Още малко новости покрай проекта. След като минах технотест и се наредих в КАТ, чакайки от 8 сутринта до 2 следобед, дойде и моя ред.

Влизам на канала, прегледаха ми документите и .. греда. Оказа се че трябвало протокола от Технотест да се изпрати в министерството на транспорта за някаква заверка, направооо нямам думи от бюрокрация. От там в ДАЙ, заявление, държавна такса 102 лв. и чакане 2 седмици.
Така и така денят ми беше изгубен, реших да мина технически преглед. Уникални спирачки, газове в нормата и само с леки забележки по външния вид. Надявам се да ни закара безпроблемно в Сърбия следващата седмица на бус събора.
Но да обърнем внимание на техническата страна.
Оказа се че кербовката която направиха на задните спирачни маркучи не е сполучлива и се наложи преработване. На медната тръбичка направиха разни одебеления и чак тогава ги кербоваха с хидравлична машина и с доста по-сериозна и дебела гилза. За момента няма проблеми. Тук се вижда и планката с която изместих амортисьора с 6 см. на горе.

Предния диференциал с полуоските също са монтирани.


Не ми харесваше работата на двигателя, имаше тракане от някоя от дюзите и реших да ги сваля за проверка и почистване. Оказа се че само една от четирите работи, след почистването успяхме да съживим три. От там до най-близката морга от където взех дюза, която пък се оказа че и тя е с проблем, от там в друга морга, там имаха 3 и ги взех всичките за пробите. От трите само една подкарахме, но това ми беше достатъчно, сега всички дюзи работят перфектно. Останалите ги върнах. Докато се занимавах с мотора, реших че съм приключил с пробите, изпразних водната система и налях антифриз, 5 бутилки по 1.5 литра, останалото допълних с вода.

В най-големите жеги днес монтирах задна седалка "rock'N'roll", която беше с малко липси, но се справих със ситуацията. Спалнята е уредена :)

Панелите бяха сиви и си мислех че това им е оригиналния цвят, да ама не

след две опаковки Меглио буса светна.

Смених и предните седалки.

Опитах се да обезшумя мотора с тази изолация, която е много накъсана

Ако някой има подоба оригинална изолация от Т3 за багажника, която продължава под задната седалка, нека ми пусне оферта, искам да си купя някоя по-запазена.



Докато си почивах, реших да освежа пластмасовите детайлина буса (предни решетки, въздуховоди, около гърловината на резервоара). Ползвах структурен спрей на Боди, повече ми харесва от Новол.

Преди два дни монтирах и странични отваряеми прозорци, които затъмних с фолио от Лидъл, дано се окаже сполучливо.

В събота дойде и пратка от Германия.


Две вакуум машинки с които се включват блокажите - 106 евро, ако искаш

Голяма приставка за таблото с масичка.


Следва...