от каде идва ток за тук :

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Нед 28 яну 2007 17:23


vit_autosofia написа:
fens_ написа:
vit_autosofia написа:така,така,така хм :roll:
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
Изображение


аз знаеш ли кво направих , нали в дюзата влизат два кабела единия е зелен ( това е масовия ) и др е черен ( + совия който не бачкаше ) срезах черния и си пуснах едно кабелче от горе от дюзата( черния кабел ) до долу до клема 50 преди стартера ... като замера горе буксата на дюзата при запалена кола и ми дава два минуса ... иначе колата и днес сутринта си запали без проблем , парвия път работи 2 сек , втория 3 , на третия задържах газта на 2000 оборота загря малко и нямаще никав проблем ..

п.п.аз на схемата която си начертал неразбрах защо +са минава през терморелето ... ?

на моя голф съм го вързал по тази схема и сутрин си пали от четвърт без да гасне.Това,че ти гасне след първо запалване не е от дюзата


a от какво може да е ? ако не е от дюзата ?




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 29 яну 2007 5:49


1.клапан за подаване на допълнителен въздух
2.регулатор за налягането в системата,който на топъл и студен двигател дава различно налягане. :wink:


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 29 яну 2007 11:44


vit_autosofia написа:1.клапан за подаване на допълнителен въздух
2.регулатор за налягането в системата,който на топъл и студен двигател дава различно налягане. :wink:



kаде точно се намира тоя регулатор ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 29 яну 2007 16:19


колега ако продължаваме така темата ще ти стане 10страници :lol: :lol: :lol:
Погледни на първата страница на темата.електро схемата дето ти я пуснах.
иначе клапана за налягането се намира на блока на мотора до делкото.На карбураторните мотори там се монтира бензиновата помпа


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 29 яну 2007 18:55


vit_autosofia написа:колега ако продължаваме така темата ще ти стане 10страници :lol: :lol: :lol:
Погледни на първата страница на темата.електро схемата дето ти я пуснах.
иначе клапана за налягането се намира на блока на мотора до делкото.На карбураторните мотори там се монтира бензиновата помпа



ok хора мерси мн , се пак важен е резултата че не мъча по 20 мин сутрин да запаля ....

п.п.темата е за дел...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта