
Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tytrakan
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Той майстора смени дюзата(инжектора) уж и се чудя дали да го отварям въобще да го почиствам или няма да е от там проблема ?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Ако "майсторът" ти е пипал ТПС-а ....там търси проблема!
Последна промяна от IvanMan на Съб 24 окт 2015 13:38, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tytrakan
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Днес отворих карбуратора и видях, че мембраната в регулатора за горивото беше залепнала. Отлепих я, почистих я нея и карбуратора и я огледах и ми се видя читава(не беше скъсана). После го сглобих и запали на газ, но на бензин неиска да запали, понякога само препалва и гасне. Възможно ли е този проблем да го прави тая мембрана, защото като я оглеждах беше леко напукана или има вероятност бензиновата помпа да не вкарва достатъчно налягане в карбуратора?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Всеки реглаж на моното(ти го наричаш карбуратор) започва с измерване на налягането.То дава информация за състоянието на регулатора(мембраната).За съжаление мембрани не се продават...трябва да търсищ читава от старо моно....ама как ще намериш не знам?!...от 20 г не се произвеждат...
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tytrakan
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
А, според теб мембрана изглеждаща като първите две снимки читава ли е ?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
zak-64 написа:А, според теб мембрана изглеждаща като първите две снимки читава ли е ?
А как по снимка да разбера еластичността и?
Последна промяна от IvanMan на Нед 25 окт 2015 13:09, променено общо 1 път.
Причина: Отново цитираш предишното мнение! Получаваш официално предупреждение!
Причина: Отново цитираш предишното мнение! Получаваш официално предупреждение!
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Като дадеш на контакт помпата за кратко ли работи 1 до 2 секунди или е постоянно включена? Може да провериш и налягането на помпата по следната схема:
http://vibrodiagnostic.ovo.bg/naliagane.png
http://vibrodiagnostic.ovo.bg/naliagane_shema.png
http://vibrodiagnostic.ovo.bg/naliagane.png
http://vibrodiagnostic.ovo.bg/naliagane_shema.png
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
zak-64 написа:И да попитам капака на карбуратора за въздуха където е, отзад има два отвора. Във тези отвори нямах никакви маркучета тикнати. Трябва ли да има нещо вкарано там, предполагам, че трябва, но какво незнам. Някой ако знае ще съм м благодарен ако ми каже
Трябва да има разбира се,инак дърпа въздух.
Мембрани се продават тук-там.Махни капака и гледай като въртиш,като запали и преди да угасне дали пръска бензин дюзата.
Ако пръска провери дебита на бензина.За целта извади маркуча от моното,пъхни го в поне 2 литра шише и пали на газ.Това при условие,че помпата ти върти и не е изключена при работа на газ.Струята трябва да е плътна и дебела.Ако не е и тече като ракийца,или ти е запушен филтъра,или самата помпа е замазала цедките на кошницата.
Всичко това може да се провери и по-просто,с друго работещо моно от приятел или при форумен майстор с необходимите уреди и познания...
Делкото е подскачало,защото не било стегнато.Възможно е и затова да не е вървяла.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tytrakan
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Липсва напрежение на карбуратора захранващо дюзата. Липсва плюса на захранващия кабел на дюзата. Реле 167 е сменяно и работи. Бушоните са проверени и са в изправност. Откъде може да липсва това напрежение ?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Ако колата ти е с прекъсната дюза заради газовата търси проблема по тази инсталация на газовата - или в ключа или в релето, което превключва газ-бензин (ако имаш монтирано такова, разбира се).
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Първо,че трудно ще хванеш напрежение,понеже е импулсно.Мери се с светодиоден пробник.Или пък мериш на съпротивление,на средните 2 пина на буксата/те са дюзата/ трябва да имаш 1,2-1,6 ома.Прозвъни кабелите да няма прекъснато,случва се и в самата букса на моното да се прекъснат,или ако минават през голямата букса на мотора-там,и в ЕКУ.
Релето за дюзата принципно се слага макс. близо-на коша до снопа кабели зад моното.Управляващата верига е 85/-/ и 85/+/,който плюс идва от ключа газ/бензин.Дюзата е на 30 и 87а.Можеш да замериш на първите крачета идва ли ток от ключа,ако да то можеш да извадиш другите/дюзата/и да ги включиш едно за друго,с което проверяваш релето и дюзата,или пък да замериш с мултицета за верига при включване на релето.Профилактика на обувките и кабелите.
С всичката тая информация вече можеш да хванеш виновника.
Релето за дюзата принципно се слага макс. близо-на коша до снопа кабели зад моното.Управляващата верига е 85/-/ и 85/+/,който плюс идва от ключа газ/бензин.Дюзата е на 30 и 87а.Можеш да замериш на първите крачета идва ли ток от ключа,ако да то можеш да извадиш другите/дюзата/и да ги включиш едно за друго,с което проверяваш релето и дюзата,или пък да замериш с мултицета за верига при включване на релето.Профилактика на обувките и кабелите.
С всичката тая информация вече можеш да хванеш виновника.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tytrakan
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Благодаря ви за отговорите. Утре ще направя измерванията. А да попитам някой знае ли реле 167 какво захранва, защото включва и изключва веригата ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Бензиновата помпа.Каква верига включва и изключва?Вакуумите включи ли си?
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Tytrakan
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Да включени са. Като включа уреда(мултицет) на капачката на дюзата и като дам на контакт за 2-3 сек. има 12V и след това релето изключва и напрежението се загубва. Къде може да се загуби това напрежение? Релето е сменяно със ново и пак така прави.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването
Да,на контакт няма как да впръсква,трябва да въртиш.
Просто пъхни парче вестник под дюзата и върти малко със стартера.Вестника трябва да е мокър.
Просто пъхни парче вестник под дюзата и върти малко със стартера.Вестника трябва да е мокър.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 62 госта