Здравейте колеги онзи ден както си карам колата угасна и няма полене на един светофар.
Задърпахме я до гаража на един приятел и и започнахме да разследваме случая след доста проби тестване на релета (109 и други) проверка на центровка за прескочили зъби и тем подобни се оказа че ГНП-то не право достатъчно налягане за да преодолее налягането в дюзите. Не сме го измервали но като развием тръбичките преди дюзите пръска нафта след дюзите не може да прекара. Помпата я тествахме както го дават по в auto data измерихме съпротивления на различните пинове всичко изглежда да е наред. Зачудихме сме ако помпата се е износила механично и не можа да създава вече високото налягане дали проблема няма да е по постепенен. И каква може да е причината изведнъж да отпадне високото налягане. Също така не ми е ясно какъв е този клапан на снимката и кава роля играе.
1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Пробвахте ли с друг датчих на ХОЛ?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
имаш предвид датчика на коляновия вал ли
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Ами не сме пробвали с друг но го измерихме и съпротивлението му излизаше
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Гледали ли сте клапата за меко гасене?Да не е запецнала нещо?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Да и той е наред общо взето всичко е проверено и се установи че попмпата не може да направи достатъчно налягане за да прекара нафтата през дюзите.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Кофти...Дано все пак да не се стигне до сваляне на ГНП-то.Закараите я до някой читав сервиз.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
А как проверихте за избягала центровка,дюзите сваляхте ли ги да видите дали пръскат или проверихте само излишното гориво?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Избягалата центровка я проверихмв по с пинпвете по заводския метод а дюзите сме ги сваляли и от проведените опито се установи че помпата прави прекалено малко налягане и не може да прводолее съпротивлението на дюзите
Sent from my JY-S3 using Tapatalk
Sent from my JY-S3 using Tapatalk
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Горивния филтър,сондата в резервоара,горивопроводите да не са запушени?Директно от съд ли подавате на помпата нафта?N146 е сензор за количество гориво《в буквален превод》Някакви грешки излизат ли на диагностика ?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Горивото го подаваме от горивния филтър но той е пълен до ръба и се вижда че в тръбичките има нафта , на компютъра не излизат никакви грешки а сондата в резервоара не сме я гледали тъй като си има гориво и то се движи по гориво проводите а като развихме тръбичките на ГНП точно преди дюзите нафта излиза от ГНП-то но като закачим дюзите нафта не излиза след дюзите. А това че помпата не прави достатъчно налягане го установихме като разкачихме тръбичката между нафтовата помпа и дюзите и спри въртене на стартер с ръка успяваме да запушим същата без да потече нафта което би трябвало да е невъзможно при положение че помпата създава 200+ атмосфери налягане. Проблема идва от помпата така както излизат нещата просто не ми е ясно дали е механичен или електронен или има някой друг сензор които да ограничава по някакъв начин горивото на помпата и тя да не може да вдигне налягане.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Видяхте ли магнитния прекъсвач(на него е вързан имобилайзера ако може така да ме разбереш) на помпата, имах проблем преди време с него беше се счупил стержена на две и долната част запушваше горивото. Свали го и погледни пружината и дали цъка на контакт.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Тук вече не съм компетентен.Пробваите с друга помпа
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 27 ное 2012 21:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 ТДИ 110 кс, AHF не пали
Пробвахме го и него цъка има 12 волта и от него не е проблема
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта