



Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG работна температура
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG работна температура
Здравейте колеги, първо искам да кажа че потърсих тема за работна температура или някакви граници на такава и не успях да намеря, та ако има такава тема се извинявам предварително че пускам подобна. Та Въпроса ми е следния, имам Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG 2009г. и съответно много му се кефя
имам го от около 3 месеца и впечатленията са ми много добри, но забелязах че след като карах по магистралата и да кажем, че леко съм го напънал вчера с около 160-180 за около 3,4 минути и забелязах че температурата на маслото е на 100 градуса, съответно отпуснах малко и свали почти мигновенно на 90 градуса. Ако си го карам с 140 - 150 нямам проблеми не мърда от 90, в градски условия няма значение от жега и т.н. пак не е вдигнал повече от 90. Обслужен е изцяло, не намалява антифриза, радиатора го почистих на една автомивка с пистолет не с пароструйка за да не прецакам ламелите (така ми казаха). Та искам да попитам смятате ли че при тази скорост с климатик и все пак показваше 32 градуса навън това е нормално и до каква степен е нормално да загрява тази кола и при какви условя. Благодаря предварително само да уточня че преди тази имах пасат б 5.5 съответно с подобна скорост стрелката не мърдаше от 90 градуса, но и като цяло не го напъвах чак толко.

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Благодаря за отговора, карам си спокойно тогава 

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Единствено ако имаш 2 степени на перките, може да провериш дали работят и 2те степени, но инак и аз мисля е нормално да вдига за момент повече от 100тина градуса, но не трябва да вдига повече от 120градуса, това вече не би било много номрално.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Да ще проверя това със втората степен на перката, иначе и двете работят и тази на климатика и другата, но ще проверя дали се включва на 2-ра степен. Просто се учудих защото с предния пасат не съм имал никога грижи с температурата и не е мърдала над 90. А за моя радост над 105 градуса не съм я виждал сега, и то преди да изпръскам радиатора, даже забравих да кажа одеве че след като го позачистих пак с подобна скорост но беше привечер миналата седмица не вдигна над 90 и точно се бях успокоил и ...
- vanesto
- Мнения: 6348
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
ivanyosifov написа: забелязах че температурата на маслото е на 100 градуса
Антифриза или маслото? На старата ти кола уреда от 75 до 105гр е направен да показва 90, точно поради причината да не се шашкаш. Така че не знаеш дали не си вдигал и с него 100гр. На В6 не знам как е, може да са го променили.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Предполагам антифриза, моя грешка (температурата която ми показва на таблото)! А това че е направен да показва 90 на б5.5 пък всъщност да не е не го знаех, но има резон защото 4 години я карах тази кола 90 и не мърда, с б6 явно не е така, и трябва да свикна че явно температура до 105 градуса е нормална особено като и се даде малко зор с климатик и е топло
- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
ivanyosifov написа:Предполагам антифриза, моя грешка (температурата която ми показва на таблото)! А това че е направен да показва 90 на б5.5 пък всъщност да не е не го знаех, но има резон защото 4 години я карах тази кола 90 и не мърда, с б6 явно не е така, и трябва да свикна че явно температура до 105 градуса е нормална особено като и се даде малко зор с климатик и е топло
Щом е температурата която ти показва на таблото, не трябва да мърда от 90 градуса. Зима, лете все трябва да стой на 90 независимо с каква скорост я караш по магистралата. Търси проблема, ако си я обслужил, водна помпа ремъци, отиваш на термостат или таблото да дава някакви грешни показания. Вчера бях на магистралата Бургас - Карнобат и я минах със 180км. и температурата не е мръднала от 90

Последна промяна от Steels на Пон 17 авг 2015 14:32, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
https://atlib.ru/tehdata/data?id=37086 това намерих из нета, че термостата ми отваря между 85 - 105 градуса, т.е. възможно е и не е ненормално да видя тази температура 105 градуса, благодаря на колегите за отговорите
Иначе да колата е обслужена напълно, но ще проверя и термостата!

- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Другият двигател съм аз(BKP), т.е само че помпя дюза. Не знам какъв е принципа на работа на тези табла, но на Бората ми до работна температура до 100 градуса таблото стоеше все на 90, лично съм я гледал на VAG-com. При теб колата според мен излиза от параметрите които трябва да е и за това почва да показва повече. Кратка справка в youtube за този двигател - top speed- може да видиш че температурата не мърда от 90, дори при 200 км/h каране 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Ами на първо време мисля да изчистя хубаво радиатора при някоя автомивка и ще видя дали ще има ефект. А и предния ден на отиване пак така я карах но беше привечер и съответно беше по - хладно и тогава не мръдна от 90 градуса.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Така да кажа какво направих преди да я изпробвам днес пак по магистралата, смених термостат, сваляне на радиатора и измиване стабилно около час и половина докато не изтече чиста вода, отново смяна на антифриз. С VAG няма никъде грешки, надявам се сега да е ок вече. Ако не е остава да сменя датчик за температурата както каза майстора, но преди това ще я тествам. Другото което е било е че перката се е включвала директно на високи обороти, сега и това е оправено след почистването.
Последна промяна от ivanyosifov на Пет 21 авг 2015 14:10, променено общо 1 път.
- Steels
- Мнения: 419
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
Хайде успех и да кажеш как е. 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: работна температура Passat B6 140hp 2.0 tdi cr 16v DSG
И така след теста по магистралата около 3200 оборота и 180км за около 7,8 км стрелката не мръдна от 90. Така че мога да кажа че проблема е отстранен, незнам кое точно помогна дали измиването на радиатора или смяната на термостата но няма проблеми 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта