здравейте,
ако някой може да помогне да каже какво да се направи ако е имал този проблем
1 Fault Found:
17656 - Start of Injection Timing Regulation
P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
и още нещо ако някой може да ми каже колко е нормалната температура на горивото на голф 4 тди 90 АГР двигател при мен е 194 по фаренхай, което е някъде около 90 градуса целзий
само не ми поствахте на ross tech линка гледал съм го
колага има недостиг на гориво на магистралата при 155 спира да набира на баир различно и на 110 сприра различно зависи колко я напъна. А до 155 на магистралата набира стабилно и изведнъж край и дава тази грешка
Голф 4 грешка 17656 - Start of Injection Timing Regulation
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Не съм сигурен но имах спомен, че имаше как да се намали максималната скорост и това да е за постоянно без да може да се оправя в бъдеще?
Дали случайно не е това?
Дали случайно не е това?
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
BobyM написа:Не съм сигурен но имах спомен, че имаше как да се намали максималната скорост и това да е за постоянно без да може да се оправя в бъдеще?
Дали случайно не е това?
не е това там несъм бутал на магистрала ускорява до 155 и спира, а на баир нагорнище ако тръгна от 90 да набирам на около 110 - 120 спира от това следва, че не е ограничение понеже ако имаше ограничение нямаше да набива грешка, а то регистрира тази грешка а живите данни показват разлика в исканото гориво и впръсканото > компа иска Х количество, а се впръсква по малко от Х
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Сигурно няма аванс.
Трябва да се види дали липсва динамичен аванс или е много на статично закъснение.
Това не са градуси по фаренфайт.
Трябва да се види дали липсва динамичен аванс или е много на статично закъснение.
Това не са градуси по фаренфайт.
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Скоро ли сменя ремъци,някой гледал ли е центровката на помпата след смяната?
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
ето я центровката на помпата както и градусите на горивото ако не са градуси по фаренхай какво са едва ли са по целзий по скоро ме интересува дали е нормална температурата на горивото относто температурата на графиката
а за другия проблем с аванса немога нищо да кажа сменях авансьора на помпата понеже на стария сърцевината му излизаше и не поддържаше налягането в помпата и имах проблем с паленето както и трябваше да тръгвам на високи обороти в противен случай притрисаше на тръгване заради разваления авансьор който не поддържа налягането, сега като е сменен проблема изчесна но друго незнам може и проблема да е от него ако е забил или не се движи изцяло



а за другия проблем с аванса немога нищо да кажа сменях авансьора на помпата понеже на стария сърцевината му излизаше и не поддържаше налягането в помпата и имах проблем с паленето както и трябваше да тръгвам на високи обороти в противен случай притрисаше на тръгване заради разваления авансьор който не поддържа налягането, сега като е сменен проблема изчесна но друго незнам може и проблема да е от него ако е забил или не се движи изцяло
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Сондата в резервоара ти е запушена
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
И това е вариант. А може и запушен катализатор.
Центровката е добре.
Виж с аутпут тест как работи аванса и ще разбереш дали е от него.
Центровката е добре.
Виж с аутпут тест как работи аванса и ще разбереш дали е от него.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
На тест всичко ще е добре
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
катализатор нямам от 3 години и винаги съм карал с добавка на редекс за почистване на системата би трябвало за толкова прекарана добавка да се е изчистила мръсотията от сондата.
другото което си мисля да не е проблема в авансатора понеже съм го сменил както съм пусал по горе същия на вид но може да е с различни параметри ?
как мислите ?
какво може да е зацапана електроника мисля си тия дни да я заведа да я отворят и изчистят електрониката и цетката на помпата както и да се види авансатора и той да се изчисти може да е блокирал някак си незнайно
другото което си мисля да не е проблема в авансатора понеже съм го сменил както съм пусал по горе същия на вид но може да е с различни параметри ?
как мислите ?
какво може да е зацапана електроника мисля си тия дни да я заведа да я отворят и изчистят електрониката и цетката на помпата както и да се види авансатора и той да се изчисти може да е блокирал някак си незнайно
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Ти за кво питаш тук като явно ти се харчат пари? Нищо ти няма на електрониката нито на авансатора, а това, че слагаш добавки изобщо няма как да ти помогне за "парцалите", които се образуват в резервоара. Тази температура на горивото не е случайна толкова висока и причината за нея ти я казах по-горе. Най-елементарния тест за да се убедиш е да надуеш маркуча който идва от резервоара към филтъра и след това ще усетиш разликата.
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
искаш да кажеш да надуя маркуча и ако има боклуци да се изместят и да пробвам ако е от там вадя и чистя сондата така ли?
в петък мисля да ходя към варна ще духна преди това в маркуча и ще пробвам. пък може и направо да откача сонадата и да бръкна преди да тръгна да видя дали има нещо ?
в петък мисля да ходя към варна ще духна преди това в маркуча и ще пробвам. пък може и направо да откача сонадата и да бръкна преди да тръгна да видя дали има нещо ?
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
здравейте, днес изкарах сондата от резервоара в резервоара гледах нямаше плуващи боклуци, разглобих сондата на съставни части измих ги с обезмаслител и гореща вода и го сглобих отново. Само да попитам в края на пружината имаше ли един пласт масов накрайник с О пръснет на него?
и още нещо където е пружината има две чопчета който държат горната осново за долната ако някой е резглобявал такава помпа ще се сети самата горна основа падна и едното се счупи. огледах то незма дали мърда изобщо но и с едно чопче паk седи, но за всеки случай го залепих със секундрно лепило дали сафтата ще го разгради и има ли някакво напрежение там или просто пружината седи статична да натиска О пръстена?

това е една примерна снимка вижда се къде е пружината за да се придобие представа че се притеснявам дали ще издържи. от ляво помпата се виждат двете контрички който държат горната осново с долналната едното се счупи и го залепих дали ще го разяде нафтата?
и преди да сголбя нещатата духах през маркучтите от горивния филтър и двата надух колкото можех. а двата отвора на самия върпросен елемент единият отвор няма никакво напрежение когато духам но на другоя има напрежение което след определен напън изпуска явно си е така проектиран ???
след като покарах колата да загрее нормално пипах горивния филтър с телесна температура е а на снимката се вижда каква е температурата:
преди чистенето:

след чистенето:

незнам каква е връзката имаше във самата сонда имаше няколко малки лигави парцалчета.
и още нещо възможно ли е да има последвсвия след като залепих счипеното и изчаках около 5 мин преди да го сложа в резервоара някаква реакция възможна ли е? стана 2 часа колата не е гръмнала ама да си попитам аз.
и още нещо където е пружината има две чопчета който държат горната осново за долната ако някой е резглобявал такава помпа ще се сети самата горна основа падна и едното се счупи. огледах то незма дали мърда изобщо но и с едно чопче паk седи, но за всеки случай го залепих със секундрно лепило дали сафтата ще го разгради и има ли някакво напрежение там или просто пружината седи статична да натиска О пръстена?
това е една примерна снимка вижда се къде е пружината за да се придобие представа че се притеснявам дали ще издържи. от ляво помпата се виждат двете контрички който държат горната осново с долналната едното се счупи и го залепих дали ще го разяде нафтата?
и преди да сголбя нещатата духах през маркучтите от горивния филтър и двата надух колкото можех. а двата отвора на самия върпросен елемент единият отвор няма никакво напрежение когато духам но на другоя има напрежение което след определен напън изпуска явно си е така проектиран ???
след като покарах колата да загрее нормално пипах горивния филтър с телесна температура е а на снимката се вижда каква е температурата:
преди чистенето:
след чистенето:
незнам каква е връзката имаше във самата сонда имаше няколко малки лигави парцалчета.
и още нещо възможно ли е да има последвсвия след като залепих счипеното и изчаках около 5 мин преди да го сложа в резервоара някаква реакция възможна ли е? стана 2 часа колата не е гръмнала ама да си попитам аз.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Сега набива ли грешката, забива ли на 150? Тия лигавите правят проблема.
Re: Проблем 17656 - Start of Injection Timing Regulation Го
Zinoto написа:Сега набива ли грешката, забива ли на 150? Тия лигавите правят проблема.
незнам несъм я пробвал утре ще ходя към варна и ще я пробвам и ще пиша.
а инъче как ти се струва сега температурата добре ли е?
и още нещо за моя проблем при сглобяването дето се счупи едната контра до пружината дали
има голямо напрежение там аз я залепих пак ама знам ли сега пак ще отворя да видя дали е залепнало здраво. рових се из нета да търся дали нафтата може да разтвори лепилото, но навсякъде пише ако се лепи пластмаса само докато не е изсъхнало може да се оправи след като изсъхне няма мърдане правело някаква химична реакция
и относно О пръстена на пластмасата която седи на долният край на пружината като се сглобява нали да оплътнява там ли й е мястото понеже на видях от къде излезе пък и няма къде другаде да се сложи
и дали е нормално на сондата нали има 2 тръбички едната лесно върви въздуха, а другата малко по-трудно но след леко усилие пуска въздуха така ли трябва да е ? сигурно е за обратната нафта като нарпави малко налягане и отваря клапанчето понеже рових гледах няма боклуци вътре
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 74 госта