vit_autosofia написа:fens_ написа:vit_autosofia написа:така,така,така хм![]()
какво да те посъветвам сега?
извади кабелчето дето отива на електромагнита на стартера.Това е кабела клема 50 на контактният ключ.Трябва да ти даде верига на този кабел и някое от двете кабелчета на терморелето.Където не ти даде верига там ша да е проблема.
аз знаеш ли кво направих , нали в дюзата влизат два кабела единия е зелен ( това е масовия ) и др е черен ( + совия който не бачкаше ) срезах черния и си пуснах едно кабелче от горе от дюзата( черния кабел ) до долу до клема 50 преди стартера ... като замера горе буксата на дюзата при запалена кола и ми дава два минуса ... иначе колата и днес сутринта си запали без проблем , парвия път работи 2 сек , втория 3 , на третия задържах газта на 2000 оборота загря малко и нямаще никав проблем ..
п.п.аз на схемата която си начертал неразбрах защо +са минава през терморелето ... ?
на моя голф съм го вързал по тази схема и сутрин си пали от четвърт без да гасне.Това,че ти гасне след първо запалване не е от дюзата
a от какво може да е ? ако не е от дюзата ?