Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот betaserk » Вто 20 окт 2015 13:45


Може и да е изгорила 40-50 мл и да не мога да усетя по клечката, но 400 за 10000 ми се вижда малко множко на мен и то при условие, че карам с 5W30.




ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот ant1ni » Вто 20 окт 2015 19:37


Колега betaserk, не искам да те обидя обаче се начетох за твоя самолет движещ се на изпарения и неизпитващ нужда от смазване...да не осираме темата на колегата, рядко се вижда културно и грамотно задаване на въпроси..... Под не пипане нямам предвид грам, а такова, което да не изисква доливане...тоест до около 300 мл. Нямам най-хубавия пасат, нито най-запазения това са глупости....нека да отговаряме на въпросите, а да не правим темата боза. Благодаря колеги :love.vwclub


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Вто 20 окт 2015 21:44


Колеги, не се карайте ! Всички сме братя в голямото семейство на VW . Оценявам всяка помощ и ВИ благодаря за подобаващото внимание.
Решил съм да си взема Мотул от форумния магазин, но първо искам да си уредя стоманените джанти за зимата, после ще направя обслужване. В момента колата е с масло на двигателя Бардал, като предишният собственик ми каза, че дал 150 лв за него и някой друг километър горница няма да съсипе мотора. :mrgreen
Както съм тръгнал, скоро може и ремонтен комплект съединител да сменям, защото педала на съединителя е малко твърд и скоростите влизат със усилие. Четох 1 2 теми по тоя въпрос, но всичко под ред.
Каквато и кола да се вземи втора употреба, винаги идва момента на "изръсването". :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vladko33
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот vladko33 » Сря 21 окт 2015 21:28


Със смяна на съединителя твърдостта на педала няма да се промени.
Относно маслото- вече 4,5 смени съм с Castrol Edge 5w40 за помпа-дюза. Доволен съм, но приготвих една туба Repsol 5w40 помпа-дюза за следващата смяна.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот red.devilll » Сря 21 окт 2015 22:41


Точно със смяна на комплект съединител педала ще стане по-мек


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот vlado_tonev » Сря 21 окт 2015 23:30


red.devilll написа:Точно със смяна на комплект съединител педала ще стане по-мек

:th_up


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот °niksi° » Сря 21 окт 2015 23:47


martinesto написа:Мой приятел тази вечер ми се оплаква точно от FICHS. Съгласен съм, че е масло с доста голяма реклама и нищо повече.

И какво точно се оплаква от маслото приятелят ти.
И къде е тази голяма реклама на Фукс.
Аз работя с това масло вече над 10 години и съответно от поне толкова време си карам колите с такова /в същност повече защото преди да започна да го предлагам го пробвах за няколко смени/
За това време не съм имал забележка към Фукс-а, освен че понадигнаха цените.


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Чет 22 окт 2015 18:50


Оплаква се, че колата го бутала и то доста ! За 3 хил.км около 1 литър. Подчертавам, че проблема не е в колата, като в момента автомобила е с друго масло и не го гори. Което ме въвежда на мисълта, че е поредното менте, като Кастрол например. Относно рекламата, по сервизите все го хвалят, че било "качествено" немско масло. Всеки сам си преценява.......
Различни видове марки масла, коли и мнения. :c020


ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот ant1ni » Чет 22 окт 2015 20:00


При мен работеше "по-твърдо" двигателя с FUCHS. Други оплаквания нямам, но с MOTUL намирам съществена разлика, в полза на MOTUL-а, по отношение на работата на мотора.


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Чет 22 окт 2015 20:48


Както споменах съм се насочил към Мотул.
Относно съединителя мисля, че има още малко живот във него. Прави ми друго нещо впечатление, като че ли 3-та скорост ми влиза малко трудно в сравнение със останалите предавки. Демферният ми маховик е тръгнал има леки вибрации. Като гледах цените на пълен ремонтен комплект, цифрата отива към 700 лв и отгоре + труд.Нищо чудно да отиде към хилядарка.
Ще се постарая да си стегна машината, но хубавите работи стават бавно, дори в България мъчително.


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Вто 27 окт 2015 15:34


Искам да попитам от какво може да се чува едно "причаткване" вътре в купето когато подам на контакт и всички индикатори изгаснат, понякога го прави и в движение ? Колата пали и върви без проблем.
Звука е малко стряскащ и идва от към таблото, може би средната част. Много странен шум.
Също така съм намерил едни стоманени джанти със ЕТ 33, които не знам дали няма да са много широки при стандартен размер ЕТ 37 ?


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот novatora » Сря 28 окт 2015 11:08


Това причаткване е клапата на климатроника. Зависи как си оставил климата. Аз като я наглася на определени градуси примерно 22 а вън е 10 и при първо палене изчатква тази клапа. Ако дам на студено климата и я изгася при първо палене за деня няма причаткване.


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Сря 28 окт 2015 15:18


Как мога да я оправя тази клапа? Другия ми въпрос е като климатроника "включен" го наглася на определени градуси и в последствие като го изключа на OFF пак ли си поддържа тея градуси. На мен ми причатква сутрин като я паля, но понякога и когато е загряла в движение.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот novatora » Сря 28 окт 2015 15:53


Да колега потдържа градусите. Това че чатка не значи че е развалена. Тя се наглася на позицията според климата за да достигне тези градуси. Така чатка на всеки когото познавам с б5.5.


Потребителски аватар
martinesto
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса

Мнениеот martinesto » Сря 28 окт 2015 16:41


Добре, значи да не се притеснявам този звуков ефект е нормален. :mrgreen



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта