Голф 1.3 карбуратор сега през зимата при движение не достига работна t. В смисъл стрелката седи на бялото или малко след него при движение. когато е на място загрява до средата, подминава я , включва перката както е нормално. четох из форума и както си мислех или термостатаили температурния датчик е проблем. някой ако е имал подобен проблем ако може да ме насочи кое от двете е за смяна
thakns
преохлаждане проблем
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
М/у другото имах доста странен случай.. минавах петрохан в петъка и двигателят не успя да загрее.. абе видях се в чудо.. и карба работеше в някакъв никакъв режим ( предполагам понеже двигателят не е достигнал оптималната работна температура а автоматичният смукач отдавна се е изключил ) и като се отпуснеше газта просто гаснеше. Та през цялото време темпратурата беше на първата стрелка след бялото... а дори не бях надул и парното!
През първата "пиш пауза" проверих дали случайно не ми е отворил термостата но не... долният маркуч беше студен...
Та единственото ми преположение е че просто времето е било студено.. де да знам.. термостата - ОК... почти през цялото време ( поне на изкачване ) оборотите бяха над 2000.. абе странна работа
.
През първата "пиш пауза" проверих дали случайно не ми е отворил термостата но не... долният маркуч беше студен...
Та единственото ми преположение е че просто времето е било студено.. де да знам.. термостата - ОК... почти през цялото време ( поне на изкачване ) оборотите бяха над 2000.. абе странна работа

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 92 госта