Adler Auto or VR Performance
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
Виждал съм напълно стоков АБФ на доста по-песимистично дино, без да е отварян, стокова електроника и незнаен софтуер 140 на колела. Не мисля, че резултата по-горе на АБФ-а е невъзможен. Дори четох за няколко варианта и то САМО с един вал, а другия беше стоков :D
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance

Прави ми впечатление, че в случая този мотор е комбиниран с доста къса скоростна кутия. Взема ли се предвид това, като се изчисляват стойностите на диното?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
Извинявай, но къде ти направи това впечатление на тази графика?
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
Max power at 7155 rpm / 176,3 km/h.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
Дино оператора решава на коя предавка се мери колата по принцип. Никъде не пише на коя скорост е мерена
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
Vento написа:cecko gt написа:Жоро kasapina FTmotorsport в Пловдив той е твоя човек![]()
![]()
![]()
Много е в час с нещата, не знам дали друг тунер в БГ може да изкара 200+ коня от атмосферен ABF със стокови железа и само 2 вала. Но той успя!
Vento стана ми интересно какви са модификациите на ABF-a? Браво, страхотен резултат.

П.С: Тука се твърдеше, че едва ли не е невъзможно да се изкарат над 200коня от атмосферка, явно народа е взел да проглежда.

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Adler Auto or VR Performance
Да, невъзможно е. Аз затова мисля догодина да изкарам 240+ от тоя мотор, но понеже е невъзможно, никой няма да разбере за това. Частите вече отлежават под леглото ми.
Невъзможни 265 коня от ABF... атмосферен!
Пишете по темата.

Невъзможни 265 коня от ABF... атмосферен!
Пишете по темата.
Re: Adler Auto or VR Performance
Интересно какво остава от сток мотора?!!250-60 коня от abf си е сериозна работа 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
В горния мотор нищо сток не виждам :D
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Adler Auto or VR Performance
Спрете спама по темата и пишете по същество и от опит! Ако въпросът е Adler или VR, аз съм за Adler, защото съм по-запознат с работата му, от VR нямам наблюдения. Ако се пита като цяло в БГ - kasapina, Тони TST, за дизелите ifidik.
Последна промяна от Vento на Вто 30 юни 2015 14:19, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Adler Auto or VR Performance
:D
Последна промяна от Vizor на Вто 30 юни 2015 14:16, променено общо 1 път.
Re: Adler Auto or VR Performance
Vento написа:Прав си, объркали сме се - игнорирай мнението ми и си живей живота...didich написа:няма как само с 2 вала от стоков атмосферен мотор да се извадят 50+ коня![]()
И пишете по темата и от личен опит, не чуто и преразказано! Ако някой има нещо лично към мен - знаете...
Значи сложихте само 2 спортни вала, без да пипате нито глава, генерация и т.н. и даде 204к.с. на мотор, ако е така мога само да ти кажа евала, хората си турбинират моторите за да качат подобна мощност на моторите си и дават една торба с пари, ти го постигаш с доста по малко доработки.
Наистина сме извън темата, но пусни една тема и дай насоки и на други колеги с ABV-и как да си направят и те колите, би било доста полезно, нали за това е форума

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Adler Auto or VR Performance
Преиначаваш казаното - никога не съм твърдял подобно нещо! Просто железата са стокови, но модифицирани (няма дросели, електроника и т.н. - афтърмаркет компоненти - освен валовете). Обмислихме и преправихме внимателно и основно главата (която е скапана по дефолт!) и смукателния колектор, генерацията си беше още преди това освободена спортна, сложихме 2 вала, дъното не е пипано... и налях 2 торби с пари (щото с една можех да карам турбо-ABF, но не искам). ABV-то още не съм го почнал, скоро то ще е на дневен ред. Но теми за моите коли повече няма да има, защото не виждам смисъл - много професори, много разбирачи, всеки дава акъл и критикува, без да е сглобил един ДВГ в живота си... Хората, които наистина искат да се учат и да правят нещо реално и имат поне начални технически знания/умения, намират начин да се свържат с мен. На никого не съм отказал подробно да му обясня всичко. За широката публика това е излишно.
П.П. Ако мод/админ прецени, да премахне целия спам по темата.
П.П. Ако мод/админ прецени, да премахне целия спам по темата.
Re: Adler Auto or VR Performance
Нямам какво да преиначавам, мнението ми беше на база написаното от теб, а именно:
Аз като любител без никакви претенции за технически познания в/у какъвто и да било ДВГ на мен горното мнение ми звучи като да сте махнали заводските валове, на тяхно място "някакви" спортни, след това мапера си е свършил перфектно работата на диното и графиката се вижда
, ако още с това си мнение беше написал и всичко останало, нямаше цитирам: "много професори, много разбирачи, всеки дава акъл и критикува, без да е сглобил един ДВГ в живота си.." да се стига и до това твое заключение и нямаше тази тема да се превърне в някакъв спор и мерене на .....
Поздравления за голфчето, предполагам, че доволно хапе асфалта, живи и здрави.
п.п. някой в този форум от знаещите мисля, че написа някъде, че стоковата карантия на ABV-а спокойно държи до 300к.с., така, че е напълно нормално стоковите железа да си карат без проблем, мисълта ми беше, че няма да има смисъл да се наливат още пари за кованяци, при положение, че и стоковите ще понесат тия коне
Vento написа:... може да изкара 200+ коня от атмосферен ABF със стокови железа и само 2 вала
Аз като любител без никакви претенции за технически познания в/у какъвто и да било ДВГ на мен горното мнение ми звучи като да сте махнали заводските валове, на тяхно място "някакви" спортни, след това мапера си е свършил перфектно работата на диното и графиката се вижда

Поздравления за голфчето, предполагам, че доволно хапе асфалта, живи и здрави.
п.п. някой в този форум от знаещите мисля, че написа някъде, че стоковата карантия на ABV-а спокойно държи до 300к.с., така, че е напълно нормално стоковите железа да си карат без проблем, мисълта ми беше, че няма да има смисъл да се наливат още пари за кованяци, при положение, че и стоковите ще понесат тия коне

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Adler Auto or VR Performance
Митака (ventro ) винаги е бил точен и е помагал, без самочувствието да му е до небето и да не
може да се говори с него !
Факт е че колата му върви и е 200+ без 1001 тунинг части по нея
може да се говори с него !
Факт е че колата му върви и е 200+ без 1001 тунинг части по нея

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта