Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Може и да е изгорила 40-50 мл и да не мога да усетя по клечката, но 400 за 10000 ми се вижда малко множко на мен и то при условие, че карам с 5W30.
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Колега betaserk, не искам да те обидя обаче се начетох за твоя самолет движещ се на изпарения и неизпитващ нужда от смазване...да не осираме темата на колегата, рядко се вижда културно и грамотно задаване на въпроси..... Под не пипане нямам предвид грам, а такова, което да не изисква доливане...тоест до около 300 мл. Нямам най-хубавия пасат, нито най-запазения това са глупости....нека да отговаряме на въпросите, а да не правим темата боза. Благодаря колеги 

- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Колеги, не се карайте ! Всички сме братя в голямото семейство на VW . Оценявам всяка помощ и ВИ благодаря за подобаващото внимание.
Решил съм да си взема Мотул от форумния магазин, но първо искам да си уредя стоманените джанти за зимата, после ще направя обслужване. В момента колата е с масло на двигателя Бардал, като предишният собственик ми каза, че дал 150 лв за него и някой друг километър горница няма да съсипе мотора.
Както съм тръгнал, скоро може и ремонтен комплект съединител да сменям, защото педала на съединителя е малко твърд и скоростите влизат със усилие. Четох 1 2 теми по тоя въпрос, но всичко под ред.
Каквато и кола да се вземи втора употреба, винаги идва момента на "изръсването".
Решил съм да си взема Мотул от форумния магазин, но първо искам да си уредя стоманените джанти за зимата, после ще направя обслужване. В момента колата е с масло на двигателя Бардал, като предишният собственик ми каза, че дал 150 лв за него и някой друг километър горница няма да съсипе мотора.

Както съм тръгнал, скоро може и ремонтен комплект съединител да сменям, защото педала на съединителя е малко твърд и скоростите влизат със усилие. Четох 1 2 теми по тоя въпрос, но всичко под ред.
Каквато и кола да се вземи втора употреба, винаги идва момента на "изръсването".

- vladko33
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Със смяна на съединителя твърдостта на педала няма да се промени.
Относно маслото- вече 4,5 смени съм с Castrol Edge 5w40 за помпа-дюза. Доволен съм, но приготвих една туба Repsol 5w40 помпа-дюза за следващата смяна.
Относно маслото- вече 4,5 смени съм с Castrol Edge 5w40 за помпа-дюза. Доволен съм, но приготвих една туба Repsol 5w40 помпа-дюза за следващата смяна.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Точно със смяна на комплект съединител педала ще стане по-мек
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
red.devilll написа:Точно със смяна на комплект съединител педала ще стане по-мек

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
martinesto написа:Мой приятел тази вечер ми се оплаква точно от FICHS. Съгласен съм, че е масло с доста голяма реклама и нищо повече.
И какво точно се оплаква от маслото приятелят ти.
И къде е тази голяма реклама на Фукс.
Аз работя с това масло вече над 10 години и съответно от поне толкова време си карам колите с такова /в същност повече защото преди да започна да го предлагам го пробвах за няколко смени/
За това време не съм имал забележка към Фукс-а, освен че понадигнаха цените.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Оплаква се, че колата го бутала и то доста ! За 3 хил.км около 1 литър. Подчертавам, че проблема не е в колата, като в момента автомобила е с друго масло и не го гори. Което ме въвежда на мисълта, че е поредното менте, като Кастрол например. Относно рекламата, по сервизите все го хвалят, че било "качествено" немско масло. Всеки сам си преценява.......
Различни видове марки масла, коли и мнения.
Различни видове марки масла, коли и мнения.

Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
При мен работеше "по-твърдо" двигателя с FUCHS. Други оплаквания нямам, но с MOTUL намирам съществена разлика, в полза на MOTUL-а, по отношение на работата на мотора.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Както споменах съм се насочил към Мотул.
Относно съединителя мисля, че има още малко живот във него. Прави ми друго нещо впечатление, като че ли 3-та скорост ми влиза малко трудно в сравнение със останалите предавки. Демферният ми маховик е тръгнал има леки вибрации. Като гледах цените на пълен ремонтен комплект, цифрата отива към 700 лв и отгоре + труд.Нищо чудно да отиде към хилядарка.
Ще се постарая да си стегна машината, но хубавите работи стават бавно, дори в България мъчително.
Относно съединителя мисля, че има още малко живот във него. Прави ми друго нещо впечатление, като че ли 3-та скорост ми влиза малко трудно в сравнение със останалите предавки. Демферният ми маховик е тръгнал има леки вибрации. Като гледах цените на пълен ремонтен комплект, цифрата отива към 700 лв и отгоре + труд.Нищо чудно да отиде към хилядарка.
Ще се постарая да си стегна машината, но хубавите работи стават бавно, дори в България мъчително.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Искам да попитам от какво може да се чува едно "причаткване" вътре в купето когато подам на контакт и всички индикатори изгаснат, понякога го прави и в движение ? Колата пали и върви без проблем.
Звука е малко стряскащ и идва от към таблото, може би средната част. Много странен шум.
Също така съм намерил едни стоманени джанти със ЕТ 33, които не знам дали няма да са много широки при стандартен размер ЕТ 37 ?
Звука е малко стряскащ и идва от към таблото, може би средната част. Много странен шум.
Също така съм намерил едни стоманени джанти със ЕТ 33, които не знам дали няма да са много широки при стандартен размер ЕТ 37 ?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Това причаткване е клапата на климатроника. Зависи как си оставил климата. Аз като я наглася на определени градуси примерно 22 а вън е 10 и при първо палене изчатква тази клапа. Ако дам на студено климата и я изгася при първо палене за деня няма причаткване.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Как мога да я оправя тази клапа? Другия ми въпрос е като климатроника "включен" го наглася на определени градуси и в последствие като го изключа на OFF пак ли си поддържа тея градуси. На мен ми причатква сутрин като я паля, но понякога и когато е загряла в движение.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Да колега потдържа градусите. Това че чатка не значи че е развалена. Тя се наглася на позицията според климата за да достигне тези градуси. Така чатка на всеки когото познавам с б5.5.
- martinesto
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 11 авг 2009 11:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пассат B5.5 1.9 131 AVF няколко въпроса
Добре, значи да не се притеснявам този звуков ефект е нормален. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 81 госта