
Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Отстраняване на теч от помпа-1минимяална заплата за БГ,а за осн.ремонт на ДВГ може би трябва да продавам апартамента.Откъде ги вадят тия цифри бе 

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
xhoxhi написа:За момента съм се спрял на един, който ми иска 250 лв със смяна на всички уплътнения, 0-пръстени, настройка и прочем като ми дава и 3 години гаранция за теч.
Но приемам и други предложения (естествено по-евтини от 250 лв) така че, ако някой може да предложи или да се самопредложи като майстор да казва!
ПП: Не ми се иска да рискувам сам да се опитам да отстраня проблема защото не се знае в какъв филм ще се вкарам а и както пишат повече колеги, събирането е сложно и не е гаранция че няма да ми протече :(
От къде си колега??? При мен сваляне на помпата, смяна на всички гарнитурки, О - пръстени, семеринга на оста, монтиране и регулировки за предварение и милиграми количество гориво, с гарнитурки Бош/силиконови/- цената е 150лв... Готов съм за 3 до 4 часа...
Хубав ден ви желая
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
И аз взимам 150лв. Цената е повече от добра имайки на предвид че в босш сервиза е 400лв и 3 дена. Твърдения че би трябвало да струва "40-50 лева защото става за няма и час" са повече от некомпетентни отговори. В петак правих една помпа и ми отне със сваляне качване подмяна на уплътнителите и настройка 3:20 мин. Смяна на всички уплътнения и дифтонги без семерингата.
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Благодаря на всички за идеите, съветите и мненията, както и на колегите които се самопредложия, но понече няма някой от София, който да ми поиска по-малко от 250 лв като ми даде и гаранция, затова реших утре да е карам при един препоръчан на име Даниел, сервиза му е в Люлин 10. След работата ще пиша с какви впечатления съм останал!
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Свършихте ли работа колега?
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Колеги, значи работа свършихме и по помпата няма течове, но нещо сутринта трудно ми пали и днес ще ходя да е гледат пак :( Не знам дали центровката не е направена както трябва или друго!?
Освен това, забелязах че преди да запаля, ми свети лампата за акумулатора, дори след 30 мин карана да е изключа колата и пак да пробвам да е запаля, пак ми свети преди запалване.
Не знам какво са правили, но си мисля че може нещо да са прпуснали при свързването на кабелации...е*а му майката!
Ще видя какво ще направят днес и какво ще ми кажат като обяснени и пак ще пиша, но като цяло въпреки препоръките от моя майстор, мисля че не си заслужава след като да оправят един проблем, са ми създали два други!
Оказа се въпросния Даниел е шеф на сервиза и реално той не прави ремонт по колите (може рядко) и с мойта кола се занимаваше един от неговите хора, който не го знам какъв е и колко разбира!
Освен това, забелязах че преди да запаля, ми свети лампата за акумулатора, дори след 30 мин карана да е изключа колата и пак да пробвам да е запаля, пак ми свети преди запалване.
Не знам какво са правили, но си мисля че може нещо да са прпуснали при свързването на кабелации...е*а му майката!
Ще видя какво ще направят днес и какво ще ми кажат като обяснени и пак ще пиша, но като цяло въпреки препоръките от моя майстор, мисля че не си заслужава след като да оправят един проблем, са ми създали два други!
Оказа се въпросния Даниел е шеф на сервиза и реално той не прави ремонт по колите (може рядко) и с мойта кола се занимаваше един от неговите хора, който не го знам какъв е и колко разбира!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Как ти свети акумулатора преди запалване, че нали така си е нормалното ?
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Да , на таблото трябва да свети преди да запалиш и изгасва след като заработи двигателя.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Явно,на колегата не му е светила въпросната лампа,а сега свети-което всъщност е нормално.Като запалиш ако угасва си е наред.
Re: Ауди а4 96г 1.9 тди 90к.с. 1Z теч от горивната помпа
Колегата е прав :) преди не ми светеше а сега започна да свети ;) Божа работа, някой майстори оправят и други проблеми по случайност :D
Иначе до проблема с палене, днес е карах отново и ми казаха че са го оправили, не бяха пристегнати добре някой маркучи - това ми казаха. Надявам се да няма проблеми че за трети път се разкарвам, доколко до помпата няма теч а и имам документ с 3 години гаранция за теч по помпата!
Иначе до проблема с палене, днес е карах отново и ми казаха че са го оправили, не бяха пристегнати добре някой маркучи - това ми казаха. Надявам се да няма проблеми че за трети път се разкарвам, доколко до помпата няма теч а и имам документ с 3 години гаранция за теч по помпата!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 106 госта