губи мощност като стопли двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bobibobche
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

губи мощност като стопли двигателя

Мнениеот bobibobche » Съб 27 яну 2007 17:47


загуба на мощност при топъл двигател Голф3 1,8 90кс ABS-двигател




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 27 яну 2007 17:50


Здравей и :welcome_to_group
Газ?
В смисъл, газифициран ли е?
А иначе на първо четене:Температурен датчик, ама си трябва повечко инфо... :gruebel


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 27 яну 2007 19:01


Масълцето ти ако е старо или пък не е добро, може като качи температура да става много течно и да губи мазане на двигателя, и от там да ти се струва, че губи мощност /то не само ти се струва/


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Съб 27 яну 2007 19:26


Възможните проблеми са няколко така че е добре да почнеш да ги проверяваш един по един.
Аз имах същия проблем че като загрееше не вървеше на извънградско на баир беше фрапиращо. Ходене по майстори стендове чудесии и нищо, накрая аз си открих проблема който се оказа в клапата за топъл въздох при въздушния филтър. Смучеше топъл въздух от колекторите. Застопорих клапата да смуче само студен и всичкло се оправи.
Та провери си темп датчик и давай напред :)


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Нед 28 яну 2007 20:39


Не ти ли се вдигна разхода така? с застопоряването на клапата


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 28 яну 2007 20:42


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 23:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 28 яну 2007 20:43


Stefanoz написа:Не ти ли се вдигна разхода така? с застопоряването на клапата

Не го вдигна от тогава заспа и няма никви проблеми топла, студена.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 28 яну 2007 22:15


В това и аз съм се убедил колко е огромна разликата като се направи топлинен щит и колата да върви със студен въздух отколкото с топъл :wink:


bobibobche
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: губи мощност като стопли двигателя

Мнениеот bobibobche » Вто 30 яну 2007 20:47


bobibobche написа:загуба на мощност при топъл двигател Голф3 1,8 90кс ABS-двигател

Голфа ми е със газова уредба.Проблема го имам и на газ и на бензин,така че не би трябвало да е топлинен датчик според мен.
Вчера застопорих клапата във въздушния филтър да смуче само студен въздух,но няма никаква разлика.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 30 яну 2007 20:54


Катализатор ако има по-добре го махай,че 95% е запушен и сигурно е от него :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта