passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен лост

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fosents
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
Местоположение: София

passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен лост

Мнениеот fosents » Чет 27 авг 2015 16:22


Здравейте,
Имам следното питане.
Колата имаше много силни вибрации основно на празен ход. Смених двата тампона на двигателя с оригинални от порше и като цяло вибрациите значително намаляха особено на волана. Проблема е, че все още има вибрации и се усещат особено на скоростния лост. При натискане на газ и отпускане лоста мърда значително, иначе вибрира постоянно.
Колата е пасат Б5.5 2005 г. highline мисля че.
Дали има някакви други тампони или части, които трябва да се сменят или това е нормално (което хич не ми се вярва). Карал съм други дизели, които нямат никакви вибрации в купето. Все пак като оставим, че не е нова колата се води висок клас.
Ако някой е минал по този път ще се радвам да помогне.

Поздрави.




dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен

Мнениеот dqvola_91 » Чет 27 авг 2015 16:28


Маховик или ако е 4х4 кардан да си гледал? Също има и тампон на скоростната кутия,ако не бъркам


Потребителски аватар
fosents
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 19 май 2007 15:26
Автомобил: Volkswagen Passat B5.5
Двигател: 1.9 TDI 130 HP 2005
Местоположение: София

Re: passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен

Мнениеот fosents » Чет 27 авг 2015 22:32


Ами гледах за някакви такива тампони но не видях специално дали за пасата има такъв. Не е 4x4. Иначе маховик може би трябва да проверя ама като гледам са бая скъпи.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: passat B5.5 2005 AVF Вибрации в купето главно скоростен

Мнениеот novatora » Съб 29 авг 2015 10:38


Скоростите имат тампон. При мен са 2 бр щото съм автомат. При ръчката по спомен май беше 1 тампон. Сега от модела зависи дали е гумен или хидравличен. При мен са хидравлични но цената беше умопомрачителна и сложих гумени. Проблеми няма. Тя си беше с гумени и преди смяната.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 76 госта