1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cecko gt
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
Автомобил: vw golf 4
Двигател: AHF
Местоположение: Пирдоп

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот cecko gt » Сря 26 авг 2015 6:17


центровката и IQ са ти добре не пипаи повече :th_up




naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот naskovp » Чет 27 авг 2015 15:40


няма няма да бутам повече :)

само да попитам от одушника за картерните газове нали понякога вкарва по малко масло във въздухопровода.

аз бях чистил всички всмукателни тръби от въздушния филтър до главата изкарах всичко и на автомивка. мислих си че понеже салгам масло малко над макс и за това го вкарва, но не е така малко по малко си цапа EGR-ра ми е изолиран затапен и сега се чудя дали след като само масло минава от там, а няма изгорели газове може да се получи отново нагар. Питам понеже ако може ще го изолирам и ще направя отделен съд да се събира маслото там да не цапа. ако някой е имал такива интервенции да каже, понеже по логика не би трябвало да се натрупва понеже само масло и студен въздух минава, но това е само на теория. така си мисля понеже въздухопроводите бяха омаслени, но тъй като минава само студен въздух и масалце нямаше нагар нагара беше след EGR-ра и сега мисля че като е изолиран няма причина и възможност да се получи нагар.


cecko gt
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 03 юли 2010 8:48
Автомобил: vw golf 4
Двигател: AHF
Местоположение: Пирдоп

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот cecko gt » Чет 27 авг 2015 15:58


щом си изолирал ЕГР-а няма да станат налепи ще си имаш само малко маслени пари в турбо пътищата


belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот belol » Чет 27 авг 2015 21:00


Колеги какво ви е мнението за тази центровка? Мотора е 110 к.с. ASV. Знам че имам проблем с injection quantity на 3-ти канал. От това което прочетох от форума тайминга е около 57-59, а милиграмите трябва да са около 3. Тайминга съм го докарал с колелото на помпата, обаче милиграмите не, имах и грешка Quantity adjuster (n146): Upper Limit Reached. Според вас с регулиране на електронния блок дали ще се управи проблема с милиграмите и грешката за quantity adjuster-a. И другото което забелязах е че в прозрачния маркуч за нафта от филтъра към помпата има доста мехурчета въздух, това дали оказва влияние на гореописаните проблеми?
Прикачени файлове
tim.jpg
12345.jpg


naskovp
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 31 май 2013 23:39
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот naskovp » Съб 29 авг 2015 18:04


колега направи си IQ от 1.2 както е сега на 2.4 поне или 3.0 направо ако имаш проблеми с помпата ще ти тресе и вдигаш по нагоре докато спре да тресе
това се прави на загрял двигател


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Чет 10 сеп 2015 11:30


Здравейте, колеги. За първи път проверявам центровка през VCDS-lite и не ми е много ясно кое какво е, за това предварително се извинявам ако не съм направил правилните скрийн шотове, както и за глупавите ми въпроси в последствие :Mr Green Fun На въпроса - колата е голф 4 1.9 tdi AHF мотор. Направих няколко снимки на центровката като на последната съм сложил отметка "hot". Измерванията са направени при достигната работна температура.
Прикачени файлове
tdi timing try 1.2 .jpg
Това е без отметка на hot
tdi timing try 1.3.jpg
С отметка на hot
Untitled.jpg
Untitled2.jpg


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Чет 10 сеп 2015 11:48


Добра ти е центровката, не я пипай. Пали ли лесно зимата?


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Чет 10 сеп 2015 12:19


Ами не съм особено впечатлен. Ако градусите са достатъчно ниски, зада ми се включи подгрева пали, без подгрев обаче прави 2-3-4 оборота докато запали, така пали и лятото. Сменен е акомулатора, горивен филтър и ремонтиран стартер, но пак ми се струва, че не пали като хората.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Чет 10 сеп 2015 12:26


Хмм, явно това е масов проблем при нашите двигатели. Аз я направих мойта на 3 и нещо, даже 4 BTDC и сега пали от четвърт зиме, лете. Малко по-шумна става, ама не е болка за умиране. Иначе и аз бях като теб.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Чет 10 сеп 2015 13:20


Тя и сега трака като трактор :Mr Green Fun Кое (коя колонка) и как да променя, да пробвам поне има ли разлика :gruebel


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Чет 10 сеп 2015 13:39


На 4-ти канал, там дето ти пише 1,8 BTDC, да стане минимум 3. Обаче, се разхлабват три болта на зъбното колело на помпата и колелото се мести много финно. След това палиш, гледаш, ако трябва коригираш пак. Назад в темата е обяснено, да не се повтаряме.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Jonkata_v » Нед 20 сеп 2015 11:10


Stoyanov_Vw пусни един видео клип на добре загрял мотор (над 80 градуса) да чуем как работи с тази центровка в момента...


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Нед 20 сеп 2015 17:15


Заповядай, колега: http://dox.bg/files/dw?a=4d3cbeb4e6

Последна промяна от Stoyanov_Vw на Нед 20 сеп 2015 21:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Jonkata_v » Нед 20 сеп 2015 18:36


На този файл нищо няма ..


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Нед 20 сеп 2015 21:12


Jonkata_v написа:На този файл нищо няма ..

Коригирал съм го. Грешката е моя :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 57 госта