Та на безнин разбрах защо придърпваше - недостиг на гориво заради плочката на газовата ...ок - примирих се .
Но сега почна и на газ да ми го прави ... мамка му и прасе въртях кранчетата като идиот днеска и нищо не стана ... на празен ход прекрасни обороти ... на скорост така ми придърпва че ми иде да го заритам !
Някой да има идея що тъй ?
П.П.: Сложих си конусно филтърче и престана да ми гасне на п.х. и ми харчи по малко.
Г2-89г. - 1.6 - 2Е2 - Ловато . за друго не се сещам.
На бензин го преглътнах но и на газ вече - НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН!
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 16 фев 2005 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 16 фев 2005 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
BAlexandrov написа:Ами...все пак мисля че е от това, но може и свещи...кабели...
Ако е от свещи и кабели няма да държи стабилни обороти а в момента държи перфектни ... но решиш ли да набереш се почва едно замисляне ... от около 2-3 секунди забавяне точно ... не пречи ама е гадно ако речеш да задминаваш .
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 16 фев 2005 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Pavcho2 написа:BAlexandrov написа:Ами...все пак мисля че е от това, но може и свещи...кабели...
Ако е от свещи и кабели няма да държи стабилни обороти а в момента държи перфектни ... но решиш ли да набереш се почва едно замисляне ... от около 2-3 секунди забавяне точно ... не пречи ама е гадно ако речеш да задминаваш .
Ами не е баш така, ако е в начален етап увеличено разстоянието например...изкарай ги провери или смени, ако скоро не си...
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
BAlexandrov написа:Pavcho2 написа:BAlexandrov написа:Ами...все пак мисля че е от това, но може и свещи...кабели...
Ако е от свещи и кабели няма да държи стабилни обороти а в момента държи перфектни ... но решиш ли да набереш се почва едно замисляне ... от около 2-3 секунди забавяне точно ... не пречи ама е гадно ако речеш да задминаваш .
Ами не е баш така, ако е в начален етап увеличено разстоянието например...изкарай ги провери или смени, ако скоро не си...


Иначе ще продължа да върта кранчетата ...хаха

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
ivo123 написа:газови филтър колега се намира вътре в самия газов клапан, ако е забит не пуска достатъчно количество газ в изпарителя и колкото да увеличаваш кранчето няма да и стига газта. Ако не си го чистил отдавна го отвори,като спреш кранчето на газта от бутилката.
Под секрет да ти кажа че това никога не съм го правил


За винтилчето от долната страна на изпарителя което се развива и от него изтича неква гадост знам ... но за това не бях чувал ...утре ще го подпукам ...

- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
ivo123 написа:газови филтър колега се намира вътре в самия газов клапан, ако е забит не пуска достатъчно количество газ в изпарителя и колкото да увеличаваш кранчето няма да и стига газта. Ако не си го чистил отдавна го отвори,като спреш кранчето на газта от бутилката.

да добавя, че по-добре да смениш филтърчето не е нужно да го чистиш.
да не забравиш да сложиш пак магнитчето вътре.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer написа:ivo123 написа:газови филтър колега се намира вътре в самия газов клапан, ако е забит не пуска достатъчно количество газ в изпарителя и колкото да увеличаваш кранчето няма да и стига газта. Ако не си го чистил отдавна го отвори,като спреш кранчето на газта от бутилката.
![]()
да добавя, че по-добре да смениш филтърчето не е нужно да го чистиш.
да не забравиш да сложиш пак магнитчето вътре.
Сега ако ми кажеш че не трябва да разглобя и целия изпарител(защото нямам шестограми) ... ще съм най спокойния човек на земята ...хехех

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта