
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
центровката и IQ са ти добре не пипаи повече 

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
няма няма да бутам повече :)
само да попитам от одушника за картерните газове нали понякога вкарва по малко масло във въздухопровода.
аз бях чистил всички всмукателни тръби от въздушния филтър до главата изкарах всичко и на автомивка. мислих си че понеже салгам масло малко над макс и за това го вкарва, но не е така малко по малко си цапа EGR-ра ми е изолиран затапен и сега се чудя дали след като само масло минава от там, а няма изгорели газове може да се получи отново нагар. Питам понеже ако може ще го изолирам и ще направя отделен съд да се събира маслото там да не цапа. ако някой е имал такива интервенции да каже, понеже по логика не би трябвало да се натрупва понеже само масло и студен въздух минава, но това е само на теория. така си мисля понеже въздухопроводите бяха омаслени, но тъй като минава само студен въздух и масалце нямаше нагар нагара беше след EGR-ра и сега мисля че като е изолиран няма причина и възможност да се получи нагар.
само да попитам от одушника за картерните газове нали понякога вкарва по малко масло във въздухопровода.
аз бях чистил всички всмукателни тръби от въздушния филтър до главата изкарах всичко и на автомивка. мислих си че понеже салгам масло малко над макс и за това го вкарва, но не е така малко по малко си цапа EGR-ра ми е изолиран затапен и сега се чудя дали след като само масло минава от там, а няма изгорели газове може да се получи отново нагар. Питам понеже ако може ще го изолирам и ще направя отделен съд да се събира маслото там да не цапа. ако някой е имал такива интервенции да каже, понеже по логика не би трябвало да се натрупва понеже само масло и студен въздух минава, но това е само на теория. така си мисля понеже въздухопроводите бяха омаслени, но тъй като минава само студен въздух и масалце нямаше нагар нагара беше след EGR-ра и сега мисля че като е изолиран няма причина и възможност да се получи нагар.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател: AHF
- Местоположение: Пирдоп
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
щом си изолирал ЕГР-а няма да станат налепи ще си имаш само малко маслени пари в турбо пътищата
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги какво ви е мнението за тази центровка? Мотора е 110 к.с. ASV. Знам че имам проблем с injection quantity на 3-ти канал. От това което прочетох от форума тайминга е около 57-59, а милиграмите трябва да са около 3. Тайминга съм го докарал с колелото на помпата, обаче милиграмите не, имах и грешка Quantity adjuster (n146): Upper Limit Reached. Според вас с регулиране на електронния блок дали ще се управи проблема с милиграмите и грешката за quantity adjuster-a. И другото което забелязах е че в прозрачния маркуч за нафта от филтъра към помпата има доста мехурчета въздух, това дали оказва влияние на гореописаните проблеми?
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
колега направи си IQ от 1.2 както е сега на 2.4 поне или 3.0 направо ако имаш проблеми с помпата ще ти тресе и вдигаш по нагоре докато спре да тресе
това се прави на загрял двигател
това се прави на загрял двигател
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, колеги. За първи път проверявам центровка през VCDS-lite и не ми е много ясно кое какво е, за това предварително се извинявам ако не съм направил правилните скрийн шотове, както и за глупавите ми въпроси в последствие
На въпроса - колата е голф 4 1.9 tdi AHF мотор. Направих няколко снимки на центровката като на последната съм сложил отметка "hot". Измерванията са направени при достигната работна температура.

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Добра ти е центровката, не я пипай. Пали ли лесно зимата?
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ами не съм особено впечатлен. Ако градусите са достатъчно ниски, зада ми се включи подгрева пали, без подгрев обаче прави 2-3-4 оборота докато запали, така пали и лятото. Сменен е акомулатора, горивен филтър и ремонтиран стартер, но пак ми се струва, че не пали като хората.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Хмм, явно това е масов проблем при нашите двигатели. Аз я направих мойта на 3 и нещо, даже 4 BTDC и сега пали от четвърт зиме, лете. Малко по-шумна става, ама не е болка за умиране. Иначе и аз бях като теб.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Тя и сега трака като трактор
Кое (коя колонка) и как да променя, да пробвам поне има ли разлика 


- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На 4-ти канал, там дето ти пише 1,8 BTDC, да стане минимум 3. Обаче, се разхлабват три болта на зъбното колело на помпата и колелото се мести много финно. След това палиш, гледаш, ако трябва коригираш пак. Назад в темата е обяснено, да не се повтаряме.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Stoyanov_Vw пусни един видео клип на добре загрял мотор (над 80 градуса) да чуем как работи с тази центровка в момента...
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Заповядай, колега: http://dox.bg/files/dw?a=4d3cbeb4e6
Последна промяна от Stoyanov_Vw на Нед 20 сеп 2015 21:11, променено общо 1 път.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На този файл нищо няма ..
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Jonkata_v написа:На този файл нищо няма ..
Коригирал съм го. Грешката е моя

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 62 госта