И аз имам същия проблем с забиването, въпреки че работя в автосервиз не ми се захваща защото тръбичката която "храни" турбото с масло
се развива с нипела и ако тръгна да го свалям и се прецака трябва да търся нова и да стоя без кола.
Живея в Лондон и лятото се прибирах до България с Пасата след 6х.км по магистрали не забиваше но сега 2 месеца ходя на работа по 10км в посока
и пак почна , даже два пъти на 5-та без много газ влезна в авариен, преди да тръгна за България пак го правеше.
Имаме малка пясъкоструйка в сервиза и се чудя дали с нея да го почистя, май е най добрия вариант, вътре е с натрошено стъкло подобно на пясък
мисля че няма да наранява метала.
Напоследък ми прави впечатление че сутрин на празен ход започнах да чувам турбината да свири, актуатора се движи но не знам дали достатъчно.
За сега изчаквам да видим дали ще я чистя или ще си купя нова направо но трябва и нова тръбичка с нипел да си купя от VW, оригинална турбина на Гарет
е към 650 паунда а рециклирани около 230.
PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
Това,което чуваш на празен ход,споеед мен не е е турбината.И при мен се чува нещо като свирене,и майсторчето каза че е от дросела.Като чукнеш педала на газта,изчезва ли за нялолко минути?Забиването при теб,може и да не е от саждите.За 2 месеца да се затлачи толкова много.....не знам....или може да не се е продухала за 6000 км.Имай впредвид,че и от управлението може да ти прави мизерии. 

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
Турбината е защото като откача вакуума на актуатора и спира, преди не се чуваше. И мен ме съмнява че си иска сваляне, само с каране трудна работа, от както съм я купил колата си забива, само се променя на какви обороти само като се връщах към Англия не го правеше но преди това имаше много каране.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
Затлачва се, че даже и за по-малко от 2м. За 200-300км само градско и влиза в авариен, като я настъпиш. Въпроса, е че като чета, оставам с впетачление, че колегата не я продухва правилно. 6000км са много, обаче зависи как караш. Имаше тема затова, как се продухва най-добре геометрията, ако успея да я намеря...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=166484&hilit=%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%8F
На 1стр. Brezel е написал как става най-ефективно.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=166484&hilit=%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B5+%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%8F
На 1стр. Brezel е написал как става най-ефективно.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
Затлачва се ако колата е много износена и има съпътстващ проблем по управлението на геометрията.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
stanimir1123 написа:Турбината е защото като откача вакуума на актуатора и спира
Спира,защото с откачането на вакума,се затваря и ЕГР,т.е. няма какво да го управлява
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
vlado_tonev написа:stanimir1123 написа:Турбината е защото като откача вакуума на актуатора и спира
Спира,защото с откачането на вакума,се затваря и ЕГР,т.е. няма какво да го управлява
ЕГР е затапен откакто взех колата, също така съм с чип от Брезел и мисля че софтуерно е спрян също.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: PASSAT B5 TDI 1999г. AFN 81kw/110hp въпрос за турбо
Ако е само свирукане,няма от какво да е друго освен от излизащите газове.При всяка кола,може би по различен начин се проявява.Ако обаче е като виене,тогава може да махнеш маркуча и да огледаш за луфтове турбината
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта