автомобил:
Двигател: AFN ABU
Местоположение: РАЗГРАД

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот fermer 10 » Пон 29 юни 2015 12:50


morfei1 написа:Пиезо дюзите на Сименс са проблемни, но Боша са си кучета. Не че и те не се развалят от време на време като навъртят половин или един милион километра.

Извинявай колега ,стана ми интересно относно стойностите от половин и един милион километра ,тези цифри случайно ли ти дойдоха в главата или твърдиш , че е възможен такъв пробег .Защото според мен половин милион километра е максималния изцеден с компромиси и магии/почистващи и незнам кви добавки/ пробег , а за един милион км вече ме навява мисалта за некаква извънземна технология на ПД ма знае ли човек.Боша ,че е корав да ,то и Майк Тайсън беше корав ама на времето



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта