Голф 4 грешка 17656 - Start of Injection Timing Regulation

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 грешка 17656 - Start of Injection Timing Regulation

Мнениеот naskovp » Нед 30 авг 2015 13:37


здравейте,
ако някой може да помогне да каже какво да се направи ако е имал този проблем

1 Fault Found:
17656 - Start of Injection Timing Regulation
P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent

и още нещо ако някой може да ми каже колко е нормалната температура на горивото на голф 4 тди 90 АГР двигател при мен е 194 по фаренхай, което е някъде около 90 градуса целзий

само не ми поствахте на ross tech линка гледал съм го

колага има недостиг на гориво на магистралата при 155 спира да набира на баир различно и на 110 сприра различно зависи колко я напъна. А до 155 на магистралата набира стабилно и изведнъж край и дава тази грешка




BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот BobyM » Нед 30 авг 2015 13:56


Не съм сигурен но имах спомен, че имаше как да се намали максималната скорост и това да е за постоянно без да може да се оправя в бъдеще?
Дали случайно не е това?


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот naskovp » Нед 30 авг 2015 14:21


BobyM написа:Не съм сигурен но имах спомен, че имаше как да се намали максималната скорост и това да е за постоянно без да може да се оправя в бъдеще?
Дали случайно не е това?


не е това там несъм бутал на магистрала ускорява до 155 и спира, а на баир нагорнище ако тръгна от 90 да набирам на около 110 - 120 спира от това следва, че не е ограничение понеже ако имаше ограничение нямаше да набива грешка, а то регистрира тази грешка а живите данни показват разлика в исканото гориво и впръсканото > компа иска Х количество, а се впръсква по малко от Х


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот mshbul » Нед 30 авг 2015 20:02


Сигурно няма аванс.
Трябва да се види дали липсва динамичен аванс или е много на статично закъснение.

Това не са градуси по фаренфайт.


Потребителски аватар
niko_2317
Мнения: 244
Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот niko_2317 » Пон 31 авг 2015 7:47


Скоро ли сменя ремъци,някой гледал ли е центровката на помпата след смяната?


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот naskovp » Пон 31 авг 2015 18:05


ето я центровката на помпата както и градусите на горивото ако не са градуси по фаренхай какво са едва ли са по целзий по скоро ме интересува дали е нормална температурата на горивото относто температурата на графиката

а за другия проблем с аванса немога нищо да кажа сменях авансьора на помпата понеже на стария сърцевината му излизаше и не поддържаше налягането в помпата и имах проблем с паленето както и трябваше да тръгвам на високи обороти в противен случай притрисаше на тръгване заради разваления авансьор който не поддържа налягането, сега като е сменен проблема изчесна но друго незнам може и проблема да е от него ако е забил или не се движи изцяло


Изображение

Изображение

Изображение


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот Zinoto » Пон 31 авг 2015 18:43


Сондата в резервоара ти е запушена


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот mshbul » Пон 31 авг 2015 19:04


И това е вариант. А може и запушен катализатор.

Центровката е добре.

Виж с аутпут тест как работи аванса и ще разбереш дали е от него.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот Zinoto » Пон 31 авг 2015 20:16


На тест всичко ще е добре


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот naskovp » Пон 31 авг 2015 21:06


катализатор нямам от 3 години и винаги съм карал с добавка на редекс за почистване на системата би трябвало за толкова прекарана добавка да се е изчистила мръсотията от сондата.

другото което си мисля да не е проблема в авансатора понеже съм го сменил както съм пусал по горе същия на вид но може да е с различни параметри ?

как мислите ?

какво може да е зацапана електроника мисля си тия дни да я заведа да я отворят и изчистят електрониката и цетката на помпата както и да се види авансатора и той да се изчисти може да е блокирал някак си незнайно


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот Zinoto » Пон 31 авг 2015 22:07


Ти за кво питаш тук като явно ти се харчат пари? Нищо ти няма на електрониката нито на авансатора, а това, че слагаш добавки изобщо няма как да ти помогне за "парцалите", които се образуват в резервоара. Тази температура на горивото не е случайна толкова висока и причината за нея ти я казах по-горе. Най-елементарния тест за да се убедиш е да надуеш маркуча който идва от резервоара към филтъра и след това ще усетиш разликата.


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот naskovp » Сря 02 сеп 2015 7:27


искаш да кажеш да надуя маркуча и ако има боклуци да се изместят и да пробвам ако е от там вадя и чистя сондата така ли?

в петък мисля да ходя към варна ще духна преди това в маркуча и ще пробвам. пък може и направо да откача сонадата и да бръкна преди да тръгна да видя дали има нещо ?


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот naskovp » Сря 02 сеп 2015 21:31


здравейте, днес изкарах сондата от резервоара в резервоара гледах нямаше плуващи боклуци, разглобих сондата на съставни части измих ги с обезмаслител и гореща вода и го сглобих отново. Само да попитам в края на пружината имаше ли един пласт масов накрайник с О пръснет на него?

и още нещо където е пружината има две чопчета който държат горната осново за долната ако някой е резглобявал такава помпа ще се сети самата горна основа падна и едното се счупи. огледах то незма дали мърда изобщо но и с едно чопче паk седи, но за всеки случай го залепих със секундрно лепило дали сафтата ще го разгради и има ли някакво напрежение там или просто пружината седи статична да натиска О пръстена?

Изображение

това е една примерна снимка вижда се къде е пружината за да се придобие представа че се притеснявам дали ще издържи. от ляво помпата се виждат двете контрички който държат горната осново с долналната едното се счупи и го залепих дали ще го разяде нафтата?

и преди да сголбя нещатата духах през маркучтите от горивния филтър и двата надух колкото можех. а двата отвора на самия върпросен елемент единият отвор няма никакво напрежение когато духам но на другоя има напрежение което след определен напън изпуска явно си е така проектиран ???

след като покарах колата да загрее нормално пипах горивния филтър с телесна температура е а на снимката се вижда каква е температурата:

преди чистенето:

Изображение

след чистенето:

Изображение

незнам каква е връзката имаше във самата сонда имаше няколко малки лигави парцалчета.

и още нещо възможно ли е да има последвсвия след като залепих счипеното и изчаках около 5 мин преди да го сложа в резервоара някаква реакция възможна ли е? стана 2 часа колата не е гръмнала ама да си попитам аз.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот Zinoto » Чет 03 сеп 2015 7:41


Сега набива ли грешката, забива ли на 150? Тия лигавите правят проблема.


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го

Мнениеот naskovp » Чет 03 сеп 2015 13:27


Zinoto написа:Сега набива ли грешката, забива ли на 150? Тия лигавите правят проблема.



незнам несъм я пробвал утре ще ходя към варна и ще я пробвам и ще пиша.

а инъче как ти се струва сега температурата добре ли е?

и още нещо за моя проблем при сглобяването дето се счупи едната контра до пружината дали
има голямо напрежение там аз я залепих пак ама знам ли сега пак ще отворя да видя дали е залепнало здраво. рових се из нета да търся дали нафтата може да разтвори лепилото, но навсякъде пише ако се лепи пластмаса само докато не е изсъхнало може да се оправи след като изсъхне няма мърдане правело някаква химична реакция

и относно О пръстена на пластмасата която седи на долният край на пружината като се сглобява нали да оплътнява там ли й е мястото понеже на видях от къде излезе пък и няма къде другаде да се сложи

и дали е нормално на сондата нали има 2 тръбички едната лесно върви въздуха, а другата малко по-трудно но след леко усилие пуска въздуха така ли трябва да е ? сигурно е за обратната нафта като нарпави малко налягане и отваря клапанчето понеже рових гледах няма боклуци вътре



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта