Здравейте,
Имам следното питане.
Колата имаше много силни вибрации основно на празен ход. Смених двата тампона на двигателя с оригинални от порше и като цяло вибрациите значително намаляха особено на волана. Проблема е, че все още има вибрации и се усещат особено на скоростния лост. При натискане на газ и отпускане лоста мърда значително, иначе вибрира постоянно.
Колата е пасат Б5.5 2005 г. highline мисля че.
Дали има някакви други тампони или части, които трябва да се сменят или това е нормално (което хич не ми се вярва). Карал съм други дизели, които нямат никакви вибрации в купето. Все пак като оставим, че не е нова колата се води висок клас.
Ако някой е минал по този път ще се радвам да помогне.
Поздрави.
passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен лост
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен
Маховик или ако е 4х4 кардан да си гледал? Също има и тампон на скоростната кутия,ако не бъркам
- fosents
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
- Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
- Местоположение: София
Re: passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен
Ами гледах за някакви такива тампони но не видях специално дали за пасата има такъв. Не е 4x4. Иначе маховик може би трябва да проверя ама като гледам са бая скъпи.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен
Скоростите имат тампон. При мен са 2 бр щото съм автомат. При ръчката по спомен май беше 1 тампон. Сега от модела зависи дали е гумен или хидравличен. При мен са хидравлични но цената беше умопомрачителна и сложих гумени. Проблеми няма. Тя си беше с гумени и преди смяната.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта