Мнениеот ddanov » Пет 09 окт 2015 18:49
Колеги,
Тази тема започна така, цитирам: "Хайде да се съберем и да изясним с общи сили всичко по този двигател." и след това се уточни двигателя - AZM 2001г, после нещата се размиха, но ми се иска да се върнем на нея, за да не пускам нова тема.
Четох, четох, но ... 205 страници ... малко множко ми дойдоха и като се размиха нещата спрях да чета. Така и не разбрах някой реши ли проблема със запалването сутрин?
Проблемът ми е следния - на първо палене голям зор. Въртене до сриване на акумулатора. Запали ли веднъж, проблем няма. Ходих по майстори къде ли не и ... никой нищо. Някъде си измиха ръцете с метановата уредба - така ставало като сме правели присадки с газови уредби. Да, ама автомобила си работи перфектно и на метан и на бензин. Пали без проблем след първото палене и т.н. Ходене по майстори докато един ден попаднах на един, който ми каза така: Слушай, не мога да намеря от къде е проблема да ти го оправя, но мога да ти дам едно решение - вадиш това маркуче, капваш няколко капки бензин и пали. За какво става въпрос: Погледнете приложената снимка - на бензиновата рейка има един клапан. От клапана излиза едно тънко черно маркуче, което отива някъде като че ли към дебитомера. Маркучето не е стегнато откъм клапана. Само е нанизано. Сваляме маркучето откъм клапана - посоченото със стрелката. Капвам буквално 2-3 капки бензин, връщам маркучето на место и ... оооо, пали както казват от четвърт!
Въпросът е може ли някой да ми обясни каква точно е ролята на клапана и въпросното маркуче - какво върви там и къде отива. Само не ми казвайте "регулира налягането на горивото". До тук го знам, даже видях и на клапана, че пише 4 bar. Каква е ролята на посоченото със стрелката изводче на клапана и въпросното маркуче. Защо не пали, а като капна 2-3 капки бензин пали от раз? Ще решим ли проблема със смяна на клапана? Майстора, който ми каза номера с бензина не е убеден и не ми препоръчва да експериментирам, защото клапана е с цена около 70лв.
Пробвах, обследвах и установих, че при топло време запаля ли сутрин после и цял ден да не я карам пали и късно вечер. Сега като застудя, 3-4 часа след като е работила пали. Минат ли повече от 5-6 часа откакто съм я загасил се налага пак да я "почерпя" с бензин за да запали лесно. Необходимо е да капна съвсем малко бензин, буквално 2-3 капки. Ползвам едно шишенце, което е около 100-150грама, със заострена капачка като масльонка. Стига ми за цял месец, но просто е неудобно всяка сутрин да вдигам капака, а за жена ми пък съвсем. Помогнете!
-
Прикачени файлове
-
