Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
synchronized
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 юни 2015 15:45
Автомобил:
Двигател:

Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот synchronized » Съб 27 юни 2015 16:02


Здравейте на всички. Проблема е следния и силно се надявам да успеете да помогнете колеги. Смених ангренажен ремък, и междувременно с това от ГНП имах теч в задната част където са тръбичките... Както и да е... смених уплътнението на ГНП, смених и ремъка. Лошото е че белязах с една тъпа креда и малкия докато пипал по колата и изтрил белезите. Нямаше ядове и просто проследих на маховика белега, също и сложих контра на разпределителния вал за да не мърда, като също и него съм го докарал до правилното положение. Помпата я върнах също в начално положение на най-малката дупка на зъбното колело и също сложих контра докато натегна ремъка. Тръгвам да въртя - резултат няма! Нафта отива до дюзите, като развия от умната дюза хвърля като за световно :mhihi . Чудех се дали да го спомена, за да не объркам някого, но ми прави впечатление следното : като дам на контакт в началото се чува помпата.. до тук добре, но след 3-4 секунди се чува едно чаткане сякаш идва точно от N109 клапана, а преди това чаткане го нямаше, освен ако не върна от положение контакт без да паля... Ще се радвам ако някой колега помогне със съвет, или има горчивия опит като моя...


Благодаря предварително




Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот Spas » Съб 27 юни 2015 20:16


Или си объркал белезите, или като си свалял капачето, сега не е на мястото си, или и двете :mhihi

Посъветвай се със специалист, от къде си, ако трябва да те насоча?


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот krasi76 » Съб 27 юни 2015 21:02


Моли се само да не е имало близка среща на буталата с клапаните.Щото най вероятно това се е случило вследствие на зацепен неправилно ангренаж.А е така щото пипате там където не разбирате ...

И закарай колата на майстор !!!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 27 юни 2015 21:05


Помпата не е на белезите, щом върти не е ударил.


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот krasi76 » Съб 27 юни 2015 21:12


Най вероятно помпата не е зацепена както трябва но ако продължава да експериментира с колата си може и клапаните да оправи.А от написаното оставам с впечатление че не е много наясно какво прави.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот °niksi° » Съб 27 юни 2015 23:15


Кое точно уплътнение смени на помпата??


synchronized
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 юни 2015 15:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот synchronized » Нед 28 юни 2015 16:46


krasi76 - Нещо което се съмнявам, че го мога - не се захващам ! :) Относно проблема : Наистина помпата не беше правилно зацепена, и още докато врътна ключа - колата запали! Лошото е, че направих 2-3 кръгчета и колата изгасна в движение. Прави по същия начин сякаш пак не отива гориво.


tedoto
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 22:59
Автомобил: VW Passat B5 1.9 TDI Syncro
Двигател: AFN 1998

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот tedoto » Нед 28 юни 2015 18:50


Ами ... освен да повториш цялата процедура наново, колега ! :wink И този път да провериш всичко дали е стегнато, защото най-вероятно пак имаш същия проблем и колата не иска да запали както преди да зацепиш помпата :) Успех!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 28 юни 2015 21:03


Кръгчетата как ги направи, на пълната газ, ли?
Защото навремето прехвърлих 16 зъба на помпата с едни кръгчета.


synchronized
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 27 юни 2015 15:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот synchronized » Нед 28 юни 2015 21:33


Не колега, естествено, че не е на пълната газ... При положение, че до преди няколко минути съм г*зил в гаража... Карах я спокойно, обиколих квартала и на връщане ми изгасна внезапно


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 29 юни 2015 10:45


Свали капаците и провери дали всичко е зацепено, както трябва.


Ventokapo
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 13:24
Автомобил: VW Golf3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Казанлък

Re: Golf Mk3 1.9 TDI 1Z - Не пали след смяна на ремък

Мнениеот Ventokapo » Нед 20 дек 2015 11:02


Колеги кажете ми кадърен майстор на помпи в Казанлък че и моита протече..Мерси предварително!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, Google [Bot] и 51 госта