fermer 10 написа:Извинявай колега ,стана ми интересно относно стойностите от половин и един милион километра ,тези цифри случайно ли ти дойдоха в главата или твърдиш , че е възможен такъв пробег .Защото според мен половин милион километра е максималния изцеден с компромиси и магии
И каиш не може да врътне 1 000 000 км. Помпа-дюзата? Ето ти едно клипче да се убедиш в здравината на немската сила VW
https://youtu.be/VUqBMDgLCRcАко се кара с правилни масла, сменят се навреме, не се презорва, не се прегрява, даже ще подмине 1 000 000км. Все пак това е немската сила VW
Проблема идва от там че масово не се сменят маслата ако ще се сменя автомобила, което скъсява драстично пробега.
Дюзите на този двигател не се развалят, проблема идва от едностранното закрепване на помпа-дюзите, разбиват се леглата, но самите дюзи им няма нищо. Сменят се О-пръстените и газ. Друг проблем който наблюдавам е че се износва разпределителния вал, няколко познати сменяха вал. Голяма е вероятността износването да идва от неправилно масло.
За мен това е ЖЕЛЕЗЕН мотор и е може би най-добрия дизелов агрегат за тунинг
