Здравейте на всички. Проблема е следния и силно се надявам да успеете да помогнете колеги. Смених ангренажен ремък, и междувременно с това от ГНП имах теч в задната част където са тръбичките... Както и да е... смених уплътнението на ГНП, смених и ремъка. Лошото е че белязах с една тъпа креда и малкия докато пипал по колата и изтрил белезите. Нямаше ядове и просто проследих на маховика белега, също и сложих контра на разпределителния вал за да не мърда, като също и него съм го докарал до правилното положение. Помпата я върнах също в начално положение на най-малката дупка на зъбното колело и също сложих контра докато натегна ремъка. Тръгвам да въртя - резултат няма! Нафта отива до дюзите, като развия от умната дюза хвърля като за световно

. Чудех се дали да го спомена, за да не объркам някого, но ми прави впечатление следното : като дам на контакт в началото се чува помпата.. до тук добре, но след 3-4 секунди се чува едно чаткане сякаш идва точно от N109 клапана, а преди това чаткане го нямаше, освен ако не върна от положение контакт без да паля... Ще се радвам ако някой колега помогне със съвет, или има горчивия опит като моя...
Благодаря предварително