
Помпа-дюза vs Комънрейл
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Той за всяка марка има писано почти същото, да ме извиняват колегите от другите форуми, но опел или форд ако си взема ще се гръмна
Хората са казали, желязо ли е се разваля! Колкото и да се хвали дадена марка няма как да не се развали, то ние се разваляме пък камо ли едно желязо. Всеки си има глава на раменете, кой каквото иска да си вземе, никой не задължава никой!

-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
И конумрел, и бомба-дюза си имат своите предимства и недостатъци. Просто пълно щастие няма 

- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Svetlix написа:И конумрел, и бомба-дюза си имат своите предимства и недостатъци. Просто пълно щастие няма
Тея изпълнения са от специалните единични серии вероятно...

- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
И за какво ти е на баир лозе че ще се връщаш от KR на PD ? Да ме извиняват всички притежатели на PD мотори,но няма как да се отрече че това е по-проблемната технология !
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Помпадюзата съчетава помпа и изпълнителен елемент в компактна форма и имаме 4 броя такива.Това значи че имаме 4 пъти по голям шанс да се счупи нещо.Не си мислете че прекарването на гориво под високо налягане през тръбички е нещо кой знае колко сложно нещо.Именно затова роторните помпи и КР са с предимство.А факта че не се налага да се "закара"нафта под налягане на 20 см през тръба изобщо не е предимство.Като недостатък на КР може да се каже зависимоста му изцяло от датчици за синхронизация на всичко,но ПД не отстъпва по назад по този фактор.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
не бих казал че помпа-дюза е проблемна технология може би единственият недостатък е разбиването на леглата на дюзите
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Всичко зависи от начина на каране колега, има хора карат с 250км/ч на незнам си колко оборота и после реват, ама гори 20 на 100 ама незнам си какво, ама това се развали, пръска от щеката, няма мошност, това не е бензинова кола да налягаш с 5000 оборота, дизела е до 2000 и тук таме ако я издухаш на 2500/3000 това е!
П.П. Колегата ме разсмя с тоя конумрел и бомба дюза
П.П. Колегата ме разсмя с тоя конумрел и бомба дюза

Svetlix написа:И конумрел, и бомба-дюза си имат своите предимства и недостатъци. Просто пълно щастие няма
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
До 2000 оборота и после ревете, че ви се зацапали турбините. Предавките ги сменям на 2500, като я издухвам го правя до 3500-4000.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
И като вземе да гори като тир и да пръска масло ще я продадеш, най-икономичното сменяне го дават на 1800/2000 а от време на време газ до 3000 стига според мен!
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Комън рейла е за в момента най съвършената дизелова технология. Но реално ПД системата е в началото и на комън рейла.
Редовите помпи работят на принципа помпа дюза преди втората световна война. Всяка гнп на комън рейл е своеобразна помпа дюза. Ваг спират с ПД защото няма как да постигнат еко нормите със ПД система. Пд може да направи само пилотно и основно впръскване по време на генериране на налягане в ПД елемента. Комън рейла от своя страна, има възможност за 7 степенно впръскване поради сравнително постоянното налягане в рейла. Съвършеното процесорно управление на комън рейла дава отлични резултати в комбинация с бързодействието на пиезо задвижваните инжектори.
Редовите помпи работят на принципа помпа дюза преди втората световна война. Всяка гнп на комън рейл е своеобразна помпа дюза. Ваг спират с ПД защото няма как да постигнат еко нормите със ПД система. Пд може да направи само пилотно и основно впръскване по време на генериране на налягане в ПД елемента. Комън рейла от своя страна, има възможност за 7 степенно впръскване поради сравнително постоянното налягане в рейла. Съвършеното процесорно управление на комън рейла дава отлични резултати в комбинация с бързодействието на пиезо задвижваните инжектори.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
От 2.5 години съм с ПД, нека си е проблемна технология на хартия!



- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Traytor написа:Че комън рейл превъзхожда ПД така е, ама чак смехория.. Не мога да разбера между впръскванията вицове ли разказва?
Ако разказваше вицове щеше да е добре.Ама тя ти разказва играта на слуховите органи.ПД е едно недоразумение,и дори ВАГ го знаят.
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Пиезо дюзите на Сименс са проблемни, но Боша са си кучета. Не че и те не се развалят от време на време като навъртят половин или един милион километра.
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Те даже за тия Пиезо дюзи направиха сервизна акция.Само не знам по какво може да се разбере кой екземпляр с какви дюзи е-дали са бош или на сименс
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
morfei1 написа:Пиезо дюзите на Сименс са проблемни, но Боша са си кучета. Не че и те не се развалят от време на време като навъртят половин или един милион километра.
Извинявай колега ,стана ми интересно относно стойностите от половин и един милион километра ,тези цифри случайно ли ти дойдоха в главата или твърдиш , че е възможен такъв пробег .Защото според мен половин милион километра е максималния изцеден с компромиси и магии/почистващи и незнам кви добавки/ пробег , а за един милион км вече ме навява мисалта за некаква извънземна технология на ПД ма знае ли човек.Боша ,че е корав да ,то и Майк Тайсън беше корав ама на времето
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта