Здравейте,
Ще има ли много голяма разлика във вървенето, ако сложа кутия от 1.8, а не от 1.8Т, тъй като такава имам налична или да търся специално за 1.8Т със същия код.
Благодаря
Golf MK4 1.8T AGU Скоростна кутия
- persiii11
- Мнения: 228
- Регистриран на: Пон 19 юли 2010 12:09
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: Varna
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
според мене няма да има огромна разлика.
някъде се мяткаше буквите на ск.кутии с предавателните числа ако.се.намери тази таблица каква ще разликата
някъде се мяткаше буквите на ск.кутии с предавателните числа ако.се.намери тази таблица каква ще разликата
-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
Само погледни въртящия момент на двата двигателя при колко оборота е, и сам ще си отговориш.
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
Добре, а как точно ще си отговоря?
До колкото разбирам двигателят предава въртящият момент на кутията, която го намаля спрямо предавателното си число (в зависимост от предавката) и тя го предава на колелетата, или греша?
В такъв случай, какво точно ще промени на колко оборота ще ми е максималния въртящ момент? Не би ли оказало влияние само колко ще се намали спрямо предавателното число?
Също ще съм благодарен, ако някой може да напише какви са предавателните числа на двата мотора, ако не утре ще ги потърся.
Благодаря ви за мненията.
До колкото разбирам двигателят предава въртящият момент на кутията, която го намаля спрямо предавателното си число (в зависимост от предавката) и тя го предава на колелетата, или греша?
В такъв случай, какво точно ще промени на колко оборота ще ми е максималния въртящ момент? Не би ли оказало влияние само колко ще се намали спрямо предавателното число?
Също ще съм благодарен, ако някой може да напише какви са предавателните числа на двата мотора, ако не утре ще ги потърся.
Благодаря ви за мненията.
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_02j/technical_data/gearbox_identification/code_letters_gearbox_allocation_ratios_capacities/
Ето от тук колеги успях да намеря предавателните числа.
Тази, която се поставя на 1.8Т е DBZ, а тази която имам за смяна е CZM. Според това, което показва сайта като предавателни числа са същите, така че не би трябвало да има някаква разлика в движението, до колкото разбирам.
Отделно от тази тема - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=88007 са изброени, които кодове съвпадат.
Единственото, което ми се струва странно е, че мисля, че на моята пишеше ECM, а нея я дава като автоматична, като това по-скоро не съм преипсал хубаво кода, а не мога и погледна сега, тъй като е в сервиза.
Ако някой колега може да потвърди, че на 1.8Т (12.1998г) се поставят DBZ кутии ще съм благодарен.
Ето от тук колеги успях да намеря предавателните числа.
Тази, която се поставя на 1.8Т е DBZ, а тази която имам за смяна е CZM. Според това, което показва сайта като предавателни числа са същите, така че не би трябвало да има някаква разлика в движението, до колкото разбирам.
Отделно от тази тема - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=88007 са изброени, които кодове съвпадат.
Единственото, което ми се струва странно е, че мисля, че на моята пишеше ECM, а нея я дава като автоматична, като това по-скоро не съм преипсал хубаво кода, а не мога и погледна сега, тъй като е в сервиза.
Ако някой колега може да потвърди, че на 1.8Т (12.1998г) се поставят DBZ кутии ще съм благодарен.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
DBZ се слага на 1.8Т. Иначе едва ли са взаимозаменяеми кутиите на 1.8 и 1.8Т, понеже тези с турбо са с 2-масов маховик, а другите с обикновен 1-масов.
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
Това с маховиците е пълна глупост.
Скоростната кутия "става". захващането към мотора и тампоните е еднакво, каретата за 1.8 и 1.8Т са различни. Мисля че чашките от 1.8т ще станат на скоростната кутия от 1.8, и ще можеш да си сложиш каретата и полуоските. Трябва да обърнеш внимание на годината на пройзводство, избирачите са им различни тези до 98ма са със един вид след началото на 99та са друг вид, немога да кажа дали избирачите могат да се заменят един със друг, но ми се върти, че не могат, обаче не казвам на 100% понеже отдавна съм свалял кутии на тези 2 мотора.
