Датчик за гориво

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Датчик за гориво

Мнениеот Dare_Devil » Пет 03 фев 2006 19:10


Имам проблем - датчика за гориво не работи изобщо. Ясно е, че ще се погледне в таблото, но къде е по-вероятно да е проблема (т.е. къде по-често се случва) - в сензора, който е в резервоара, в самия датчик или някъде по трасето?

П.С: Карам Поло '92 фейслифт ако това ще ви насочи.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 04 фев 2006 19:24


Тъй като аз съм го рязал този кабел по невнимание, ще ти кажа какъв цвят е и ще започнеш от там..
Само трябва да погледна..

Мотае ми се, че е лилаво-чер, ама за 100% трябва да погледна..
Той е един тънак, и минава покрай дупките за щоф. фрата, след което мандахерца по прага...
Евентуално, да се види ако му се върже едно съпротивление какво ще стане...
Или де да знам на къв принцип е може и ток да му се пуска от датчика :)


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Чет 16 фев 2006 19:07


това с датчика е много гадно понеже има голема вероятност да останеш без бенз точно на някои баир ;)
при мен проблема беше от датчика понеже се намира в резервоара :)) и явно от изпаренията се окислява ли какво незнам ама...не даваше нормален контакт.
датчика (поне при мен на поло 91ва МК3) е на съпротивителен принцип т.е представлява една платка разграфена и като всеки сектори има различно съпротивление в зависимост от което минава различно напрежение и стрелката се мести до там докадето трябва :) та датчика се оправлява от един поплавак който движи една желязна тел и тя контактува с платка и дава прави цялта работа. та можеш да го извадиш и да го видиш ако е корозирал можеш да го почистиш със много финна шкурка или с течност за почистване на контакти на релета или и двете. и с един оммер да се закачиш на дватакрая и да движиш нагоре надолу да видиш какво е станало. можеш да го разглобиш внимателно щото корозия може да има и по тия части дето не ги виждаш. датчика при мен се намира под задната седалка от лявата страна. под една капачка хваната с два болта и е на пластмасова капачка с винт завиващт се за резервоара.
дано ти помогнат всичките тия приказки дето ги изприказвах...
ПП: можеш също да си провериш стрелката дето ти показва бенза като на мястото на датчика забиеш един потенциометър даваш на контакт и почваш да въртиш потенциометъра и гледаш дали става номера :) или просто можеш да я дадеш на късо при което ти се отчита нулево съпротивление и тя си скача на макс пълен резерв.
аиде кажи после какво е станало :)


shindoff
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shindoff » Пет 17 фев 2006 15:58


При мен показва постоянно че ми е пълен резервоара т.е. струвами се че е прекъсната някъде връзката.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 17 фев 2006 16:01


по-скоро някъде е окъсена...
при прекъсната показва празно


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Пет 17 фев 2006 17:56


мин съпротивление ->> пълен резервоар
макс съпротивление ->> празен ;)
късото си е късо


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 17 фев 2006 18:11


късото е минимално съпротивление, граничещо с 0 ома ;)


saveman
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G.O

Мнениеот saveman » Съб 18 фев 2006 8:10


даде така си е ама важното е човека да си намери повредата и да го оправи ;)


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Чет 14 дек 2006 17:52


Най-после се сетих да се похваля, че си оправих датчика - оказа се, че не са прекъснати никакви кабели (един цял ден лазих с мултицета из колата), а самият поплавък не подава сигнал - беше леко поизтрита пъпчицата на пластинката, която се разхожда по съпротивлението, като я забърсах и позакривих пластинката всичко сработи перфектно. Голямо приключение си беше ваденето и обратното поставяне на цялата джаджа (тя е комбинирана с бензиновата помпа в един корпус), но сега всичко вече мина и не ми се налага постоянно да си засичам километража.


Потребителски аватар
Johnnie_Walker`
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Брацигово

Мнениеот Johnnie_Walker` » Чет 01 фев 2007 12:57


Ами хора и аз го имах тоз проблем датчика показваше 10л тръгнах на път и изведнъж спря :) изтеглихме го и си мислех че е от бенз помпа нещо ама излезна че датчика в резервоара е бил нещо клеясъл и полсе пробачка ;)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта