
Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Здравейте, колеги имам теч на антифриз и видях от къде е но не знам как точно се казва тази част или място. Прочетох доста за течове от фланец или тройник но мисля че при мен е от другаде. Направих снимки за да мога да покажа и да ми дадете мнение от къде точно е теча и как да го спра (ако мога сам е за предпочитане) Благодаря на отзовалите се. Инач я карам само с концентрат G12 последният път реших да долея около 100 мл. вода въпреки е на бутилката е написано да не се смесват. Загубата за сега е поносима но предпочитам да си реша проблема за да съм сигурен. 

- Прикачени файлове
-
- където е бялата салфетка се получава малка локвичка под кръглия (за спирачките мисля е усилвател или не знам какво )
- 20151028_143022.jpg (37.22 KиБ) Видяна 1539 пъти
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
Здравей колега, скоро сменях точно този фланец. Мисля че е за датчика, но не съм сигурен. Сложих си оригинален - мисля че беше 57 кинта. Ако искаш ще видя номера и ще ти го кажа. Аз предпочетох да не експериментирам и го смених (обикновено от годините и температурата пластмасата се измята), но може би след сваляне, почистване на повърхностите, смяна на уплътнението (с квадратно сечение е) и малко черен силикон Victor Reinz нещата ще станат. Зависи колко е изметнала пластмасата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
mazalo8506 написа: смяна на уплътнението (с квадратно сечение е)
Когато е било произведено уплътнението, сечението е било кръгло

При теб вече е квадратно, защото е напълно свършило (то и за това е текло, де!)
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
Майстора в сервиза ми каза че е за смяна въпросният тройник или (Фланец ) и струва само 7 лв.Ако не те затрудни напиши ми номера на този за 54 лв.да проверя за същото ли става на въпрос ,защото ако е този като моя не си струва да рискувам при положение че вече се е изметнала пластмасата.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
Правилно са ти казали, че струва 7лв.
Това е цената в... да речем Евро07.
И правилно ти е казал колегата, че струва 57лв.
Това пък е цената в ПоршеБГ
На външен вид ще са почти еднакви, разликата е в пластмасата.
Единия, ако имаш късмет, ще изкара 2 години, другия, пак при този късмет - 4.
Това, че оригиналния е изкарал 14+ години - амииии... те и оригиналните от ПоршеБГ не са това, което е оригиналното от Волксбург...
Но при всички случаи е по-добро от китайските ментета.
Твое е решението да направиш една сметка цена/време и да решиш кое да е.
Аз лично си вземах турски от СекФом, караха по 3-4 години и след това за 5-6 мин слагах следващия. Цената пак е от порядъка на 10-15лв.
Това е цената в... да речем Евро07.
И правилно ти е казал колегата, че струва 57лв.
Това пък е цената в ПоршеБГ

На външен вид ще са почти еднакви, разликата е в пластмасата.
Единия, ако имаш късмет, ще изкара 2 години, другия, пак при този късмет - 4.
Това, че оригиналния е изкарал 14+ години - амииии... те и оригиналните от ПоршеБГ не са това, което е оригиналното от Волксбург...

Но при всички случаи е по-добро от китайските ментета.
Твое е решението да направиш една сметка цена/време и да решиш кое да е.
Аз лично си вземах турски от СекФом, караха по 3-4 години и след това за 5-6 мин слагах следващия. Цената пак е от порядъка на 10-15лв.
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
Мерси колега ,интересно че много бързо си го сменил за 5 мин. А да знаеш има ли аналог с метален фланец .Четах че ставало от Ауди но кой модел точно не е ясно .Сигурно повече издържат металните.Вчера гледах на Шкода Фабиа са метални но май са по различни и имат букси за подгрев на антифриза ,при мен няма такова животно 

- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
Утре сутрин ще погледна и ще ти кажа номера
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Това е етикета на фланеца. Уплътнението го гледах ... мисля че няма как да е било с кръгло сечение.. но знае ли човек 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Тече антифриз ,WV Golf 4 AGR мотор 1,9 дизел 90 к.с .
джоенс написа:интересно че много бързо си го сменил за 5 мин.
Е аз бях с друг двигател

Там е на много по-лесно, чалъмлийско местенце ;)
джоенс написа:А да знаеш има ли аналог с метален фланец
До колкото знам метални фланци с отвори за датчиците няма.
Има метални, но те са другите, където само влиза един маркуч в блока и толкова.
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Номерът на моя е с една цифра по различен 038121133 и мисля да го сменям вече .Този който си показал каква марка е колега понеже четох че оригиналния бил по издръжлив.На мен ми предложиха такъв за 7 лв.
.И да знаеш задължително ли трябва да се слага силикон на уплатнението ,за да не пропуска антифриз.
Благодаря за отговорите


-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Не се изхвърляй с 50+ лева.Вземи си някакъв средна хубост,зачисти хубаво там където ляга фланеца,мазни го леко със силикона на г-н Рейнц,изчакай малко и монтирай.
57лв за фланец,произведен в Китай,но продаван от Порше БГ,айде нема нужда.
57лв за фланец,произведен в Китай,но продаван от Порше БГ,айде нема нужда.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Вземай някакъв евтин, няма смисъл от по-скъп, всичко е едно и също. Няма нужда от силикон, сложи си ново уплътнение и почисти добре. Моят струваше 9лв, мисля че Bird или нещо такова беше, на 2г е и засега не тече.
- mazalo8506
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 21:10
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Не съм погледнал даже каква е марката. Ако мога да го видя вече монтиран - ще погледна и ще ти я кажа утре. И на мен ми се видяха малко множко за една пластмаса 57лв., но няколко човека (по разбиращи от мен) ме посъветваха да не си купувам такъв от 7-10 кинта за да не го правя 2 пъти.И воден от мисълта "Не съм толкова богат, за да си купувам евтини неща." и от моментното застудяване (в момента на ремонта) реших да не рискувам. Иначе мисля, че в никакъв случай не е задължително да се слага силикон - все пак ще има чисто ново уплътнение. А избора дали от 7 или 57 лв. е само твой 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Като правило, щом има гарнитура/уплътнение - силикон не се слага.
Само дето в повечето случаи под това фланче се появяват язвички на блока.
Не знам чугунените дали страдат и те от това - по-скоро не.
На 2Е-то има язвички. Имаше и алуминиев окис, а той, както знаете, е порьозен и набъбващ.
За това при първата смяна, след като свалих фланеца, хванах шкурка (май №120 имах) и с дървено трупче заравних повърхноста.
След това сложих и малко силикон на Reinz, но с натискане с пръста. Идеята беше да запълни добре всички язви, но да не остане силиконов филм над нивото на метала.
Резултата беше текнал след 3 години фланец, ама защото още като го стягах, се престарах с напъването и го усетих как леко изхрущя ушенцето при горния болт
Все пак не смятам, че пластмасите са еднакви.
Вярно, че са все китайчета, ама едните са от една пластмаса, другите - от друга.
За съжаление - нито един не е от по-другата, дето е само за завода във Волксбург
Само дето в повечето случаи под това фланче се появяват язвички на блока.
Не знам чугунените дали страдат и те от това - по-скоро не.
На 2Е-то има язвички. Имаше и алуминиев окис, а той, както знаете, е порьозен и набъбващ.
За това при първата смяна, след като свалих фланеца, хванах шкурка (май №120 имах) и с дървено трупче заравних повърхноста.
След това сложих и малко силикон на Reinz, но с натискане с пръста. Идеята беше да запълни добре всички язви, но да не остане силиконов филм над нивото на метала.
Резултата беше текнал след 3 години фланец, ама защото още като го стягах, се престарах с напъването и го усетих как леко изхрущя ушенцето при горния болт

Все пак не смятам, че пластмасите са еднакви.
Вярно, че са все китайчета, ама едните са от една пластмаса, другите - от друга.
За съжаление - нито един не е от по-другата, дето е само за завода във Волксбург

- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9 TDI AGR 90 к.с. Тече антифриз
Пролетта на 2008-а смених моя фланец с оригинален, беше около 30лв. имаше язвички по метала и падна доста шкурене, но си държи и до сега. Силикон не съм слагал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mrsch66 и 44 госта