:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zak-64
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tytrakan

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот zak-64 » Съб 24 окт 2015 11:52


Той майстора смени дюзата(инжектора) уж и се чудя дали да го отварям въобще да го почиствам или няма да е от там проблема ?




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот joker » Съб 24 окт 2015 13:10


Ако "майсторът" ти е пипал ТПС-а ....там търси проблема!

Последна промяна от IvanMan на Съб 24 окт 2015 13:38, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!


zak-64
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tytrakan

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот zak-64 » Съб 24 окт 2015 20:31


Днес отворих карбуратора и видях, че мембраната в регулатора за горивото беше залепнала. Отлепих я, почистих я нея и карбуратора и я огледах и ми се видя читава(не беше скъсана). После го сглобих и запали на газ, но на бензин неиска да запали, понякога само препалва и гасне. Възможно ли е този проблем да го прави тая мембрана, защото като я оглеждах беше леко напукана или има вероятност бензиновата помпа да не вкарва достатъчно налягане в карбуратора?
Прикачени файлове
019089264.jpg
И от другата страна
019089272.jpg
Такава ли трябва да изглежда мембраната.
019089339.jpg
Така изглежда от другата страна
019089333.jpg
Така изглежда моята мембрана(снимките са от нета)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот joker » Съб 24 окт 2015 20:55


Всеки реглаж на моното(ти го наричаш карбуратор) започва с измерване на налягането.То дава информация за състоянието на регулатора(мембраната).За съжаление мембрани не се продават...трябва да търсищ читава от старо моно....ама как ще намериш не знам?!...от 20 г не се произвеждат...


zak-64
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tytrakan

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот zak-64 » Съб 24 окт 2015 21:28


А, според теб мембрана изглеждаща като първите две снимки читава ли е ?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот joker » Нед 25 окт 2015 9:02


zak-64 написа:А, според теб мембрана изглеждаща като първите две снимки читава ли е ?

А как по снимка да разбера еластичността и?

Последна промяна от IvanMan на Нед 25 окт 2015 13:09, променено общо 1 път.
Причина: Отново цитираш предишното мнение! Получаваш официално предупреждение!


Потребителски аватар
pecata12310
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот pecata12310 » Пон 26 окт 2015 16:41


Като дадеш на контакт помпата за кратко ли работи 1 до 2 секунди или е постоянно включена? Може да провериш и налягането на помпата по следната схема:
http://vibrodiagnostic.ovo.bg/naliagane.png
http://vibrodiagnostic.ovo.bg/naliagane_shema.png


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот Iezekil » Съб 31 окт 2015 14:52


zak-64 написа:И да попитам капака на карбуратора за въздуха където е, отзад има два отвора. Във тези отвори нямах никакви маркучета тикнати. Трябва ли да има нещо вкарано там, предполагам, че трябва, но какво незнам. Някой ако знае ще съм м благодарен ако ми каже

Трябва да има разбира се,инак дърпа въздух.
Мембрани се продават тук-там.Махни капака и гледай като въртиш,като запали и преди да угасне дали пръска бензин дюзата.
Ако пръска провери дебита на бензина.За целта извади маркуча от моното,пъхни го в поне 2 литра шише и пали на газ.Това при условие,че помпата ти върти и не е изключена при работа на газ.Струята трябва да е плътна и дебела.Ако не е и тече като ракийца,или ти е запушен филтъра,или самата помпа е замазала цедките на кошницата.
Всичко това може да се провери и по-просто,с друго работещо моно от приятел или при форумен майстор с необходимите уреди и познания...
Делкото е подскачало,защото не било стегнато.Възможно е и затова да не е вървяла.


zak-64
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tytrakan

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот zak-64 » Съб 31 окт 2015 15:58


Липсва напрежение на карбуратора захранващо дюзата. Липсва плюса на захранващия кабел на дюзата. Реле 167 е сменяно и работи. Бушоните са проверени и са в изправност. Откъде може да липсва това напрежение ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот stefan4o » Съб 31 окт 2015 16:03


Ако колата ти е с прекъсната дюза заради газовата търси проблема по тази инсталация на газовата - или в ключа или в релето, което превключва газ-бензин (ако имаш монтирано такова, разбира се).


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот Iezekil » Съб 31 окт 2015 17:46


Първо,че трудно ще хванеш напрежение,понеже е импулсно.Мери се с светодиоден пробник.Или пък мериш на съпротивление,на средните 2 пина на буксата/те са дюзата/ трябва да имаш 1,2-1,6 ома.Прозвъни кабелите да няма прекъснато,случва се и в самата букса на моното да се прекъснат,или ако минават през голямата букса на мотора-там,и в ЕКУ.
Релето за дюзата принципно се слага макс. близо-на коша до снопа кабели зад моното.Управляващата верига е 85/-/ и 85/+/,който плюс идва от ключа газ/бензин.Дюзата е на 30 и 87а.Можеш да замериш на първите крачета идва ли ток от ключа,ако да то можеш да извадиш другите/дюзата/и да ги включиш едно за друго,с което проверяваш релето и дюзата,или пък да замериш с мултицета за верига при включване на релето.Профилактика на обувките и кабелите.


С всичката тая информация вече можеш да хванеш виновника.


zak-64
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tytrakan

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот zak-64 » Съб 31 окт 2015 19:15


Благодаря ви за отговорите. Утре ще направя измерванията. А да попитам някой знае ли реле 167 какво захранва, защото включва и изключва веригата ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот Iezekil » Съб 31 окт 2015 19:58


Бензиновата помпа.Каква верига включва и изключва?Вакуумите включи ли си?


zak-64
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 27 юли 2009 12:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Tytrakan

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот zak-64 » Нед 01 ное 2015 12:43


Да включени са. Като включа уреда(мултицет) на капачката на дюзата и като дам на контакт за 2-3 сек. има 12V и след това релето изключва и напрежението се загубва. Къде може да се загуби това напрежение? Релето е сменяно със ново и пак така прави.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf MK3 1995г. АBS - Проблем със запалването

Мнениеот Iezekil » Нед 01 ное 2015 14:58


Да,на контакт няма как да впръсква,трябва да въртиш.
Просто пъхни парче вестник под дюзата и върти малко със стартера.Вестника трябва да е мокър.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта