


ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 04 мар 2012 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Камена
Re: ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско
Имам перфектна от 116коня AJM мотор. 350лв.Ако имаш интерес пиши
Re: ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско
Мхм, може направо 3 или 4 за по-сигурно.....ама като почнете да ги ръсите е такива глупости направо се чудя четете ли т'ва дето го пишете тука, преди да го постнете.tdi fen написа:сега съм решил да си купя 1,2 турбини на втора ръка пък все някоя ще излезе по-читава сравнена с рециклираната
Re: ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско
Малко развитие по моя проблем. Поръчах си нова средна част от nerings ( Латвийците), чакам я да дойде до няколко дни и монтирам.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско
Пусни линк да я видим.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско
Чел си свързаните теми явно, но да ти напомня:
докато чакаш пратката, накисни в керосин или гас за горене горещия охлюв,
разглоби го и добре го почисти от сажди и всякаква гняс.
Може да използваш и горелка при почистването но без да прекаляваш с нагряването.
Успех и докладвай пак.
докато чакаш пратката, накисни в керосин или гас за горене горещия охлюв,
разглоби го и добре го почисти от сажди и всякаква гняс.
Може да използваш и горелка при почистването но без да прекаляваш с нагряването.
Успех и докладвай пак.
Re: ASV - рециклиране на турбо, втора ръка или ново китайско
Привет колеги! Турбото пристигна от латвия и го монтира на колата. Сега малко по-подробно, преди да пристъпя към закупуването на нова средна част ми изпадна едно турбо с разбити втулки от 116 к.с. П.Д. за нищо пари и реших да го взема и него да ползвам за ремонта. Картидж-а който поръчах беше с номер 038253019N. Разглобих цялото турбо с малко повече зор и много
ама бях по-упорит от него. Всичките му чаркове бяха накиснати в спрей против ръжда, кореселин и след това с обезмаслител добре измити. По старото турбо си регулирах стопиращия болт на геометрията да е на същото разстояние. Всички маркучи и тръби преди и след турбото по които минава въздух бяха измити и почистени, входящия колектор с ЕГР-а също. Магистралата за маслото и малкото маркуче за връщане на маслото в двигателя бяха свалени и промити. Новото турбо пасна идеално, добра изработка е. Старото турбо не съм го разглобил още, но в тръбите на студената част имаше много масло, даже почти никакво. Луфт аксиален няма, радиален има малко, няма задрало по перките. Според мен проблема на турбото е като този на колегата RadoShopa, пропуска масло към топлата част, понеже колата като я покараш малко в града "по-пенсионерската" и я настъпиш малко изпушваше за момент един синьо-сивкав пушек и после спираше. И като запалиш колата зад нея се носеше един дразнещ мирис и лютеше малко на очите, и другото забелязах че в последно време звука на турбото се засили малко на реактивен самолет заприличах
. Първите ми впечатления след монтажа на новото турбо са: вече не се чува изобщо турбината; колата си върви както преди (има си ускорение и т.н.). Мисля да я покарам 50-100 км. по-лекичко ако има нещо да се напасва, и след това един лог за проверка на настройки, налягания и т.н. 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта