Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Извадих двата вакума маркуча и запали много лесно.но пак пуши като локомотив!
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Колеги да ви питам.Ако на някой от цилиндрите няма компресия,може ли да дими и да мириши на сурова нафта!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Възможно е да, но как така изведнъж ще изчезне компресията?
Каза, че си сложил добавка за прочистване на горивната система. Възможно е мръсотията от резервара да е във филтъра. Възможно е да е кабел към дюзата или самата букса на дюзата, а може и проблем със дюзата. Имай предвид, че дюзите се регулирват.
Каза, че си сложил добавка за прочистване на горивната система. Възможно е мръсотията от резервара да е във филтъра. Възможно е да е кабел към дюзата или самата букса на дюзата, а може и проблем със дюзата. Имай предвид, че дюзите се регулирват.
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Ами колега намерих тук едни българи които се занимават със ремонти на коли,казаха ми че на първи цилиндър дюзата пускала повече нафта да компенсира загуба на компресия,и била работела на 3 цилиндъра!искали да я премерят компресията но няма ли със какво и чакали да им донесат уред за мерене.колата като почна да пуши аз гледах стойностите на дюзите.показваше на 2-ра дюза +1!и утре си взимам колата от сервиза и ще я закарам при немци да я видят.явно те я ще се учат на моята кола 

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Това са стойности от днес направо съм изумен,дали като сложих добавка стана така или просто съвпадение

имаше и грешка може ли заради грешката да дава такава голяма стойност на 1-ви цилиндър
16685-cylinder 1 P0301 -35-00 -Misfire Detected
Колеги знаете ли тази стойност за какво е и такава ли трябва да е
4.0 BTDC

имаше и грешка може ли заради грешката да дава такава голяма стойност на 1-ви цилиндър
16685-cylinder 1 P0301 -35-00 -Misfire Detected
Колеги знаете ли тази стойност за какво е и такава ли трябва да е
4.0 BTDC
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
дюзата на първи цилиндър не е добре
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
това го виждам колега,те си бяха добре само на 2 ри показваше +1 сложиш добавка и колата се прецака почна да пуши и да мириши на нафта,дали е съвпадение един господ знае















-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Аз не бих карал така... Като знам какви поражения могат да нанесат на буталата пикаещи дюзи...
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Днес премерих компресията,добре е,като мерихме махнахме всички свещи като почнах да меря на втори цилиндър,на първи започна да пръска яко със нафта,ясно е че е дюза!Обаче колеги тези стойности не ги разбирам когато е + означава че пуска повече нафта.това какво означава за дюзата че не подлежи на ремонт ли?има нещо износено ли?да знам да ли да пращам на тест или да купувам друга!!!а когато е на минус означава че е запушена ли?моля някой да обясни ако може!Чудя се да ли и на втори да ремонтирам дюзата!!
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Колеги може ли ако откача кабела на 1 дюза и тя да почне да дава висока стойности или няма да отчита стойност на тази дюза?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Абе човек спри да си правиш експерименти с колата.
Дай дюзите на стенд да ги проверят. Не съм сигурен дали можеха да се гласят на стенд... Не знам + какво означава, но там имаш допуск и твоята дюза не влиза в този допуск, значи или трябва да се смени или ремонтира ако може.
Дюзите се регулирват спрямо вала като се монтират. Или нещо е запушило разпръсквача или е износен. Разпръсквачите са скъпи. Намират се дюзи втора употреба за около 400лв.(комплект) че и по-малко.
Дай дюзите на стенд да ги проверят. Не съм сигурен дали можеха да се гласят на стенд... Не знам + какво означава, но там имаш допуск и твоята дюза не влиза в този допуск, значи или трябва да се смени или ремонтира ако може.
Дюзите се регулирват спрямо вала като се монтират. Или нещо е запушило разпръсквача или е износен. Разпръсквачите са скъпи. Намират се дюзи втора употреба за около 400лв.(комплект) че и по-малко.
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Не човек аз не си права експерименти,колата е на сервиз ма тези там се мъчат да ме пързалят!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Отиваш на вариант дюзи. Търси други със същия буквен код. Трябват ти нови О-пръстени, за препоръчване нови застопоряващи болтове(по един на дюза).
Огледайте леглата за ръбове като ги свалите.
Имаш 8 болта да се извади кобиличния вал и по един болт на дюза. Смяната не е сложна само да сте наясно какво правите. Регулировката също не е сложна.
Огледайте леглата за ръбове като ги свалите.
Имаш 8 болта да се извади кобиличния вал и по един болт на дюза. Смяната не е сложна само да сте наясно какво правите. Регулировката също не е сложна.
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
лесно казано човек,но тези п....и въртят сучат не искат да съм там.да може да искат повече пари.ако си бях във България вече щях да съм забравил че съм я правел.2 седмици ми въртят мозъка.съмнява ли се че няма компресия на първи цилиндър.били няма ли за мерене на компресия.принудих се дадох 30 евро за уред за компресия.добре е 30 е компресията,аз си знаех че е дюза,но хайде да меря си казах.преди два дена бях при тях.днес се обадих да питам кво става.ми търсим дюза.цената каква ще е ми 500 евро всичко!казвам ок,почвам аз да търся във ebay намирам аз за 225 със 6 месеца гаранция чистена и тествана.и ако дам моята стара връщат ми 50 ев.звъня аз на тези педа.и.казвам така така намерих.затвориха ми телефона,звънят след 5 мин,ти кво искаш да направиш сега казвам да купя дюза и да я смените.добре казват те,казвам дайте номера на дюзата,а не мога сега,ела утре във сервиза да я вземеш.едва издържам да не права скандали,и да им тегля по една майна до девето коляно.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък
Сменяй сервиза докато не са ти счупили колата. Какъв е този сервиз да нямат един манометър
Тези изобщо не знаят какво правят...
Прибирай си колата и ще ти кажа какъв инструмент да си купиш и да си смениш сам дюзата/дюзите.
Смяната не е нищо особенно, ако знаеш какво правиш и имаш желание и мислиш. Или търси човек който се е занимавал с помпа-дюза. Не се сваля разпределителен вал, само се вади кобиличния вал и помпа-дюзите са под него. При поставянето трябва да се центроват точно преди да се затегнат, препоръчително е да се регулират дюзите преди да се затвори капака.
Регулирването трябва да се извърши от човек който се е занимавал с помпа-дюзи, за да знае кога да спре да натяга и да върне на 180°

Тези изобщо не знаят какво правят...
Прибирай си колата и ще ти кажа какъв инструмент да си купиш и да си смениш сам дюзата/дюзите.
Смяната не е нищо особенно, ако знаеш какво правиш и имаш желание и мислиш. Или търси човек който се е занимавал с помпа-дюза. Не се сваля разпределителен вал, само се вади кобиличния вал и помпа-дюзите са под него. При поставянето трябва да се центроват точно преди да се затегнат, препоръчително е да се регулират дюзите преди да се затвори капака.
Регулирването трябва да се извърши от човек който се е занимавал с помпа-дюзи, за да знае кога да спре да натяга и да върне на 180°
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта