Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Съб 03 окт 2015 13:43


Извадих двата вакума маркуча и запали много лесно.но пак пуши като локомотив!




Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Вто 06 окт 2015 14:10


Колеги да ви питам.Ако на някой от цилиндрите няма компресия,може ли да дими и да мириши на сурова нафта!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Вто 06 окт 2015 16:47


Възможно е да, но как така изведнъж ще изчезне компресията?
Каза, че си сложил добавка за прочистване на горивната система. Възможно е мръсотията от резервара да е във филтъра. Възможно е да е кабел към дюзата или самата букса на дюзата, а може и проблем със дюзата. Имай предвид, че дюзите се регулирват.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Вто 06 окт 2015 18:32


Ами колега намерих тук едни българи които се занимават със ремонти на коли,казаха ми че на първи цилиндър дюзата пускала повече нафта да компенсира загуба на компресия,и била работела на 3 цилиндъра!искали да я премерят компресията но няма ли със какво и чакали да им донесат уред за мерене.колата като почна да пуши аз гледах стойностите на дюзите.показваше на 2-ра дюза +1!и утре си взимам колата от сервиза и ще я закарам при немци да я видят.явно те я ще се учат на моята кола :twisted


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Пет 09 окт 2015 19:03


Това са стойности от днес направо съм изумен,дали като сложих добавка стана така или просто съвпадение

Изображение


имаше и грешка може ли заради грешката да дава такава голяма стойност на 1-ви цилиндър

16685-cylinder 1 P0301 -35-00 -Misfire Detected

Колеги знаете ли тази стойност за какво е и такава ли трябва да е

4.0 BTDC


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот tdi fen » Пет 09 окт 2015 19:33


дюзата на първи цилиндър не е добре


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Пет 09 окт 2015 19:47


това го виждам колега,те си бяха добре само на 2 ри показваше +1 сложиш добавка и колата се прецака почна да пуши и да мириши на нафта,дали е съвпадение един господ знае :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Съб 10 окт 2015 17:33


Аз не бих карал така... Като знам какви поражения могат да нанесат на буталата пикаещи дюзи...


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Вто 13 окт 2015 17:57


Днес премерих компресията,добре е,като мерихме махнахме всички свещи като почнах да меря на втори цилиндър,на първи започна да пръска яко със нафта,ясно е че е дюза!Обаче колеги тези стойности не ги разбирам когато е + означава че пуска повече нафта.това какво означава за дюзата че не подлежи на ремонт ли?има нещо износено ли?да знам да ли да пращам на тест или да купувам друга!!!а когато е на минус означава че е запушена ли?моля някой да обясни ако може!Чудя се да ли и на втори да ремонтирам дюзата!!


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Чет 15 окт 2015 20:15


Колеги може ли ако откача кабела на 1 дюза и тя да почне да дава висока стойности или няма да отчита стойност на тази дюза?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Чет 15 окт 2015 21:00


Абе човек спри да си правиш експерименти с колата.
Дай дюзите на стенд да ги проверят. Не съм сигурен дали можеха да се гласят на стенд... Не знам + какво означава, но там имаш допуск и твоята дюза не влиза в този допуск, значи или трябва да се смени или ремонтира ако може.
Дюзите се регулирват спрямо вала като се монтират. Или нещо е запушило разпръсквача или е износен. Разпръсквачите са скъпи. Намират се дюзи втора употреба за около 400лв.(комплект) че и по-малко.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Чет 15 окт 2015 22:30


Не човек аз не си права експерименти,колата е на сервиз ма тези там се мъчат да ме пързалят!


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Чет 15 окт 2015 22:53


Отиваш на вариант дюзи. Търси други със същия буквен код. Трябват ти нови О-пръстени, за препоръчване нови застопоряващи болтове(по един на дюза).
Огледайте леглата за ръбове като ги свалите.
Имаш 8 болта да се извади кобиличния вал и по един болт на дюза. Смяната не е сложна само да сте наясно какво правите. Регулировката също не е сложна.


Потребителски аватар
evroto9
Мнения: 112
Регистриран на: Пон 13 юни 2011 23:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот evroto9 » Пет 16 окт 2015 0:33


лесно казано човек,но тези п....и въртят сучат не искат да съм там.да може да искат повече пари.ако си бях във България вече щях да съм забравил че съм я правел.2 седмици ми въртят мозъка.съмнява ли се че няма компресия на първи цилиндър.били няма ли за мерене на компресия.принудих се дадох 30 евро за уред за компресия.добре е 30 е компресията,аз си знаех че е дюза,но хайде да меря си казах.преди два дена бях при тях.днес се обадих да питам кво става.ми търсим дюза.цената каква ще е ми 500 евро всичко!казвам ок,почвам аз да търся във ebay намирам аз за 225 със 6 месеца гаранция чистена и тествана.и ако дам моята стара връщат ми 50 ев.звъня аз на тези педа.и.казвам така така намерих.затвориха ми телефона,звънят след 5 мин,ти кво искаш да направиш сега казвам да купя дюза и да я смените.добре казват те,казвам дайте номера на дюзата,а не мога сега,ела утре във сервиза да я вземеш.едва издържам да не права скандали,и да им тегля по една майна до девето коляно.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Б5,5 проблем с моментния разход след смяна ангр. ремък

Мнениеот valiosport » Пет 16 окт 2015 2:30


Сменяй сервиза докато не са ти счупили колата. Какъв е този сервиз да нямат един манометър :thumb_down
Тези изобщо не знаят какво правят...
Прибирай си колата и ще ти кажа какъв инструмент да си купиш и да си смениш сам дюзата/дюзите.
Смяната не е нищо особенно, ако знаеш какво правиш и имаш желание и мислиш. Или търси човек който се е занимавал с помпа-дюза. Не се сваля разпределителен вал, само се вади кобиличния вал и помпа-дюзите са под него. При поставянето трябва да се центроват точно преди да се затегнат, препоръчително е да се регулират дюзите преди да се затвори капака.
Регулирването трябва да се извърши от човек който се е занимавал с помпа-дюзи, за да знае кога да спре да натяга и да върне на 180°



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 93 госта