brazy написа:Шаибата се върти но не включва компресора...
Това е добре дотолкова, че да може спокойно да караш.
Може да пробваш да подадеш +12 директно от акумулатора на кабелчето на компресора, за малко, колкото да видиш дали ще сработи. Но трябва да си на свободна и с дръпната ръчна! Може и на запален двигател.
brazy написа:Там където е гарнитурата на главата има в задната част омаслено ,а там където е излиза или влиза малкия кръг има антифриз но не знам дали е от гарнитурата или от самата пластмаса нещо...
Двата фланеца - тройника отпред и този на главата от към скоростите ще може и сам да си ги смениш. Ще ти трябва и около 1.5-3 литра антифриз да долееш после.
Отзад за маслото дето тече - виж хубаво - да не е от гарнитурата на капака на клапаните. Сменя се лесно и тя.
с.Герман и форумните Ники и Мишо са ти наблизо