Предавателните числа 100% са различни, ако не на скоростите, то на диференцияла е различно. На 1.8 скоростите са доста къси, докато на 1.8т са мааалко по-дълги, ако това не те притеснява и всичко друго което съм написал ти съвпада няма какво да те спира.
Ако не забрава ще погледна кода на моята кутия довечера и ще го добавя в това мнение, но 100% е друг, ти би трябвало да си със стария избирач, аз съм със "по-новия"
Скоростната кутия "става". захващането към мотора и тампоните е еднакво, каретата за 1.8 и 1.8Т са различни. Мисля че чашките от 1.8т ще станат на скоростната кутия от 1.8, и ще можеш да си сложиш каретата и полуоските. Трябва да обърнеш внимание на годината на пройзводство, избирачите са им различни тези до 98ма са със един вид след началото на 99та са друг вид, немога да кажа дали избирачите могат да се заменят един със друг, но ми се върти, че не могат, обаче не казвам на 100% понеже отдавна съм свалял кутии на тези 2 мотора.
Предавателните числа 100% са различни, ако не на скоростите, то на диференцияла е различно. На 1.8 скоростите са доста къси, докато на 1.8т са мааалко по-дълги, ако това не те притеснява и всичко друго което съм написал ти съвпада няма какво да те спира.
Ако не забрава ще погледна кода на моята кутия довечера и ще го добавя в това мнение, но 100% е друг, ти би трябвало да си със стария избирач, аз съм със "по-новия"
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
Благодаря ви колеги.
Майсторите казаха, че няма проблем да се монтира тази кутия на моята кола, а избирача от старата даже го бяха закачили вече на новата.
Това, кето ги притесняваше са именно числата (но спрямо горния сайт ги дава едни и същи), но дори и да са малко по-големи, това би означавало, че на някоя скорост ще вдигам малко по-малко км/ч, но ще си достигам максималния въртящ момент по-рано също така.
Спрямо този калкулатор - http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html при равни други условия и разлика от 0.1 на числата примерно, с 1.4 на 3та скорост ще съм на 81км/ч, а с 1.3 ще съм на 87, което не мисля, че е толкова голяма болка за умиране.
@misho - ако можеш напиши за числата, че да се "успокоявам" и да им казвам на майсторите да дерзаят.
Майсторите казаха, че няма проблем да се монтира тази кутия на моята кола, а избирача от старата даже го бяха закачили вече на новата.
Това, кето ги притесняваше са именно числата (но спрямо горния сайт ги дава едни и същи), но дори и да са малко по-големи, това би означавало, че на някоя скорост ще вдигам малко по-малко км/ч, но ще си достигам максималния въртящ момент по-рано също така.
Спрямо този калкулатор - http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html при равни други условия и разлика от 0.1 на числата примерно, с 1.4 на 3та скорост ще съм на 81км/ч, а с 1.3 ще съм на 87, което не мисля, че е толкова голяма болка за умиране.
@misho - ако можеш напиши за числата, че да се "успокоявам" и да им казвам на майсторите да дерзаят.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Скоростна кутия GOLF IV 1.8Т AGU
При 1.8 без турбо на 3к оборота ще си на 100км/ч а при 1.8Т ще си на 120км/ч при същити обороти. Не виждам смисъл от това което правиш 

Re: Golf MK4 1.8T AGU Скоростна кутия
Здравейте колеги,
Кутията вече е на колата, като резултата е че както по-горе беше казано скоростите станаха малко по-къси.
Бих казал, че при нормално каране се усеша най-много на пета, тъй като съм на 70 км/ч на 2000 оборота, като на 3200 съм на 110. Като цяло ми харесва вървенето.
Кутията вече е на колата, като резултата е че както по-горе беше казано скоростите станаха малко по-къси.
Бих казал, че при нормално каране се усеша най-много на пета, тъй като съм на 70 км/ч на 2000 оборота, като на 3200 съм на 110. Като цяло ми харесва вървенето.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта